Drop løsningsforslag C i Ribe

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Drop løsningsforslag C i Ribe.


Gæst

#26

2016-10-15 20:21

Fordi jeg bor på jernkærvej. Vi er generet af trafikstøj fra 11. Syd for os

Gæst

#27

2016-10-15 20:23

Dette er en total utilfredsstillende løsning på trafikproblemet omkring Ribe. Ikke nok med at man rykker helt ind i beboernes haver med trafikken, man får heller ingen gavn af de fire spor, da de slutter i 2 rundkørsler, en i hver ende. Derudover er der ofte køkørsel helt ude fra rundkørslen syd for Ribe, og ligeså helt fra motortrafikven ved Gredstebro nord for Ribe. Så C-løsningen vil ikke gavne noget som helst, kun genere beboerne mere end idag.


Gæst

#28 Re: C-løsning

2016-10-16 07:01

#26: -  

 

Meget interessant udtalelse fra Jerkærvej som vi da godt kan følge.

Fornuft

#29 Nej, til C løsningen. !!!

2016-10-19 10:17

Ved løsning C skal der bruges mange penge på at gøre et pt. mindre problem endnu større!

Klapbroen som skal administreres, koster ligeledes hvert år samt forsinker trafikken yderligere.

Af JA,sigerne bliver der skrevet at det er demokratisk afstemt.  Jeg tænker at med over 1000 underskrifter imod C løsningen, er der noget galt med demokratiet, hvis forslaget går igennem.

Min mand kører Ribe/Esbjerg tur retur dagligt og der er kø dannelse nok i forvejen. Med klapbro, indfletnings problemer, vindmølle samt alt andet nyt erhvervs kørsel bliver det bare værre. Tør ikke tænke på ferie tiden, når alle turister, sammen med erhvervs transport etc. skal flette sammen..

Så tænker jeg også at der bliver søgt erstaninger grundet enormt støj forøgelse, for ikke at tale om luftforurening, fundamenter skal stabiliseres, når så tungt transport skal rulle forbi de fine gamle huse.

Der bliver taget mange meter af den historiske Ribe plantage, hvor galgebakken befinder sig, som iøvrigt var en af Ribes første skove.

Men uanset hvad der end sker, er naturen taberen, når vi mennesker skal have vækst..

Jeg havde den opfattelse at der var tale om en OMFARTSVEJ som skulle lede den tunge trafik udenom Ribe...

Synes der skal spares penge nogle flere år for så at finde en fornuftig løsning, det er trods alt danmarks ældste by der er tale om...


Gæst

#30

2016-11-08 19:49

Fordi en c løsning er uden fremtid og vil give flaskehals problemer der hvor vejen bliver 2 sporet igen. Derudover vil en løsning kun være hensigtsmæssig hvis den etableres fra Ribe til Esbjerg. Hilsen daglig pendler på strækningen
henning t.

#31 Re:

2017-01-13 17:26

#30: -  

 Utroligt at en klaphat og en forældet borgmester og en nar af en formand for handelsstanden, kan få gennemtrumfet en klapbro, skulle tro de indtager noget andet end vi andre!! Lyt til borgmester og ca 30 procent af byens borgere, andet er totalt udemokratisk, hvordan kan formand for handelsstanden udtale sig på flertallets vegne, han repræsenterer os jo ikke. og kikholm kan gå ind til byen istedet for at drømme om at sejle.