Ekstremt groft misbrug af 14 årigt barn
Kontakt forfatteren af dette andragende
This comment has been removed by the person who wrote it.
Som udgangpunkt tror jeg dog ikke på, at højere straffe afholder den slags syge monstre fra at forsøge sig igen. Men højere straffe holder dem væk fra livet og muligheden for at forsøge sig på andre... Derudover mener jeg, at de bør i ubegrænset tvangsbehandling - medicinsk såvel som psykologisk! Medicinsk for at fjerne den seksuelle drift, og psykologisk fordi vedkomme højst sandsynligt selv er offer for dyb krænkelse.
Den lille pige som de for evigt har ødelagt vil nok aldrig blive normal igen, forståeligt nok, så dermed kan man sige at det også er et samfundsproblem, så selvfølgelig skal der gøres noget ved det nu, og med de love vi har i dk er jo til grin.. der er idioten ude om et par år og vil gøre det samme igen.. dermed mange spildte penge da sagen skal gå igennem det hele igen... i stedet for at man stopper det med det samme....!!!
Strafferammerne er alt for lave, de griner ligefrem af de børn der skal stå dette igennem. Skal straffes som drabssager, så kan det være de holder fingerne væk fra vores børn
Det er alt for lille straf for sådanne gerninger
Ikke det værd...
Det danske retssystem er en joke. Denne underskriftindsamling giver mig endelig en mulighed for at gøre noget ved det. For sandheden er at en 9 årig pige kan blive sat til at give en 40-årig mand et handjob og når den lille pige går til sin mor og moren går til politiet og den lille pige går til afhøring og mor går i retten for den lille pige, for den lille pige er for lille til at være en del af retssagen, men gammel nok til at blive blufærdighedskrænket? Det var det manden blev dømt for: Blufærdighedskrænkelse. INTET 9-årigt barn er BLUFÆRDIG!? Det var ikke hendes blufærdighed der blev krænket den dag den lille pige gav sit første handjob - det var hendes psyke, hendes uskyld, hendes tanker, hendes nutid, hendes fremtid, hendes fu*king liv.. men i Danmark er det at få et handjob af en 9 årig kun blufærdighedskrænkelse og det får man maks 3 måneder for. Så det fik han. og jeg ville ønske at jeg aldrig havde fortalt det til min mor, for han er ude i dag og det var desværre bare ikke det værd.
| This discussion has been closed. |