Giv os lydmåleren tilbage!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Giv os lydmåleren tilbage!.


Gæst

#26

2016-02-01 11:32

Jeg har to store vindmøller stående i mit område og der kommer to mere.

Gæst

#27

2016-02-01 21:03

Har selv problemet inde på livet. 5 kæmpevindmøller er undervejs så tæt som 695 m fra, hvor vi bor. Vindmøllerne har en højde på 149,8 m, men vi kæmper, så godt vi kan. Der er fra den stedlige Landboforening foretaget MANGE manipulationer undervejs, så det er svært for os naboer at trænge igennem.
Søren F.K.

#28 Re:

2016-02-01 21:24

#27: -  Hvad har landboforeningen gjort..

 


Gæst

#29

2016-02-02 08:18

Jeg underskrev af samfundshensyn. Det bliver et sygt samfund hvis forskningsresultater bekæmpes af erhverv eller magtelite. Forskningsresultater skal ud offentligt, diskuteres og bedømmes af lægmand mens den fortsat skal videreudvikles i forskerkredse. Det eneste som må bremse forskningsresultater er en erkendelse af at det kan føre til noget sygdomsfremkaldende. Jeg er led ved elitens rådne merkantile adfærd.
Marie

#30 Re:

2016-02-02 13:58

#29: -  

 Hej 29. præcist derfor skrev jeg også under (meeen nu er det jo også min egen underskriftindsamling :)

Hilsen Marie


Gæst

#31

2016-02-03 05:02

Vi har 200 m høje Møller i baghaven

Gæst

#32

2016-02-03 15:41

Det er simpelthen for meget hvis der skal politisk (erhverv) styring på hvad der må og skal forskes i.
Kirstine Rosenberg
Gæst

#33

2016-02-03 20:09

Der foregår en offentlig kvælning af borgerne!. 
Når først møllerne er sat op og borgerne langsomt bliver nedbrudt af støjplagerne, så svinder modstandskraften også ud, - og hvem mon står længst oprejst:
Møllen eller borgeren?

Sagens kerne er bare at det handler ikke om at flytte el-produktionen fra kraftværker til landvindmøller og derfra til havvindmøller (hvor de altså også ødelægger miljøet, fx med den gevaldige støj der kommer under opsættelsen, en støj der fx giver permanente skader på sælers hørelse).
Det handler om at vi standser vores overforbrug, og helt omlægger vores samfund og privatliv, så vi har et minimalt forbrug, som en lille lokal vindmølle eller solcelle kan dække, - og vi derved ikke har det store nationalt forbundne og internationalt forbundne elnetværk.

Alle de felter vi nu har og som til stadighed udbygges og planlægges udbygget, fra el-net, mobilmaster mm, de ødelægger alt levende på jorden!

Vi går allerede nu rundt i en forstørret mikrobølgeovn med elektriske og magnetiske felter, og det bilder regeringer og offentlige myndigheder os ind ikke er skadeligt, samtidig med at de fyrer de medarbejdere der påpeger det, fjerner kritiske bevismaterialer eller godkender "bevismaterialer" betalt af fx mobil- eller vindmølleindustrien!


Link til en hjemmeside om bla. støj og felter:
https://feltmester.wordpress.com/


Gæst

#34

2016-02-10 15:23

Selvfølgelig skal det være muligt at måle og ikke kun beregne støj fra vindmøller
Mille og Nikolaj

#35 Hej Marie,

2016-02-12 09:26

Vi er to journaliststuderende, der rigtig gerne ville i kontakt med dig i forbindelse med underskriftsindsamlingen og støjmålerens tilbagetrækning. Vi håber, du har lyst til at fortælle os lidt mere om det. 

Du er velkommen til at kontakte os på 22 59 30 99 eller 28 94 59 29. 

De bedste hilsner

Mille og Nikolaj 

PO

#36 Hvad med at lave en kopi...!

2017-02-15 12:07

Hej.

Den omtalte måler med en Raspberry Pi-computer, må da kunne kopieres.. Så slap vi for det her slagsmål.