Red Huset Skt. Knudsvej 7

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Red Huset Skt. Knudsvej 7.


Gæst

#26

2016-08-30 11:33

Jeg synes, at det er helt afgørende, at Huset bevares. Alt samles i større og større enheder, og de eneste argumenter for den slags er økonomi. Der har til dato aldrig været dokumenteret noget sted, at større enheder bidrager til bedre indlæring, trivsel eller andre af de ting, der trods alt bør stå højt på agendaen.

Gæst

#27

2016-08-30 13:07

Har børn på Kaptajn Johnsens Skole. Forklar gerne hvilket fritidstilbud vi så skal bruge efter 3. klasse???
Man skulle tro at det var i kommunens interesse at vi har fuldtidsjob og ikke deltid - der giver lavere indkomst og færre skatter... Jacob

Gæst

#28

2016-08-30 14:04

Huset er et fantastisk sted med mange aktiviteter for klasserne3-7 klasse.

Gæst

#29

2016-08-30 22:15

I think you musn't close this school. It's necessary for kids and their artistic developpement !
Vincent Richard
Nicolas Kristoffersen

#30

2016-08-31 10:53

Det engagement, som udvises af Husets ansatte, er fantastisk. Der må kunne spares på en måde, som ikke ødelægger små velfungerende institutioner. Effektivitet kan findes i både store og små enheder; personlighed og nærhed kan sjældent. Dette sted er en oase for børn og bør være en eksempel for andre at følge. Det er ikke kun en bygning og nogle ansatte. Den tryghed og de kompetencer, der skabes her, giver stor værdi tilbage til samfundet.


Gæst

#31

2016-08-31 19:12

Min søn har været meget glad for at gå på huset, det ligger tæt på skolen og når vores datter skal i klub til foråret vil jeg føle mig tryg ved at vide at den vej hun skal gå er kort og sikker ift. trafikken

Gæst

#32

2016-09-01 11:15

Det er godt at have bevare et sted der fungerer, med en personalegruppe der fungerer, der dermed har overskud til at tage sig af børnene.

Gæst

#33

2016-09-04 21:11

Vi taler om en personalegruppe, som ikke blot fungerer, men som faktisk har fungeret som den samme i rigtig mange år. De "yngste" fastansatte har arb. på Huset i 12 år - de "ældste" i ca. 30 år! Det må da vække nogle tanker om godt lederskab, evnen til at vise sit personale tillid og medansvar, og i det hele taget administrere sit område over forventning. Ingen siddende politiker har ansatte, som har siddet trofast i 30 år. Endsige bare 12 år! Bjarne Benda er en fantastisk leder, Husets personale er en utrolig velfungerende synergi, som ødelægges ved at blive splittet. Som smadres af ikke at være under Benda's uforlignelige frie ledelse!

 


Gæst

#34

2016-09-05 12:01

Min datter går på Jakobskolen og jeg synes umiddelbart bedst om at bevarer Huset, som en klub for børn på privatskolerne, og således at man kan følges med sine klassekammerater i stedet for at blive spredt ud. Er sikker på at hvis Huset nedlægges, så fravælger vi klubtilbuddet.

Gæst

#35

2016-09-07 07:28

Fordi det er vigtigt for mig at alle børn på Jakobskolen uanset bopælskommune kan sikres plads i samme klub og jeg forstår, at dette forhold er på spil i forbindelse med evt. lukning.