Nej til statens berøvelse af asylansøgernes ejendele!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re: Re:
Helt enig. Vi er heldigvis nogen, som ikke er skadet af dette hysteri og frelsersyndrom. Nyankomne til landet, skal ikke have mere, end vore egne offentligt forsørgede. Her gælder altså den regel, har du en formue, skal den bruges, før du kan få. Det er ikke racisme, og ej heller nacisme.
Jeg vil ikke drage paralleler til Tyskland i 30'erne, men.....
… så havde jeg aldrig aldrig nogensinde forestillet mig at når der kommer folk der har brug for hjælp her til landet at man så tager deres sidste ejendele fra dem - deres smykker og dermed jo deres sidste værdighed fra dem - det kan jeg simpelthen ikke forlige mig med det er ikke det værdigrundlag som jeg er opflasket med og jeg prøver at opdrage mine børn til være lidt mere empatiske, lidt mere tolerante lidt mere generøse end jeg selv blev opdraget til at være og det hænger ikke helt så godt sammen med den politik som danmark fører på nuværende tidspunkt …
Det er da vist det kristne budskab - den der har skal mere gives
Re:
Mon ikke de fleste sf den Danske befolkning synes at, folk som Jens Rode slet ikke skulle værer med i folketinget, han sidder jo på et venstre mandat som han ikke kan bestride
I stedet skulle der jo sættes den næste ind på listen for venstre, dette gælder også alle andre parti overløbere
Re: Re: Re: Super
#425: Niels Ebbesen - Re: Re: Super
Hvorfra ved du om det kun var en håndfuld?
Og ved du overhovedet om der er nogen kontrol, med dem som kommer her?
Re: Re:
Sådan den her underskriftsindsamlin bliver kun brugt som skalkeskjul for velfærdsturisterne.
De fleste af dem kommer her jo kun pga. hvor de kan få mest ud af det.
Langt hoved parten har jo været i et sikkert land længe før de kom hertil. og måske også været registret andre steder.
Men Danmark er jo et rigt land som de selv siger når de bliver indkvarteret på Bornholm eller i telt ej heller kan de forstå at Danskerne bor i eget hus og at mange af dem har 2 biler. Det har vi jo selv betalt så hvorfor skal de ikke også betale?
Hvad bliver det næste? Skal vi også lige tage deres tøj, klippe dem skaldede, tatovere numre på dem og sende dem i arbejdslejre?
Det er så småligt!!!!!
| This discussion has been closed. |