Boykot Movia

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Boykot Movia.


Gæst

#1

2016-03-07 13:03

Det må simpelthen stoppes i tide, det med at nazister kan få reklameplads og blive "legaliseret" på den måde. Derfor har jeg skrevet under her. Vi er nemlig mange, der stadig har et moralsk kompas.

Gæst

#2

2016-03-07 15:11

Sagen er så blot den, at ved at boycutte Movia, så Fratages alle Vi Fattgrøve, der ikke har Råd ell Mulighed for Bil eller Cykel Muligheden for OVERHOVEDET DET T at Komme Omkring!! DEL & HERSK er eer jo Inter Nyt I - som Jeg ser det, så handler det VÆSENTLIGT MEGET MERE om m HVORDAN Vi; Man Får Folk Til at SE - og Dermed HANDLE Andersdes!! Vi lecer altså lige i et Samfund med BORGERLIGT FLERTAL i ÅRTIER!!




Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2016-03-07 15:14



Gæst

#4

2016-03-07 22:07

Da jeg går ind for ytringsfrihed, er jeg lidt ambivalent over for at have skrevet under, men denne organisation vil bruge demokratiet til at begrænse danskeres rettigheder, så det kan ikke være anderledes.

Gæst

#5

2016-03-08 08:33

Bor godt nok i Vejle, men da jeg boede i Kbh. kørte jeg selv bus, så nu synes jeg det er for meget.
Boykot Movia.

Gæst

#6

2016-03-08 10:08

Danskernes parti bør ikke eksistere og bør bekæmpes med alle midler.Det er en temmelig obskur virksomhed de udøver, bare ved at kalde det danskernes parti. Jeg er dansker og vil på ingen måde slås i hartkorn med dette parti. Hvorfor beskæftiger politikerne sig ikke med denne lyssky virksomhed. De vil lukke moskeer ved en imams udtalelser, jeg har kun af- sky for disse udtalelser. Hva´med at kikke på Danskernes parti og hvad de prædiker.

Gæst

#7

2016-03-08 12:56

Vi er alle lige - uanset baggrund og kultur.
Love og regler er ens for alle - i min verden er alle som har valgt at bosætte sig i Danmark - danskere.
Hvis man ikke kan bekende sig til det danske demokrati med bopæl i Danmark og hvad deraf følger - så er man ikke dansker.
Racister er i min verden at betragte som ikke-danskere - de hører til på en anden planet !

Gæst

#8

2016-03-08 14:37

Movia må tage hensyn til andet end deres indtægter, de må tage hensyn til normal anstændighed og god tone !

Gæst

#9

2016-03-09 03:24

Det er vigtigt at vi sammen kæmper mod den ekstreme højrefløjs gidseltagning af almindelige mennesker.

Gæst

#10

2016-03-09 09:10

Man kan ikke pille et budskab ned og sætte et nyt op der modsiger... Hyklerisk
Lise Wong

#11

2016-03-09 10:53

Jeg kan ikke forstå, I er imod Danskernes Parti. Formanden går da ind for økologi ;o)

 


Gæst

#12

2016-03-09 15:15

Jeg synes det er for klamt med en sådanne provokationer som danskernesparti repræsenterer

Gæst

#13 Man gør ingenting ved at blive hjemme,

2016-03-09 22:50

Lørdag d. 19. marts kl. 13-15
Mødested: Kruså, Flensborgvej 13B, (ved p-pladsen foran Bingohallen)

Vi er mange helt almindelige danske borgere, der er rigtig bange for den udvikling, der sker lige nu. Folk vandrer direkte ind i vores land, uden vi ved hvem de er og hvad de vil her.
Allerede nu siger de fleste af kommunerne, at det vil sprænge deres budget at sørge for migranterne. Hvad sker der så, når der kommer familiesammenføring?
Der skal foregå en sortering ved grænsen, så bekvemmelighedsflygtningene kan blive i det sikre land Tyskland. Så må det være op til dem at sende dem videre tilbage.
Så kom og vær med til at støtte initiativet til at vække vores politikere. Man gør ingenting ved at blive hjemme, så vær med til at gøre en forskel.
Det gælder om at være så mange som muligt, så invitér alle dem du kender og alle dem du ikke kender. Stå f.eks. i et indkøbscenter og del ud eller hvis det er på landet din lokale landhandel.

FOR DANMARKS FRIHED OG FREMTID

Demonstrationen er lovlig og anmeldt til politiet. Vi går en tur til grænsen og tilbage igen og synger nationalsange. Medbring gerne dannebrogsflag og fakler. Der vil blive afholdt taler.


Gæst

#14 Re:

2016-03-09 22:54

#7: -  

Med andre ord vil du også smidde alle muslimerne ud så?

De kommer her jo kun for at lave om på vores demokrati

Der er og har aldrig været racisme at kæmpe for DANMARK

 


Gæst

#15 Re:

2016-03-09 22:57

#1: -  

Det er jo ikke forbudt at have et parti der hedder Danskernes Parti og hvor ser du nazismen i det?

Så dit moralske kompas sidder vist der hvor du hælder din gylde ud :) 


Gæst

#16

2016-03-11 01:53

Danskernes Parti er det tidligere Nazistparti der huserede i Greve med Johnni Hansen som leder.

Og den ytringsfrihed som partiet påberåber sig, vil de straks fjerne hvis de får magt som de har agt.