Politianmeldelse for brud på FN Pagtens Artikel 2.4, ved indsættelse af danske styrker i Syrien.


Gæst

#1

2016-03-04 16:47

Nok er Nok, Krigsforbrydelser bør ikke gå ustraffet hen!
VivaLaRevolution

#2 Make peace not love!

2016-03-04 17:34

Fuck dem og alle deres krige, bomber og dyre nye fly! Vores folketing er blevet snigløbet af fearmongers, egoister og udemokratiske uslinge! De skider på os - det enester der vil bide på dem er en generalstrejke! De siger at vi skal spare, at der ikke er råd til de ældre, de handicappede, de udsatte og børnene - men banker, krigseventyr, bomber, ulovlig overvågning af os alle og dyre biler til de rige, dét er der råd til! Jeg siger: lad os lukke landet ned, indtil tølperne går af!

Berith Zenia Fagergaard
Gæst

#3 Så længe vi støtter dem, så længe bliver de ved...

2016-03-04 18:01

Nok er nok nu.. Der sker ingen forandring, før vi siger stop, og stopper for al support til krig - løbet er for længst kørt af sporet inde fra løgneborg!!

Den eneste måde at stoppe deres vanvid, er at lade vær med at støtte.. Krig skaber mere krig, mere frygt og mere krig..

Terorrister er ikke dem de vil bekæmpe, terroristerne er hos dem selv.

Traumatiserede mennesker frygter ikke døden, men livet...For livet minder dem om døden som et dyb ar på sjælen.

Det er årsager som disse at man skaber fundamentalister.

Krig skaber destruktion og ødelægger liv.. Krig ødelægger sjæle, lande, samfund, infrastrukturer og troen på liv

Krigene bredder sig, også i vores breddegrader.

Død - ødelæggelse - mere krig, det stopper ikke, før magthaverne har brugt os som soldater, og marionetdukker, for tilsidst at kasserer os som mennesker som ting man smider væk.



Kære medborgere, lad nu samarbejde på kryds og på tværs, uanset hvilken farve, religion, køn, seksualitet, overbevisning eller andet.  Menneske til menneske, brødre til søstre, i alle samfunds lag, i alle aldre.


Gæst

#4

2016-03-04 19:40

For at folk snart forstår, hvad der sker af lovbrud i
systemDK/Retsvæsnet,
er her nogle eksempler på
1 persons sager:

SystemDK = Kaos & lovbrud

Gæst

#5

2016-03-04 20:01

Fordi DK er medlem af Nato og fordi USA/Nato på femte år forsøger at underminere Syrien via deres terrorister, først gennem IS, og sidenhen via "moderate" oprørere - som ikke adskiller sig ideologisk fra - og som er i ledtog med IS!
Jeg tror altså ikke på DK´s og Nato´s officielle terrorbekæmpelses-motiver over en dørtærskel!

Gæst

#6

2016-03-04 20:17

Det er yderst fjendtlig over for Danmark. Det er ægte landsforræderi. Det er samfundet, der skal afgøre denne slags og ikke en flok af løgnere.

Gæst

#7

2016-03-04 21:09

Fordi det er et klokkeklart brud på gældende og underskrevne krigskonventioner. Ydermere endnu et bidrag til en eskalering af en humanitær katastrofe
Sarah
Gæst

#8

2016-03-04 22:39

Fordi den er meget vigtig. Nu må de "folkevalgte" stoppes i deres ondskabsfulde ugerninger og løgne, for at kunne tilfredstille de allerrigeste personer i verden og dermed blive forgyldt med fede lønninger, højtbetalte jobs og andre frysegoder. Nok er nok og har været det alt for længe!


Gæst

#9 Re: Make peace not love!

2016-03-04 22:47

#2: VivaLaRevolution - Make peace not love! 

 Er også bange for at det et det eneste der vil hjælpe


Gæst

#10

2016-03-04 23:23

der er godt nok mangemulige søgsmål tænker jeg.. set i lyset af det seneste års afsløringer.

Gæst

#11

2016-03-05 08:27

Fordi Krig er Bankers og Dæmoners Værk, Oligarker mv. hvis formål konstant er at kontrollere mennesket.

Gæst

#12

2016-03-05 08:31

Jeg finder det tragisk , at vi danskere igen fører krig med død og ødelæggelse tilfølge. Vi kalder os oplyste men er åbenbart styret af kræfter , der tjener Mammon på at slå ihjel--ikke blot befolkningen i Syrien -dem der måtte være tilbage, men også vore egne umodne unge soldaqter der er blevet overtalt til krigsførelse fordi, der ikke er andre jobs at få end,
at gå i krig.

Gæst

#13

2016-03-05 08:42

Jeg mener ikke vi skal føre krig i udlandet , vi har nok med vores eget, for hvad har vi ud af det , ingenting, tænk hvis vores kæreste eje vore unge skal komme hjem i Ligposer, øv.

Gæst

#14

2016-03-05 14:26

ikke mere krig. tak!

Gæst

#15

2016-03-05 15:50

Fordi vore unge ikke skal der for at gøre krigstjeneste , vi kan godt bruge dem herhjemme selv, vi har ikke noget ud af at de kommer hjem i ligposer eller er lemlæstede , Vore ledere skal lade være at spille stormagt , de tror vi er USA .

Gæst

#16

2016-03-05 16:20

de syge mennesker forstår slet ikke hvad de fremprovokerer

Gæst

#17

2016-03-05 21:51

Brug pengene på velfærd.
Krig skaber kun fattigdom og flere flygtninge!

Gæst

#18

2016-03-05 22:11

Jeg syntes ikke vi skal sende soldater og fly ned i den heksekedel, hvor man ikke kan se hvem der er ven og hvem der er fjende
fuckjeresbrugernavn

#19

2016-03-05 22:16

I ved godt at det her ikke betyder noget som helst, ikk? I kan skrive under på alt det I vil - resten af landet griner af jeres forgæves forsøg på styre hvad der alerede er ude af jeres hænder. Trust me, medmindre i sætter ild til Christiansborg, så er det løb kørt for længe siden. Hvorfor vender I ikke bare tilbage til at råbe af jeres TV hver aften og ser i øjnene at jeres passive forsøg på aktivt at gøre en forskel er ligeså meningsløs som jeres tåbelige eksistens og at I er så ubetydelige i den verden vi lever i at I burde betale dobbelt skat som kompensation for den ilt i tyvstjæler fra borgere, der har hjerneceller nok til ikke at spilde deres tid på skrivunder.net. I er en stinkende ende på den joke som kaldes den danske Befolkning.

Hav en god dag!

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-03-06 00:27



Gæst

#21

2016-03-06 05:44

Jeg vil ikke finde mig i beslutningen om at vi skal involvere os i krig

Gæst

#22

2016-03-06 08:02

Fordi jeg er i tvivl om hvorvidt det bliver gjort ordentligt. Derfor bør det afprøves ved en anmeldelse. Jeg har ikke tillid til at vores regering holder sig indenfor de rammer der sikre vores verden på en ordentlig måde længere.

Gæst

#23

2016-03-06 08:09

#IkkeIMitNavn


Gæst

#24

2016-03-06 08:54

Fordi vi ikke har noget at gøre der med soldater men med nødhjælp.
Mark Windahl Halle

#25 Re:

2016-03-06 09:13

#

 

  Du betyder ikke noget og dine meningepreller af på dem der bruger sin tid på og skrive under her!!

vi gør i det mindste et forsøg på og samle befolkningen.

om det nytter? 

Hmm.. Hvad grundlag eller standard vil du vurdere det ud fra?

tænk hvis det var sådan at ingen af os sagde sin mening og vare lod stå til?

er det det Danmark og den slags befolkning du ønsker vi skal udvikle os til?

De sociale medier hsr skabt en uvurderlig base til meningsdannelse, og denne udnyttes til fulde!!

husk på en facebook gruppe til dato, FLERE gange enda, har skabt basis for ny lovgivning!

Så selvfølgelig nytter det hvis vi står sammen,  ALLE!!!

og stop så med at bruge allt den ilt på at tænke, når du har så få brikker og rykke med :-D