Brev til medier ang. behandlingen af syge borgere.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Brev til medier ang. behandlingen af syge borgere..


Gæst

#51

2016-08-08 12:46

Fordi det er vigtigt at syge borgere bliver hørt, og taget alvorligt. De bliver lige nu mistænkeliggjort og mere syge, det finder jeg ikke rimeligt.

Gæst

#52

2016-08-09 18:16

Jeg har mennesker tæt på mig, som er og/eller har været på kontanthjælp i løbet af de sidste 10 år - og som bisidder ved div. samtaler på jobcentre er det umuligt ikke at blive voldsomt indigneret over den måde arbejdsløse mennesker behandles på i almindelighed - de kronisk syge i særdeleshed!

Gæst

#53

2016-08-14 16:49

Jeg har selv været stressramt og det var rædselsfuldt. Jeg er i job og gik på job mens jeg var stadig meget syg. Har det nogenlunde i dag, men ingen skal bilde mig ind at mennesker ikke gerne vil passe deres job, hvis de kan! Tror det er ganske få der vil udnytte systemet...
Jeg synes der er ved at blive en forråelse i vores samfund ift svage borgere og borgere der bliver psykisk syge, det gør mig trist den retning det går i! Husk det kan ramme os alle!!

Gæst

#54

2016-08-16 14:21

Jeg har nu forsøgt at få min førtidspension i , jeg søger nu på 17 år. og det er længe, meget længe, jeg har desværre ikke flere kræfter til at kæmpe mere, mit helbred er ikke blevet bedre nu, og den bliver kun værre, oprindeligt var det fordi de ikke kunne give mig et nyt arbejde, men mit helbred forværrede det hele igennem tiden , nu skal jeg igennem arbejdsprøvning for 3 gang, min ryg kan ikke klare det mere, men jeg skal jo gøre det, ellers nul penge


Gæst

#55

2016-08-16 16:56

Jeg har 2 tunge psykiske diagnoser, hybermoboilt syndrom og fibromyalgi.
Har meget ringe funktionsevne og erhvervsevnen er ophørt. Jeg er berettiget til en førtidspension men er blevet tilkendt ressourceforløb på 5 år og blev for 4 uger siden tvunget i JobFirst som er sideløbende med et ressourceforløb. Nu er jeg blevet markant forværret psykisk og fysisk Vh Gitte

Gæst

#56

2016-08-17 18:10

Det er skrækkeligt at de syge sejler sin egen sø - hvor er humanismen blevet af - hvor hård er og bliver den tid vi lever i?

Gæst

#57

2016-08-18 18:44

Alt andet ville være inhumant!