Til Socialdemokraterne i Folketinget: Nej til asylstramninger!


Gæst

#1

2015-12-03 17:39

Skriver gerne under. For de umenneskelighed Skal stoppes.

Gæst

#2

2015-12-03 17:43

Fordi enhver socialdemokrat skal kunne synge med på "Internationale" uden at skulle brække sig af skam bagefter.

Gæst

#3

2015-12-03 20:13

Fordi jeg er så skuffet over Socialdemokraterne

Gæst

#4

2015-12-03 20:42

Linjen, der adskiller partiernes politik, er så hårfin, at den nærmest er usynlig. Det skal slutte nu. Giv os fornuften, empatien, ærlighed ( som den virkelig er) og stop spin. Få optimeret inden for egne rækker, kom med langsigtede reelle planer, løft niveauet og gør jeres arbejde. Stop,med at male Fanden på væggen, analysere, løs og kom på rette spor igen - eller find et andet arbejde kære socialdemokratiet.
Holger Danske

#5 Støt det på sændag den 6-12

2015-12-03 23:14

MØD OP! LUK GRÆNSEN NU ! MØD OP!

– GENINDFØR GRÆNSEKONTROLLEN

Vores drenge har blødt ved grænsen i 1864 og igen ved Dybbøl, og mere end 5.000

kom aldrig hjem fra slagene. Disse unge mænd gav det dyrebareste de havde - for

de kommende generationer - for OS. De blødte ihjel i de vinterkolde skyttegrave og

de der kom hjem, havde ofte mistet både arme og ben .. og de fleste blev aldrig

mennesker igen. De ofrede sig ikke bare for Danmark - de ofrede sig for dit og mit

land ... Danmark .. Danernes Land !

Millioner af danskere har slidt og slæbt for Danmark - og igennem tusinder af år, har

vi opbygget "verdens lykkeligste" og et af verdens rigeste lande.

NU har Danmark brug for os igen. Nu er det VORES tur til at stå op for vores

land, at beskytte det og værne om det, så VORES kommende generationer kan

nyde den tryghed og frihed, vi har kunnet nyde, fordi tidl. generationer gav deres liv

for det! Terrorangrebet i Paris viser med al tydelighed, at vi skal kunne afvise folk

ved grænsen.

Mød op sammen med andre danskere, der vil Danmarks frihed NU og i fremtiden.

Lad os sammen sende et stærkt signal til vores politikere om, at de skal lukke

grænserne og genindføre grænsekontrollen.

Tid: Søndag d. 6. december kl. 13.00.

Mødested: Padborg ved Gendarmhaven på Nørregade

(p-plads ved Nørregade 3 lige før viadukten)

Vi går en tur til grænsen og tilbage igen og synger

nationalsange. Medbring gerne dannebrogsflag og fakler.

Der vil blive afholdt taler

Demonstrations-varighed ca. 2 timer

Arrangør: ”Luk grænsen NU!” – find os på facebook

 

Veteran

#6 Re: Støt det på sændag den 6-12

2015-12-04 09:44

Vrøvl!

 


Gæst

#7

2015-12-04 09:52

Fordi det er ubærligt, som flygtningene behandles. Jeg er ikke Social Demokrat, men forventer at de leverer social demokratisk politik, og støtter op om de svageste i samfundet.
De er et stort parti og har stor indflydelse, men lige nu like-hunter de alle DFs stemmer, og det er usmageligt og sørgeligt, ikke mindst fordi det er menneskeliv der er taget som gidsler i denne sag.

Gæst

#8

2015-12-04 11:16

Afskærmelse fra omverdenen fjerner ikke problemet med millioner af flygtninge, hjælpsomhed og omsorg vil føre til større økonomisk og personligt udbytte for alle parter.

Gæst

#9

2015-12-04 11:31

Vi skal at bevare de danske værdier.

Gæst

#10

2015-12-04 11:50

Fordi jeg ikke kan være bekendt at lade være. Og jeg kan simpelthen ikke forstå at et solidarsk pari vil være så en-øjet usolidarisk!

Gæst

#11

2015-12-04 13:04

Fordi jeg gerne vil stemme socialdemokratisk, men ikke så længe den færre politik overfor flygtninge håndhæves.

Gæst

#12 Re: Støt det på sændag den 6-12

2015-12-04 16:14

#5: Holger Danske - Støt det på sændag den 6-12 

 Hvad i alverden laver det indslag her i denne tråd.

Holger Danske er på ingen måder Socialdemokratisk

 


Gæst

#13

2015-12-04 16:54

Jeg lod være med at stemme på socialdemokraterne ved sidste valg, fordi jeg ikke ville støtte asylstramninger.

Gæst

#14

2015-12-04 16:58

Fordi jeg synes, at socialdemokratiet svigter sine kernesynspunkter og glemmer at deres rod er dybt begravet i arbejder og fagbevægelsen, hvor kernebegreberne er solidaritet, sammenhold og at tage vare på de svage.

Gæst

#15

2015-12-04 17:05

Fordi første sikre skidt mod fasisme er netop det Socialdemokraterne støtter, når de støtter DF's asylpolitik
Holger Danske

#16 Re: Re: Støt det på sændag den 6-12

2015-12-04 19:07

#12: - Re: Støt det på sændag den 6-12 

 Nej heldigvis er jeg ikke socialdemokrat og bliver det heller aldrig

Jeg er Nationalist og Realist og så er er Dansker og jeg er stolt af det :)

Se dog tingene i øjnene vi har ikke brug for islam og islamister her

torsdag den 3-12-2015 talte folket også til socialdemokraterne

Danmark frit

Holger Danske

#17 4 gang må værer lykkens gang

2015-12-05 00:53

Den 3-12-2015 talte Danskerne Danskernes sag lad os nu få lukket de grænse og se at komme af med det EU

Man kan jo hører fra feks. Uffe Elleman at Dansker ikke ved hvad der er godt for dem, lad os vise dem hvad vi vil, og kan

Os der ikke har vores gang på Christiansborg ( nu hænger hans skuffe vist helt nedad )

Og sådan piver ½ delen af sosialdemokraterne også Nej Danskerne ved godt hvad der er godt for dem :)

Så lad os få den afstemning om vi i det hele taget skal deltage i EU og Europol de er nok stadig int. i at have et samarbejde med Danmark :)

Stem Danmark hjem og denne gang hele Danmark ikke kun sønderjylland

 

Danmark frit

MØD OP! LUK GRÆNSEN NU ! MØD OP!

– GENINDFØR GRÆNSEKONTROLLEN

Vores drenge har blødt ved grænsen i 1864 og igen ved Dybbøl, og mere end 5.000

kom aldrig hjem fra slagene. Disse unge mænd gav det dyrebareste de havde - for

de kommende generationer - for OS. De blødte ihjel i de vinterkolde skyttegrave og

de der kom hjem, havde ofte mistet både arme og ben .. og de fleste blev aldrig

mennesker igen. De ofrede sig ikke bare for Danmark - de ofrede sig for dit og mit

land ... Danmark .. Danernes Land !

Millioner af danskere har slidt og slæbt for Danmark - og igennem tusinder af år, har

vi opbygget "verdens lykkeligste" og et af verdens rigeste lande.

NU har Danmark brug for os igen. Nu er det VORES tur til at stå op for vores

land, at beskytte det og værne om det, så VORES kommende generationer kan

nyde den tryghed og frihed, vi har kunnet nyde, fordi tidl. generationer gav deres liv

for det! Terrorangrebet i Paris viser med al tydelighed, at vi skal kunne afvise folk

ved grænsen.

Mød op sammen med andre danskere, der vil Danmarks frihed NU og i fremtiden.

Lad os sammen sende et stærkt signal til vores politikere om, at de skal lukke

grænserne og genindføre grænsekontrollen.

Tid: Søndag d. 6. december kl. 13.00.

Mødested: Padborg ved Gendarmhaven på Nørregade

(p-plads ved Nørregade 3 lige før viadukten)

Vi går en tur til grænsen og tilbage igen og synger

nationalsange. Medbring gerne dannebrogsflag og fakler.

Der vil blive afholdt taler

Demonstrations-varighed ca. 2 timer

Arrangør: ”Luk grænsen NU!” – find os på facebook


Gæst

#18

2015-12-05 16:03

Fordi Danmark har brug for at socialdemokrati ikke kun er af navn, men også af gavn.Som det er nu gør de mere skade end gavn i udlændingepolitikken.
Holger Danske

#19 Stem dig hjem Danmark

2015-12-05 19:41

Nu må Dansker da se det i øjnene

Stem Danmark hjem og ikke kun Sønderjyllsnd men hele DANMARK

Luk grænsen og smid alle de muslimer ud

Vi glemmer aldrig 4 februar 2006

 

  • Trods det at vi spiser mest svinekød i dette land, har politikerne tilladt at de fleste institutioner i København ikke serverer svinekød.
  • I de nye feltrationer til de danske soldater serveres ikke svinekød.
  • Specielle dage til muslimske kvinder i offentlige svømmehaller fordi de ikke må bade sammen med mænd.
  • Muslimske kvinder har fået lov til at sige nej til arbejde hvor de kommer i kontakt med mænd og svinekød når de aktiveres.
  • Der er nu også forældremøder hvor mænd ikke kan deltage fordi muslimske kvinder ikke må være alene til møde hvor mænd deltager.
  • Kors fjernes fra kapellerne fordi muslimer ikke må være døde og ligge under et kors.
  • Forhæng er sat op i offentlige svømmehaller og brusebade fordi fordi muslimske mænd ikke må vise sig nøgne overfor andre mænd.
  • Forfølgelse og chikane af homoseksuelle er dagligdag i vores hovedstad.
  • Jøder har måttet forlade Danmark pga. forfølgelse. Denne chikane af bøsser og jøder er direkte korandikteret.
  • Muslimske politikere chikaneres af muslimer fordi muslimer ikke må tro på demokratiet men kun på deres guds love.
  • Næsten alt fjerkræ halalslagtes.
  • I supermarkeder sælges oksekød der er halalslagtet men ikke mærket som halalslagtet.
  • Det er troende muslimer der står i spidsen for de fleste af de udenlandske bander der spreder død, vold og afpresninger over hovedstadsområdet.
  • Danske kvinder og piger bliver kaldt dansker-ludere
  • Danske kvinder og piger bliver voldtaget fordi de er vantro i muslimernes øjne.
  • Den sidste provokation fra islams side i Danmark er en kæmpe-moske på Vibevej i København med minareter finansieret af Irans præstestyre. Usigeligt dumme lokalpolitikere har godkendt byggeriet.

Gæst

#20

2015-12-12 22:02

Hvor er jeres anstændige !!

Gæst

#21

2015-12-13 22:50

Det er vigtigt for socialdemokratiet at forstå, at de er pp gal kurs i flygtningespørgsmålet

Gæst

#22

2015-12-14 09:54

Fordi jeg synes, de nye stramninger er inhumane. At jage mødre med småbørn på flugt, fordi de ellers skal vente 3 år på familiesammenføring er så umenneskeligt, at det næsten ikke er til at bære.

Gæst

#23

2015-12-14 12:13

Fordi jeg er desperat af afmagt over den umenneskelige drejning, Danmark er ved at tage.

Gæst

#24

2015-12-14 19:27

En meget stor del af os danskere har rigeligt og mere end rigeligt, lad os med topskat betale lidt mere i skat så vi kan være os selv bekendt igen og tage ordentligt imod mennesker der flygter fra nød og elendighed

Gæst

#25

2015-12-15 23:19