Bevar Hørsholm Dagpleje

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar Hørsholm Dagpleje.


Gæst

#1

2016-06-15 15:21

Fordi jeg synes det er så vigtigt at bevare de få dagplejere der er tilbage. De gør en kæmpe forskel, og der er ingen tvivl om at jeg til enhver til vil vælge dagpleje til min søn

Gæst

#2

2016-06-15 19:27

Kommunen overvejer at nedlægge dagplejen i Hørsholm som led i budgetbesparelserne. Som forældre til en stortrivende, glad og stimuleret datter på 15 måneder, er vi fortvivlet over udsigten til at Dagplejen måske lukkes. Det er et enestående dagtilbud med meget engagerede, energiske, søde, dygtige dagplejere, der dagligt sørger for de allerbedste rammer for vores børn.

Vi vil gøre alt for at bevare dagplejen - hjælp os ved at bakke op med din underskrift!

Gæst

#3

2016-06-16 05:51

Indtil videre har det jo vist sig, at lukninger af de små skoler og institutioner, har været en dårlig/dyr idé. Så stop med det.

Gæst

#4

2016-06-16 06:12

Jeg er tidligere borger i Hørsholm og har kun godt at sige om dagplejen.

Gæst

#5

2016-06-16 12:31

Jeg mener at der skal være flere tilbud at vælge imellem: dagplejer, små institutioner, store institutioner, private og kommunale løsninger ! Ofte tænker kommunerne for ensidigt og vil blot have store kæmpe institutioner pga økonomien. Spørgsmålet er om man sparer noget i det lange løb?! Kommunen bliver mindre attraktiv for visse familier, som måske vil være en indtægt for kommunen i en anden kasse! Desuden er det ikke alle børn der passer ind i store institutioner og de kan tabes på gulvet og blive dyrere i sidste ende

Gæst

#6

2016-06-16 17:35

Da jeg mener vi skal bevare Hørsholm Dagpleje

Gæst

#7

2016-06-17 05:42

Der skal være valgmuligheder for pasning ... Ikke alle børn kan rumme en stor institution!!!

Gæst

#8

2016-06-17 07:19

Som fællestillidsrepræsentant for dagplejen i Næstved kommune skriver jeg selvfølgelig under og støtter fuldt ud op om bevarelsen af Hørsholm dagpleje og mine kollegaer der


Gæst

#9

2016-06-17 10:45

Var meget glad for dagplejen for 16 år siden og synes det var bedre for os end vuggestue i de allerførste år. Vores børn fik en træning I at gå, så de gik sikkert inden de var et år, og i det hele taget fik mere motorisk træning og udeliv end i den senere integrerede institution, de kom i. Synes det var godt at starte i et lille begrænset miljø med en fast person, også for mig som mor en at lære fra med hendes store erfaring og kendskab til små børn. Kender en naturdagplejemor nu, som er helt fantastisk og elsket.
Ina

#10 Dagpleje til tilflyttere

2016-06-17 12:49

Som (måske) fremtidig borger i Hørsholm vil det være afgørende for mig, at Hørsholm Kommune kan tilbyde dagpleje, da min for tidligt fødte og lidt forsigtige datter har brug for et lille trygt miljø, inden hun kastes ud i institutionslivet! 

Politikerne bør overveje, om en manglende alsidighed i tilbuddene kan risikere at skræmme børnefamilier, som overvejer at flytte til kommunen, væk.

Bettina

#11

2016-06-17 17:09

#8: -  

 Hej Helle.

mange tak for din omsorg for os i Hørsholm. Vi er glade for din underskrift og tilbud om hjælp.

vh

Bettina TR for dagplejen i Hørsholm


Gæst

#12

2016-06-17 17:40

Jeg håber at politikerne denne gang kan se det fuldstændig ulogiske ved, at besparelserne kan ramme et område som fungerer professionelt og kompetent. Lad dagplejen fortsætte uden økonomiske besparelsesøvelser som forringer deres arbejde.

Gæst

#13

2016-06-20 06:40

Fordi mit oldebarn skal ha den bedste start på livet - og komme i dagpleje!!

Gæst

#14

2016-06-20 14:44

Som forælder i helsingør kommune,har jeg desværre set konsekvenserne for børnene,efter at man valgte at beskære ekstremt i dagplejerne.. Og jeg kan med sikkerhed skrive,at det IKKE er at varetage børnenes tarv,da alle børn bestemt ikke er egnet til Institutioner.

Gæst

#15

2016-06-21 16:49

Fordi jeg synes små børn har brug for det nærvær og miljø, en dagplejer kan tilbyde i forhold til en vuggestue.