Stop 225 timers reglen

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop 225 timers reglen .


Gæst

#1

2016-06-07 18:24

Det er i orden hvis man er frisk og skal arbejde, hvis der var arbejde nok til alle, men det er der jo ikke.. man er oppe i mod dagpengemodtagere der også skal have Praktikpaldser, flygtninge der får tilskud for deres arbejde.. så det er ikke i orden at de også har den kamp med at skaffe 225 timer og bliver straffet økonomisk hvis de ikke får de timer.. de har vist nok at sloges mod og det er ikke en fair kamp.

Gæst

#2

2016-06-08 17:43

Fordi jeg syntes at regeringen er totalt ude af kontrol.
Vi må ikke være mennesker mere , der er kun plads til robotter.

Løkke !
Vi VIL HA DANMARK TILBAGE ,
Hvor burde du bare side i vores situation så vil du nok være lidt mere menneskelig.

Gæst

#3

2016-06-08 21:06

Fordi det er ik alle som kan finde arbejde også selvom det kun er 6 uger

Gæst

#4

2016-06-10 11:51

Jeg er selv modtager af kontanthjælp og jeg synes at det er forfærdeligt at det er os der hver gang skal rammes de fleste af os er alene mødre. det er ikke kun de voksne det går ud over men også vores børn og det er meget svært for ufaglærte at finde arbejde og det bliver ikke bedre husk på at kontanthjælp er en offentligt ydelse og ikke understøttelse mener ikke at det er rigtigt at lave disse regler for os.

Med venlig hilsen.

Benedikte C Nielsen.

Gæst

#5

2016-06-11 12:19

Fordi jeg selv er svag i samfundet, og Danmark er ved at blive kørt fuldstændig i sænk. Det her går ud over rigtig mange mennesker og børn. Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at man ikke kan få lov at leve eller være lykkelig fordi man ikke lige har et job. 


Gæst

#6

2016-06-11 12:26

Fordi jeg selv er enlig mor og er en af alle dem som mister min bolig og boligerene er for dyre til at man kan sætte i dem med det nye loft så min datter og jeg samt vores lille hund ender på gaden som hjemløs

Gæst

#7

2016-06-11 13:34

for der er jo ikke job til alle der er jo også en grund til at folk får kontanthjælp

Gæst

#8

2016-06-11 14:32

Fordi det er for dårligt at svage og syge og ledige skal sanktioneres fordi de skal arbejde. Der er i forvejen meget mangel på både arbejde og praktikpladser flere steder. Og dette tiltag er bare endnu en gene til et i forvejen meget presset liv.

Gæst

#9

2016-06-11 16:18

Det er en fuldstændig vanvittig regler de her har fået lavet.