Red Huset Skt. Knudsvej 7

Hej Venner, Forældre, Børn, Gamle medlemmer og bekendte af Fritidsklubben Huset på Skt. Knudsvej 7.

Vi står i den situation at Frederiksberg Kommune endnu engang overvejer at lukke Huset, og dermed sprede børn og pædagoger ud til andre institutioner og fremmede beliggenheder. Vi er mange der elsker Huset. For dets atmosfære, for minderne, de mennesker og venner der arbejder der, og deres fantastiske åbne sind og personligheder.

Vi vil simpelthen ikke lade en lukning ske! Derfor råber vi nu efter JERES hjælp!
Vi samler blandt andet underskrifter ind, som er imod lukningen af Huset. Så det kan forblive det dejlige sted vi alle kender, og kan fortsætte med at skabe nye gode oplevelser for mange.

Ud over jeres underskrift, håber vi på jeres fulde support. Både som støtte til personalet der går en hård tid i møde, men også for at vise Frederiksberg Kommune, hvor meget Huset er værd. For nuværende og tidligere medlemmer, og for de dejlige mennesker der arbejder der!

Tusind tak for jeres støtte, stor som lille - alt er velkomment!
Mange Hilsner fra de gamle medlemmer:

Anders, August, Andreas, Benjamin, Frederik T, Frederik H, Jonas, Jenni, Lola, Simon, Joachim og Oliver

PS. Information vedr. tiltaget kan findes her:
(punkt 160. Anlæg ny klub J.M.Thieles Vej)

Samt her:
(ID393)/Bilag/Punkt_160_Bilag_1_Oplaeg_til_andet_moede_i_forligskredsen_den_18_april_2016.pdf

Oliver Ýoda Lerche-barlach    Kontakt forfatteren af dette andragende