Red Huset Skt. Knudsvej 7

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Red Huset Skt. Knudsvej 7.


Anonymous

#1

2016-08-23 11:56

Fordi jeg elsker stedet og dets Pædagoger og de har hjulpet mig såvel som andre børn og unge til et godt og stabilt liv hvor vi kan hvile i os selv!
Anders B

#2

2016-08-23 14:19

Den klub og de ansatte har givet mig så meget og det mener jeg også andre børn fortjener at få den mulighed. 


Gæst

#3

2016-08-23 17:25

Fordi Huset er et fantastisk sted for børn, unge, forældre og ansatte - det bedste sted, jeg nogensinde har arbejdet!!!

Gæst

#4

2016-08-23 19:16

Fordi Huset er meget, meget mere end en fritidsordning. Et hus med så meget sjæl, hvor personalet udviser en forbilledlig varm og oprigtig interesse for såvel børn som forældre. Har aldrig mødt en klub med så engagerede medarbejdere, der brænder så meget for deres arbejde.
Ikke mindst har Huset i generationer hjulpet børn med at udvikle sig rent musisk. Har selv haft to børn gående i Huset, og kan ikke takke nok for alle de gode oplevelser både de og vi har haft der.
Med håbet om at mange flere børn og forældre kan nyde godt af dette enestående sted, har jeg skrevet under.

Gæst

#5

2016-08-23 19:48

Huset er et helt unikt samlingssted for et utroligt bredt publikum.
Husets personale har en fælles ånd og utallige traditioner som ikke bare kan søsættes i nye omgivelser
Mathias Bøgild

#6

2016-08-23 20:04

Jeg kan på ingen måde sige et eneste dårligt ord om denne fantastiske institution. Den har i mine unge teenageår været med til at forme mig som menneske igennem dets mange aktiviteter, tilbud og fantastiske personale. Mange unge vil lide et stort tab, hvis Huset lukkes. 


Gæst

#7

2016-08-24 14:16

Min datter på 11 år går på HUSET og det er det absolut bedste sted med SUPER kompente voksne der brænder for deres job og vores børn - derfor skriver jeg under

Gæst

#8

2016-08-24 19:07

-fordi jeg selv gik på Huset i mange år.
Charles, Bo, Tubas, Heavy-Kim og Niels er gode barndomsminder.

Gæst

#9

2016-08-25 05:27

Fordi at jeg selv som barn, har gået på huset. Og kan huske hvor fantastisk et sted det var.

Gæst

#10

2016-08-25 13:17

Fritid med kreativitet og venner styrker vores ungers sociale kompetencer - derfor skal huset og andre tilsvarende tilbud understøttes med vores betalte skat ✔️

Gæst

#11

2016-08-26 07:15

HUSET har været en stor del af vores families liv - og er det stadig. De ildsjæle, der gennem mange år har skabt et helt særligt fristed, har fodret ungerne med et positivt livssyn, selvværd og tryghed, og givet dem et fantastisk afsæt.
Tænk jer godt om før I trækker stikket til et af Frederiksbergs bedste Fritids- og Ungdomsklubber!

Gæst

#12

2016-08-27 08:39


Gæst

#13

2016-08-27 09:35

Vi har tre børn, der har haft og har gode og trygge dage på Huset. Godt personale, god kontakt ml børnene og i trafiksikker afstand fra skole. Små institutioner er muligvis ikke et kommunalt ønske, men det er et forældreønske.

Gæst

#14

2016-08-27 20:32

Fordi min datter går dér, og er rigtig glad for det og de aktiviteter der tilbydes. Nærhed med de voksne.

Gæst

#15

2016-08-28 20:19

Huset er en vigtig institution for vores børn og unge - et samlingssted hvor der er plads til mangfoldigheden, nærheden, særheden, rummeligheden, inklusionen og ikke mindst trygheden for de nye unge borgere i Frederiksberg Kommune. "Super" institutionen skabes ikke ved at dvæle i det store men netop ved at dvæle i det mindre hvor der tilgengæld er stor plads til alle. Bevar Huset! Det er fremtiden for Frederiksberg der blomstrer der!

Gæst

#16

2016-08-29 04:50

Huset er et fantastisk sted, med fede aktiviteter og et godt personale

Gæst

#17

2016-08-29 06:36

Jeg underskrev fordi jeg blev så ked af tanken om
at de evt vil lukke huset. Det er så vigtigt med disse samlingssteder for de unge. Den sociale kontakt i mindre grupper er utrolig væsentlig for dannelses rejsen. Jeg har 2 drenge på KJS, som ser meget frem til at skulle starte i huset. Det er vigtigt at det hele ikke bliver optimeret og slået sammen til Store effektive Laen processer, men at mennesket, nærhed og hyggen også tages i betragtning. Derfor denne underskrift.

Gæst

#18

2016-08-29 06:58

Huset har en stor værdi for de børn der bruger stedet. Det er overskueligt, velkendt og de usandsynligt dygtige pædagoger, formår at skabe en tryg ramme, hvor børnene trives og kan udvikle sig på den bedst tænkelige måde.

Gæst

#19

2016-08-29 12:14

Har været i huset , er et dejligt sted.

Gæst

#20

2016-08-29 16:51

Fordi jeg har to børnebørn fra Kaptajn Johnsens skole som kommer i Huset. Det er de rigtig glade for og de skal ikke ud og cykle langt for at komme der.

Gæst

#21

2016-08-29 18:32

Jeg har været tilknyttet Huset i mere end 10 år som timelønnet medarbejder. Med mine 12 års erfaring som underviser i folkeskole friskole og ungdomsskole, med fokus på uformelle læringsrum, er det min overbevisning at Husets ledelsesform og organisering tillader medarbejderkompetencer at komme i spil, blive udviklet og delt med andre institutioner på en måde, der er unik, og hvor mange svar på reformskolen og SFO'er vil kunne findes. Spredes Husets resurser pga. en lukning vil den synergi af kompetencer, ledelse og drivkraft gå tabt som er blevet opbygget gennem årtier, gå tabt.

Gæst

#22

2016-08-29 20:33

sankt Knuds vej skal da ikke lukkes det har en skøn historie og nogle fede oplevelser derfra både som ung og da jeg har været der i praktik det er jo et super fedt hus det må endelig ikke lukke .

Gæst

#23

2016-08-29 21:04

Fordi Huset er grunden til, at jeg er i live i dag. Pædagogerne gav mig al den støtte, jeg ikke har kunne få i psykiatrien. Mine bedste minder fra mine teenageuår er derfra.
J. Seeberg
Gæst

#24

2016-08-29 22:21

Trist hvis Frederiksberg Kommune skulle blive som Københavns Kommune; en storindustri.
Strømmen af tilflyttere til Frederiksberg er jo netop kommet af det unikke og lokale, der blandet med en dejlig pragmatisk tilgang til tingene, gør Frederiksberg til en landsby i fremtiden.
Huset er en klub med nærhed og tryghed, og dette tilbud er vi som forældre glade for. Men, stop op! og lad de mindre enheder være i fred.

Frederiksberg Centret er da flot og fint, og indeholder rigtig mange butikker, men tænk engang hvor skønt det ville være med m a n g e flere butikker i gadebilledet, hvis disse butikker var spredt rundt på Frederiksberg i stedet...

Det samme må IKKE ske med klubberne på Frederiksberg: Frederiksbergs Storklub Center.. Nej vel..?

 BEVAR det unikke ved Frederiksberg. BEVAR HUSET!


Gæst

#25

2016-08-30 10:36

Synes det er trist med en mulig spredning af klassekammerater ved lukning. I den grad en forringelse af de unge menneskers hverdag.