Ekstremt groft misbrug af 14 årigt barn
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Ekstremt groft misbrug af 14 årigt barn.
|
Gæst |
#12016-06-17 03:07Fordi vi skal passe på vores børn- hendes liv er ødelagt for altid,hans går videre efter dommen og han kan gentage. Han burde i forvaring med den syge hjerne |
|
| |
|
Gæst |
#22016-06-17 03:42Stakkels barn.. Alt for lidt straf!! Man får mere for at røve en bank som blot er ligegyldige penge !! |
|
| |
|
Gæst |
#32016-06-17 05:15Jeg har selv været udsat for et seksuelt overfald. Han gik fri, fordi mit tøj var intakt. Jeg går ind for strengere straf til seksuelle krænkere! |
|
| |
|
Gæst |
#42016-06-17 06:48Jeg mener at straffen burde være livstid !!! Som de indere der voldtog en dansk kvinde i Indien LIVTID STRAFFEFANGE BURDE DE USLINGE HA |
|
| |
|
Gæst |
#52016-06-17 07:22Fordi overgreb på børn skal straffes langt hårdere |
|
| |
|
Gæst |
#62016-06-17 07:23Jeg syntes det er grotesk at forbrydelser mod børn ikke medfører hårdere straffe |
|
| |
|
Gæst |
#72016-06-17 08:06Denne stakkels piges liv er ødelagt i en sådan grad, at hun aldrig får et normalt liv. Det burde sidestilles med drab. Kan ikke forstå, at voldtægtsmændene skal slippe så billigt. Hvad er det for nogle mennesker som kan se så let på sådanne krænkelser. Mit hjerte bløder for den stakkels pige.. Ønsker hende al den hjælp hun kan få. |
|
| |
|
Gæst |
#82016-06-17 08:29Gerningsmanden fortjener at blive fængslet til han dør! |
|
| |
|
Gæst |
#92016-06-17 08:51Hold nu op 4 år er jo ingenting |
|
| |
|
Gæst |
#102016-06-17 09:05den pige blir aldrig menneske igen. Hun er ødelagt på sjælen for resten af livet. Intet mindre end livstid er fair. Den omtalte sag vidner om mishandling over flere omgange og kan på ingen måde undskyldes, forsvares eller retfærdiggøres. Livstid. Håber der her blir statueret et eksempel på retfærsighed. Det groteske er at berigelsesforbrydelser i Danmark straffes væsentlugt hårdere end overgreb og mishandling. |
|
| |
|
Gæst |
#112016-06-17 09:23Fordi jeg synes det er enormt krænkende overfor de piger som bliver udsat. Det hører slet ingen steder hjemme. Så selvfølgelig vil jeg støtte dette |
|
| |
|
Gæst |
#122016-06-17 09:40Har prøvet det på min egen krop ved hvordan det er at se svinet 2 år efter gå som en fri mand og jeg er mærket for livet |
|
| |
|
Gæst |
#132016-06-17 10:19Jeg går 100% ind for at voldtægt skal straffes hårdt og at det skal være mere end bare uacceptabelt i vores samfund at begå sådan en forbrydelse |
|
| |
|
Gæst |
#142016-06-17 10:33Hvordan der skal straffes for at ødelægge et lille menneske. Svært spørgsmål. Men 4 år er simpelthen ikke nok. Medicinsk kastarering måske. Og sat i forvarring for livstid. |
|
| |
|
Gæst |
#162016-06-17 11:30Hvis han kun får 4 år, er det for forrykt. Det er en svinestreg og han burde få mindst 7 + år |
|
| |
|
Gæst |
#172016-06-17 11:53meget mere straf og ekstra meget når det er børn! ikke kun et år mere. ti år mere Ihvertfald |
|
| |
|
Gæst |
#182016-06-17 12:21Jeg kan ikke holde ud at mennesker skal lide under mænds beskidte fantasier og sadomatokistiske overgreb. Fy føj - en pervers sørgelig sjæl :( |
|
| |
|
Gæst |
#192016-06-17 12:35Vores retssystem er for dårligt. Vi burde indføre ligeså hårde straffe som i USA.!!! |
|
| |
|
Gæst |
#202016-06-17 13:01Hans navn og billede burde offentliggøres og så 20-30 år bag tremmer |
|
| |
|
Gæst |
#212016-06-17 13:32Fordi vi skal forsøge at ændre retspraksis ved misbrug af mindreårige... |
|
| |
|
Gæst |
#222016-06-17 14:04Ingen straf er hård nok for at ødelægge / tage et andet menneskes liv og helbred. Et menneske som bevidst udøver vold og overgreb mod andre bør fratages alle rettigheder til selv at bestemme over sit liv for fremtiden. |
|
| |
|
Gæst |
#232016-06-17 14:35Jeg skriver under fordi sådan nogle udyr skal straffes hårdt De har ødelagt den lille pige´s liv FØJ |
|
| |
|
Gæst |
#242016-06-17 15:00Sådan nogle burde ikke få "kun" 4 års fængsling. Men livsvarigt |
|
| |
|
Gæst |
#252016-06-17 15:33Straffene er alt for milde her i DK i forhold til hvad forbryderne udsætter deres ofre og familier for. Det sender ligefrem et signal om, at det er ok at begå sig som man vil uanset om det ødelægger andres liv for evigt |
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.