Dansk velfærd tilbage til danskerne NU

Dansk velfærd tilbage til danskerne NU / Beskeder / Vi har brug for hjælp med at informere andre om underskriftindsamlingen / Kommentarer


Gæst

#1

2015-11-14 07:41

298 underskrifter på 25 dage tyder på at sagen er død.

Selvom den er yderst rimelig, og jeg selv har skrevet under, så er det mit indtryk at du spilder din tid fra nu af. Den vil aldrig nå den halve million der skal til for at gøre indtryk på politikerne.

Når mere end halvdelen af underskriverne oven i købet vælger at være anonyme, er der ikke tale om reél opbakning

Så er det mere frugtbart at arbejde via det parti man selvfølgelig er medlem af.

Med venlig hilsen

Jesper Clemmensen


Gæst

#2

2015-11-30 12:29

Jeg vil sige at jeg har oplyst hele folketinget sidste år samt sundhedsminister

Gæst

#3

2015-12-06 11:52

Syntes denne underskrift indsamling er direkte usmagelig.......det er ikke flygtninge og immigranter der er skyld i den ødelæggelse af vores velfærd, som vi har set gennem de sidste 15 år, det er udelukkende de politikere, som mange af jer selv ar sat på taburetterne.......så send aben opad i stedet for at sparke nedad ;-)

Marianne Grann

 


Gæst

#4

2016-01-14 22:28

Jeg har skrevet under på at vi skal hjælpe de svageste i Danmark - jeg har IKKE skrevet under på at det skal være på bekostning af asylansøger!!! Hvis det er fordi jeg har overset dette, så bedes I venligst fjerne min underskrift MED DET SAMME! Asylansøgere og andre i nød er ikke grunden til at situationen er som den er i dk.. det er desværre et trist politisk menneskesyn der ligger bag dette. 

Susanne


Gæst

#5 Re:

2016-01-14 22:33

#3: -  

 Enig 

annelise

#6 til susanne

2016-01-15 02:25

Jeg er enige med dig