Vi forlanger at Lars Løkke Rasmussen går af som statsminister og at vi får nyvalg.


Gæst

#26

2016-08-01 17:03

Fordi jeg vil have Pernille Vermund som statsminister

Gæst

#27

2016-08-01 17:14

det handler om mennesker , der er syge,ældre,handicappet samt dem er er de svageste i vores samfund . de bliver trådt ned .
og vores velfær bliver mere dårligt end nogensinde .
venstres poltik handler kun om at spare penge væk
danmark har brugfor en som kan og vil det bedste for vores land .
og jeg mener det skal være rød blok igen

Gæst

#28

2016-08-01 17:20

Fordi at nok er nok!! Denne regering er korrupt!! Ud med dem
Mig

#29

2016-08-01 17:54

Skriver under fordi jeg vil fællesskabet og ikke det klassefest samfund, forskellighed er ok, men man træder ikke på folk der ligger ned, man hjælper dem op.


Gæst

#30

2016-08-01 18:35

Fordi jeg mener Danmark går den forkerte vej, det er de rige der tænkes på og de rige der sidder i regeringen og tolker hvad de fattige har råd til. Ja væk med bette Lars, han kan jo ikke engang styre sin egen økonomi, hvordan skal han så kunne styre Danmarks

Gæst

#31

2016-08-01 18:58

Fordi det venstre blandt andet fjerner det sidste velfærd der var tilbage

Gæst

#32

2016-08-01 18:58

Har ingen tillid til den nuværende regering, som forværre alt hvad jeg ønsker for et godt samfund. De burde aldrig have fået magten, det fremgik tydeligt af valget.....
Brian Dam

#33 Hvad er alternativet?

2016-08-01 19:40

Løkke eller Frederiksen? Nej tak til begge muligheder. Men problemet er at der ingen andre som vil. 


Gæst

#34

2016-08-01 19:52

Problemet er bare, at problemet ikke forsvinder, hvis Løkke og co. gør - Mette og co. er ligeså asociale, de er bare langsommere til deres makværk!


Gæst

#35 Re: Hvad er alternativet?

2016-08-01 19:53

#33: Brian Dam - Hvad er alternativet? 

 præcis - pest eller kolera.

 


Gæst

#36

2016-08-01 21:20

Det er på høje tid at der kommer andre boller på suppen.

Gæst

#37

2016-08-01 21:25

Hvis man ser noget og mener at det er forkert, så har man pligt til at gøre indsigelse !
Vinni

#38 Re: Re: Hvad er alternativet?

2016-08-01 21:30

#35: - Re: Hvad er alternativet? 

 Kolera og pest ? Jeg ville til enhver tid vælge kolera frem for pest, fordi kolera kan udryddes med kogtvand, hysterisk  håndhygiejne og ordenlige toiletter. Derimod er kampen mod rotter og parasitter så godt som umulig uden brug af gift der forgifter os selv lige så meget.


Gæst

#39

2016-08-01 21:32

Det er uværdigt at den siddende regering udsulter gamle,syge, handicappede og arbejdsløse borgere i DK så de bliver endnu fattigere og mere syge--- FØJ!

Gæst

#40

2016-08-02 05:16

Nu er det for meget alle skal kunne leve rimeligt de rige burde dele med andre ..kan ikke sige at jeg syntes Danmark er et dejligt land

Gæst

#41

2016-08-02 05:16

lars er ikke sin stilling værdig.




Gæst

#42

2016-08-02 06:00

Jeg skriver under fordi det er tydeligt hvad det er der foregår. Politikere og den øvrige top, rager til sig, samtidigt med de behandler mennesker i nød koldt,mkynisk og uden empati. Jeg håber på en slags revolution. Vi skal ikke finde os i det, og vi skal ikke nøjes. Vi skal ikke begynde og tro på hvad de siger. Det er dem, ikke os, der er syge. Det er dem, ikke os der er grådige og derfor tror alle er grådige. Det er dem, ikke os, der forvalter vores love og regler vederstyggeligt.

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2016-08-02 06:47



Gæst

#44

2016-08-02 07:48

Forfi vi har L L R og flere der kun tænker på sig selv

Gæst

#45

2016-08-02 08:55

Fordi hr Lars Løkke Rasmussen tilsidesætter det danske folk, og danser efter Frau Angela Merkels pibe, han lader EU bestemme over det danske folk, og dermed sælger ud af velfærden til fordel for migranter, der får de billige boliger, kommer i al almindelighed i første række til alt, dette har mine forældre og morforældre og oldeforældre ikke knoklet for, og ej heller jeg selv, der er brug for en statsminister der er handle kraftig og ikke sælger ud af velfærden, en leder lytter til folket, dette mener jeg ikke Hr Lars Løkke Rasmussen gør

Gæst

#46

2016-08-02 09:08

Almindelige mennesker bliver behandlet meget skidt syge og opslidte borgere mistænkes for at pjælle det ser ud til samfundet bevæger sig i retning at blive for en lille elite og resten er bare pøbel

Gæst

#47

2016-08-02 09:08

For at folk snart forstår, hvad der sker af lovbrud i
systemDK/Retsvæsnet,
er her nogle eksempler på
1 persons sager:

SystemDK = Kaos & lovbrud

Når jeg tænker på et barn kommer til 7/7 en søndag... ordene 'Der er SÅ mange måder jeg kan ramme dig på' siges en mandag... og først en onsdag starter KAOS. Som både politi og jeg sir... hvem ville afl et barn søndag, for for at foratage mistanker onsdag??? Et SYGT hovede.

Eks1... Ville melde en lærerinde's fysiske og grove håndtering af et barn, på Rudolf Steiner-skolen i Esbjerg. Politi, politichef & borgmester JS... AFVISER. JS bruger åbenbart mere energi på, at afskaffe jule'hyggen til ældre på hjemmene.

Eks2... En veninde kontakter mig pga ØV i familiens rækker. Møder 2 børn (ca 5 og 6år) med 7 & 9 blå mærker, der fortæller om at mor har slået med træ'bøjler til tøj. Igennem politiet er der 0 dom/ansvar og straf til udøveren. Dette er nu flere år siden... og her for nylig bliver jeg informeret om, børnene skal bo hos mor. SystemDK & retssystemet har fejlet fatalt igen igen.

Eks3 ... Løgne som selvmords-kandidat, alko & stofmisbruger, vold/incest, vil slå egne børn ihjel, vil kidnappe egne børn osv osv, er smidt retning mig. Denne type fattige IQ & løgnagtige syge hovede, evner inkompetente systemDK ikke. Denne type opholder 2 børn sig hos... de har hverken snakket med, ell set søster og far i ca 3-4 år.
Jul & fødselsdagsgaver er osse forhindret.

Eks4... Med 2 smedeUdd og et fald 6-7m ned pga en andens fejl, resulterede det i 12års bøvl med systemDK. Farvel 3 jobs, 50-80 ugentlige timer, sport, MC & self 0 erstatning.

Eks5... Med diskus & sklerose er det da sørgeligt, at selv sådanne kampe skal bøvles med systemDK

Eks6... Blev dømt fængsel i byretten, baseret på løgne... og enstemmigt frikendt i Landsretten. Advokaten undlader videoudsagn fra min datter... og advokatnævnet afviser klagen over advokaten.

Eks7... Skriver/klager til landsretten i Viborg ang en sag, hvor der er 2 forskellige udsagn i retten.
Sværges der ikke tro og lov, straf for ikke at sige sandheden???
Der er skrevet/klaget FLERE gange til Landsretten... der er 0 svar.

Eks8... Min datters mor, skriver et forklarende brev til Statsforvaltning sydDK... hvor der skrives/tilstås at hun slog sin ca 5årige datter.
Der sker INTET

Det er da Skræmmende & Ynkeligt,
hvad børn/børnebørn overdrages af land engang ???

Justitsmord... og Statsforvaltnings'inkompetencen,
hjælper/støtter løgnagtige fremmedgørere.

Div offentlige ansatte minder om Adolf'alike soldater.
Javel & IQfattige marionet'dukker.

Gæst

#48

2016-08-02 09:14

Synes han styre Danmark uværdigt

Gæst

#49

2016-08-02 11:32

Ingen valgte Lykke som statsminister.

Gæst

#50

2016-08-02 11:36

Fordi som svag i Danmark er man et nødvendigt onde som den nuværende regering ikke ser som mennesker men kun som en udgift, trods det at landbruget som skal forgyldes er en sørgelig historie efterhånden for vores økonomi