Afstemning om udmeldelse af EU

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Afstemning om udmeldelse af EU.


Gæst

#1

2016-06-24 05:42

Fordi jeg er træt af lortet , tilstanden i DK er som et stort ravnerok med alle de veldfærdsimegranter som bare kommer og rager til sig og opfører sig som det passer dem , alt imens vores folkevalgte politikere sidder og gør absolut INGENTING !!!!!

Gæst

#2

2016-06-24 07:41

vi sku aldrig har været med i det cirkus....det er en stor udgift og en stor løgn og en flok pampere

Gæst

#3

2016-06-24 10:15

Selvfølge skal vi dansker have en folkeafstemning om videre medlemskab af EU. Det skulle vi have haft før politikerne meldte os ind i unionen. Men så demokratisk er de danske EU liderlige politiker ikke...

Gæst

#4

2016-06-24 10:16

Jeg synes det er forrykt at vi har et folketing her hjemme,
som skal lade sig styre af højere magter i den anden ende af eu.
fremfor at lytte til vores borgere og leve op til det demokrati vi burde have her hjemme. Hvor vores egen borgere skal have mulighed for at have indflydelse på hvilke regler og love vi ønsker i vores land. Derimod har jeg intet imod at vi starter forsætter samarbejde med dem, så længe de ikke har indflydelse på vores invandre politik eller andre regler og love her i Danmark.

Gæst

#5

2016-06-24 10:19

Vil da ha retten til at bestemme

Gæst

#6

2016-06-24 11:34

DENGANG DA JEG VAR LILLE.
Var der sporvogne der sagde ding dang, danskerne holdt jul, nytår og børnefødselsdage. Vi talte alle samme sprog, havde samme kultur, værdier, humor, baggrund og boede i det samme land.
Vi børn legede ude dagen lang uden, at forældrene var bekymrede, vi låste ikke altid døren, vi kendte naboen eller kort sagt alle i lokalsamfundet. Vi havde lokale arbejdspladser, lokale kommuner, sygehuse, læger, tandlæger, købmænd. Ja selv slagter og bager var lokalt.
Kaserner og militær forlægninger var overalt, værnepligt for alle unge raske mænd.
VI HAVDE ET FORSVAR.
EU HVAD HAR DE BIDRAGET MED ?
Sporvognene er her ikke mere, jul, nytår og børnefødselsdage er ved, at blive afskaffet. Vi taler ikke samme sprog mere, vi har ikke samme kultur, værdier, humor, baggrund eller kommer fra samme land mere.
Vores børn leger ikke længere dagen lang, vi forældre er bekymrede, låser altid døren, vi kender ikke længere naboen, eller nogen i lokalsamfundet. Lokale arbejdspladser er væk, kommunen er ikke længere lokal, ej heller sygehuse, læger, tandlæger eller købmænd. Bageren og slagteren er stort set udryddet.
Kaserner og militær forlægninger er stort set nedlagt, omdannet til asylcentre/flygtningelejre. Værnepligt hvad er det ?
VI HAR IKKE LÆNGERE ET FORSVAR.
Danmark og Europa er splittet, vi er ikke længere suveræne stater med egen kultur, værdier, religion, sprog og grænser.
De kulturradikale er ved, at overtage magten overalt, og på alle fronter. Historisk skal vi tilbage til besættelsestiden for, at finde tilsvarende.
HVOR ER VI PÅ VEJ HEN, OG FREMTID HVAD ER DET ?

Gæst

#7

2016-06-24 11:53

Jeg tror på nærdemokrati og cellestruktur, som f.eks. i Schweiz.
EU står i mine øjne for det modsatte.
Stine

#8 Re:

2016-06-24 12:22

#1: -  

 Er helt enig!! Danmark er i forfald pga migrant krisen, det skal vendes med det overflod af migranter .


Gæst

#9

2016-06-24 13:17

Der er rigtig mange årsager, meget lig de engelske.

Gæst

#10

2016-06-24 13:20

Syntes det er vigtigt det er befolkning der får lov at vælge og ikke politikerne

Gæst

#11

2016-06-24 13:22

Nej tak til Sharia lov og flygtninge der komme før etniske Dansker, Nej tak til corrupt EU circus, Nej Tak til at EU bestemmer alt i Danmark. Nej tak til de gamle bliver efterladt til fordel for flygtninge.
Nej tak til 1 million Muslimer i Danmark.

Gæst

#12

2016-06-24 13:43

Fordi jeg har en mening om EU !

Gæst

#13

2016-06-24 13:56

fordi vi skal af med alle de migranter og dem der ikke vil rejse hjem trods udvisning

Gæst

#14

2016-06-24 13:56

Danmark har intet at gøre i EU. EU skal helt opløses således, at alle landene selv kan bestemme hvad de vil

Gæst

#15

2016-06-24 14:26

Jeg synes ikke at EU gør deres arbejde godt nok vores samfund idag er blevet ødelagt af alle EU's regler jeg ser kun at det bliver værre hvad med alle de milliarder vi betaler til EU NEJ og atter NEJ hvad med at polakker og letlænder som arbejder får børnepenge og tilskud udbetalt forbandene EU hvad alle de flygtningene de skal ud lovlig nu med omskæring ved i hvad det skal stoppes lad os stemme UD AF EU.

Gæst

#16

2016-06-24 14:27

Fordi vi s'gu da SKAL have en afstemning. Har vi demokrati eller har vi IKKE demokrati...? Efterhånden efterlader hele processen jo indtrykket af, at vi kun har demokrati af navn - men absolut ikke af gavn.

Gæst

#17

2016-06-24 14:32

EU er et centraliseret udemokratisk ødelæggende fejlgreb i Europa. Det skal stoppes som i UK

Gæst

#18

2016-06-24 14:33

Vi skal ud så vi selv kan bestemme og vi mister ikke så meget som de påstår

Gæst

#19

2016-06-24 14:58

Kommunister styrer litterært europa, "eliten" tabte stort på et engelsk BREXIT.

Gæst

#20

2016-06-24 14:59

danmark skal ud af EU derfor

Gæst

#21

2016-06-24 15:01

I håb om at stoppe indvandringen, som er en katastrofe for DK...

Gæst

#22

2016-06-24 15:09

Kom i gang med at dele og gør en indsats for, at vi får samlet mange underskrifter som mulig. LLR skal ikke som diktator have lov til at besteme, hvad det danske folk ønsker. 


Gæst

#23

2016-06-24 15:51

Galskaben skal have en ende og den muslimske invasion må stoppes.

Gæst

#24

2016-06-24 15:56

Det er så vigtigt at vi kommer ud af EU så vi kan få vor selvstændighed igen som DANSKER. Betydningen er større end man først tror, derfor stemmer jeg for at vi kommer ud af EU


Gæst

#25

2016-06-24 16:09

lad os endelig komme ud af den korupte sammenslutning