Vi forlanger at Lars Løkke Rasmussen går af som statsminister og at vi får nyvalg.


Gæst

#51

2016-08-02 18:09

Fordi der skal ske udskiftning i den pasive regering


Gæst

#52

2016-08-02 20:16

Fordi det er den værste regering i mands minde og den må og skal bare stoppes !!!

Gæst

#53

2016-08-02 20:46

Der er noget galt i Danmark /
DrLaw

#54 Re: Re:

2016-08-02 21:06

#17: - Re:  

 Du er godt nok ikke specielt vågen, lønninger og Pension er steget voldsomt på borgen, imens der er indført integrationsydelse, kontanthjælpsloft og 225 timers optjeningsregel, iøvrigt med lovgivning på den forkerte side af det tilladte, også er der ikke engang nævnt gyllegate eller bortfortolkning af en lovfæstet undtagelse indenfor familiesammenføring (udlændingeloven), kendt som tilknytningskrav.

Kristine

#55

2016-08-02 21:58

Fordi vi intet får at vide om at EU er ved at forhandle "fri-handels"-aftalen TTIP, som konsekvensanalyser viser, vil skade beskæftigelsen, folkesundheden og miljøet. Og indføre et parallelt rets-system, der betyder at amerikanske koncerner kan sagsøge den danske stat for mistet fremtidig profit, hvis vi feks. laver nye miljølove eller vil gavne folkesundheden. Det er DONG-salget gange 1000. Det er er forlængelse af alt det neo-liberale idioti, som Lars Løkke og co. har fyldt Danmark med de sidste mange år. Frihandels-aftaler har allerede smadret den amerikanske arbejderklasse og middelklasse.
OG fordi Irak-kommissionen blev nedlagt, Pind vil overvåge os, mørkelægninger, landbrugspakken og at det hele nærmer sig elite-demokrati. Hvis det fortsætter, så foretrækker jeg anarki.


Gæst

#56

2016-08-03 01:02

Fordi det er nødvendigt , vi er mange der ikke kan leve med mange af de nye tiltag ( lovændringer og lignende ) det ville være dejligt hvis vi kunne få et samfund der er til at leve i ,uden det skal koste os penge hvergang der sker noget nyt i folketinget , tænk på den lille mand med den dårlige indkomst der bliver ændret ustandseligt , det er på tide at sige stop, for at vi kan komme videre i livet , derfor skal vi have nyvalg
Lonne

#57 Re:

2016-08-03 04:01


Gæst

#58

2016-08-03 05:58

Og meget gerne ved folketingets åbning

Gæst

#59

2016-08-03 06:24

fordi vi har en regering der mildt sagt sk.der på de fattige, de syge, institutioner mm. De skærer ned overalt, bare ikke på deres egne lønninger, som faktisk lige er blevet hævet. Hvad befolkningen ønsker er de fuldstændig ligeglade med, indtil et valg nærmer sig. Så kommer valgflæsket på panden.


Gæst

#60

2016-08-03 07:33

Fordi det med den siddende regering kun er gået den forkerte vej. :(

Gæst

#61

2016-08-03 10:27

fordi an ødelæggevelfærs danmark og laver større forskæld mellem rig og fattige, han laver Amirakanske tilfælde her i danmark

Gæst

#62

2016-08-03 10:56

Godt arbejde!!

Gæst

#63

2016-08-03 13:43

Fordi jeg ikke kan leve med, at de syge bliver trådt og sparket på i én uendelighed. Fordi vi mangler retssikkerhed på området og fordi politikerne er igang med, at afskaffe vores velfærdssamfund.

Gæst

#64

2016-08-03 15:11

Det er fordi jeg vil af med denne regering, der har ødelagt så meget for så mange. Lars Løkke har stået i spidsen for forringelser på vores velfærd som ikke er set siden Stavnsbåndet. Han har ødelagt så meget af det som det har taget årtier for Socialdemokratiet og fagbevægelsen at opbygge.

Gæst

#65

2016-08-03 15:15

Han er kun de riges statsminister. De udsatte grupper blæser han på, og forringer til stadighed deres levevilkår.

Gæst

#66

2016-08-03 20:42

Fordi jeg er syg, på kontanthjælp, i arbejdsprøvning, kæmper for at blive tilkendt et flexjob og det har jeg gjort siden 2009 og blir bare mere syg af dette system.

Gæst

#67

2016-08-03 21:56

Jeg skrev under her, fordi det snart er ved at være på tide, at vi får stoppet dem, der i øjeblikket er ved godt og grundigt at ødelægge vores land fuldstændigt. Paradoksalt nok, så er det DF, der virkelig skubber på, for at få det til at gå helt galt. Dette parti burde sættes helt uden for indflydelse. På den ande side, med det antal medlemmer, der er i DF i øjeblikket, burde de ikke have noget valg!! De SKAL være medlem af regeringen og tage deres ansvar, for det lort de er ved at lave for Danmark sammen med de borgelige. Men det tør de tøsedrenge ikke, for så får vi deres virkelige sande og grimme fjæs at se. Det er tid til at stoppe op og tænke sig om inden det ender galt her i lille Danmark. Som det er nu går det bare endnu hurtigere den forkerte vej, hvor man åbenbart vil fortsætte med at træde og vade rundt på de ledige, syge og kontanthjælpsmodtagere. Det kan ikke være rigtigt. Der må forandring til NU!!! Alle dem, der er syge og for dårlige til at arbejde, skal uden tøven tilkendes førtidspension og væk fra gruppen af kontanthjælpsmodtagere. Ledige på dagpenge inden for de første 2 år, skal ikke jagtets rundt af uduelige og inkompetente medarbejdere i jobcentrerne og a-kasserne. Det er ren forfølgelse og det skal stoppes omgående. Det værste er, at det sker på ordrer fra den siddende uduelige regering. Vi skal tilbage til 4 års dagpenge ret og 6 måneders genoptjeningsperiode, det er trods alt os selv der betale kontingent til a-kassen og det er i hvert fald ikke blevet mindre med de store forringelser, der er gennemført. Det kan ikke være rigtigt. det må der gøres noget ved NU! Forstår ikke at vi vil blive ved med at finde os i det. Det må efterhånden være ved at være tid ti et større oprør mod det syge system vi er ved at få opbygget i dette land, der efterhånden kun består af egoister og mig selv nok personer, der er skide ligeglade med, hvordan det går de vageste i landet. Føj, hvor er det usympatisk.

Gæst

#68

2016-08-04 04:46

Fordi denne regering er skadelig for vores demokrati- og kan man overhovedet kalde det demokrati jeg tvivler .
mvh Lars

Gæst

#69 Re:

2016-08-04 05:04

#50: -  

 Følgende er nok lidt off topick, men jeg bliver altså nødt til at skrive det:

Hvorfor finder vi os egentlig i betegnelsen 'svag'? Eller 'udsat' for den sags skyld? Er vi ikke bare svage og udsatte, fordi politikkere siger det?

I kender godt det eksempel fra skolen, hvor en lærer bilder en normalt begavet elev ind, at han er dum. Til sidst tror han på det, og hans akademiske resultater bliver derefter.

Det tager en krig at ændre folks bevidsthed, men vi kunne starte med at opfinde en anden betegnelse for os - hvis det da kræver en betegnelse at være menneske. Uanset hvad, føler jeg mig hverken svag eller udsat.


Gæst

#70

2016-08-04 09:18

Jeg underskrev fordi jeg ikke vil leve og betale skat i et samfund, der er umenneskeligt og som udelukkende har spekulativ økonomi som sin målestok. Lars Ulykke skal gå af nu.

Gæst

#71

2016-08-04 09:40

Fordi vi har den forkerte Statsminister som ødelægger mange ting for den alm borger

Gæst

#72 Re: Re:

2016-08-04 13:09

#69: - Re:  

 Fuldstændigt enig. Det Djøf-pis skal til at have modsvar!!


Gæst

#73

2016-08-04 14:51

Det siger vel næsten sig selv!!!!

Gæst

#74

2016-08-04 18:29

Fordi jeg ikke li det danmark vi har i dag. Jeg er nærmest flov.

Gæst

#75

2016-08-04 20:06

Fordi vi som syge borgere i Danmark ikke bliver behandlet ordentligt, man skal være meget rask for at være syg kæmpende mod det danske system , de køre os rundt i manegen for nu lige at se om de kan få 5min mere ud af os i jobafklaring/ praktik/ resurceforløb.