Kæmp for det gode børneliv, bevar Børnehuset Kloden

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Kæmp for det gode børneliv, bevar Børnehuset Kloden.


Gæst

#1

2015-10-24 11:24

På grund af mit kendskab til en velfungerende instititution, hvor det er tydeligt, at børnene føler den omsorg og faglige interesse og kompetence, der er så afgørende for deres udvikling og for forældrenes tryghed ved at skulle aflevere børnene i andres varetægt hver dag. Kirsten Graversen ( mormor og talepædagog)

Gæst

#2

2015-10-24 12:36

der skal også være plads til os små...

Gæst

#3

2015-10-24 14:41

jeg syntes det er dumt at lukke de små steder hvor alle kender alle.

Gæst

#4

2015-10-24 15:57

Fordi mit barnebarn går der. Og vi er blevet så glade for denne børnehave. Jeg syntes også at en mindre børnehave er bedre for børnene istedenfor en stor.Det er jo små børn vi snakker om. Jeg vil håpe i tænker jer godt om. En mormor der er ked af det på våres barnebarns vejne. Ingfrid Kristensen

Gæst

#5

2015-10-24 21:55

det har været min arbejdsplads i 8år og har været stolt af af have bidraget til dens mangfoldighed. Et sted hvor kollegaer, forældre og børn har givet plads og respekt til at rumme op til 15 forskellige nationaliteter. Håber at det vil lykkes at blive hørt henrik jæger

Gæst

#6

2015-10-25 08:29

Jeg har tidligere arbejdet på stedet og synes iøvrigt at børnehaver og vuggestuer med mindre antal børn, bør bevares !!!!

Gæst

#7

2015-10-25 10:20

Vi har nu 3. barnebarn på vej gennem kloden. Gode pædagoger og medhjælpere, godt miljø, glade og forskellige børn. Dette børnehus bør få mulighed for at fortsætte det fine arbejde.

Gæst

#8

2015-10-25 14:09

Har skrevet under på denne underskrift indsamling,
da jeg er lege-onkel til mine venners børn der går i institutionen.

Gæst

#9

2015-10-25 16:54

Støtter op om et fantastiskt arbejde som er bygget op over mange år fra personalets side. Kan ikke bære at "det hele bliver ødelagt"...

 


Gæst

#10

2015-10-25 17:05

En børnehave der har kunne give  "et hjem udenfor hjemmet". Alle mine 3 børn har gået der og det er ikke til at holde ud at børnehaven bare bliver lukket.


Gæst

#11

2015-10-25 17:33

For at bevare det gode børnel liv på en god institution - Børnehuset Kloden

Gæst

#12

2015-10-25 21:08

Jeg har selv gået i børnehaven for ca 13 år siden, da jeg flyttede fra en større institution til børnehave kloden (der dengang hed Rødekors). Jeg var meget glad for stedet og bakker op om at bevare den! Er sikker på at mindre børnehaver giver mere. 


Gæst

#13

2015-10-26 03:36

Jeg har haft 3 børn dernede og har aldrig haft noget at klage over, det har føltes helt normalt for børnene st være der og pædagogerne især har været kompetente og dygtige så selv mit ældste barn stadig har kontakt med dem. Nu har jeg en 4. som jeg helt sikkert regnede med sku derned også, håber håber virkelig dette sker. Kloden føles hjemme!


Gæst

#14

2015-10-26 07:50

Fordi vores barnebarn og mand, gerne vil bruge børnehaven når vores oldebarn skal i institution. Det ville forældrene til ham ikke, hvis det ikke var i orden. Venlig hilsen Alice og Børge Rasmussen

Gæst

#15

2015-10-26 10:18

Har en veninde som har sin datter Ella, i børnehaven Kloden, og synes det er et rigrig godt sted hvor børnene har det godt og stortrives.

Gæst

#16

2015-10-26 10:45

Min store pige på 18 gik i børnehaven og det er stadigvæk hendes "familie"...børnegruppen fra dengang holder stadigt sammen. Det er det en god instititution kan-skabe venskaber for altid!

 


Gæst

#17

2015-10-26 11:55

frem for at lukke alle de Børneinstitutioner hvor der går ud over vores små børn grundet kommunernes besparelser, ville der foreligge en langt bedre meget større besparelse, ved at sammenlægge flere kommuners Rådhuse, på en kommune Rådhus. Kbh. Hvidovre. Rødovre. Valby osv. det er da voksne mennesker her, hvor der kan spare med Et samlet Borgmester Rådhus på lige fod, som med kommunernes inddrivelse af Skat fra samme Skattecenter kontor. Det hjælper ikke med alle de borgmester titler alligevel.

Gæst

#18

2015-10-26 11:58

Fordi min mor ikke sal miste sit arbejde igennem 11 år, hvor børnene og ikke mindst deres familie er en del af hendes hverdag, både nuværende som børn der er nu går i skole.


Gæst

#19

2015-10-26 16:12

Jeg har nu givet min underskrift med baggrund for at jeg selv har været ansat der som uddannet pædagogmedhjælper (PGU) i en god rums tid og kan absolut ikke se hvorfor denne institution skal lukkes !!!!! Det er en institution (Kloden) hvor hver personale ligger sjæl, varme, hjerterum, fordybelse, undren, humor, rummelighed for det enkelte barn som hos forældre og ja jeg kunne blive ved med at komme med positive begrundelser for at bevare Kloden. Når jeg tænker tilbage på min tid i Kloden er det med et savn :)

Gæst

#20

2015-10-26 16:22

Forskellige børn, forskellige behov!

Gæst

#21

2015-10-26 20:52

Er den sidste nyankomne medarbejder til Kloden, og det er en fornøjelse at komme på arbejde.

alle kender alle, børnene kender hinanden,børnene kender forældrene, vi har børn fra mange forskellige lande, kulturer og religioner og vi er som en stor familie. Hvor er det dejligt at træde ind i et hus der rummer så meget personlighed varme omsorg og nærvær.

 


Gæst

#22

2015-10-26 21:11

Riv ikke børnehaven væk fra mit barn...han elsker alle der :-(

 


Gæst

#23

2015-10-27 08:54

Vi må ikke spar på vores børn , det er fremtiden .
Børne trives så godt i børnehuset Kloden , mit barnebarn er blivet meget selvsikker og glad igen.
Mvh. Rosa og Floras Farmor

Gæst

#24

2015-10-27 21:47

Jeg har nu givet min underskrift. Jeg håber og ønsker inderligt at Børnehuset Kloden IKKE lukker. Det er både børnenes og personalets andet hjem, de er som en STOR familie :( hilsen en meget trist tidligere pædagogmedhjælper- Linde

Trist!!

#25 BEVAR KLODEN

2015-10-28 11:58

i bør ikke skære ned på velfungerende institutioner. Find hellere andre relevante områder da der i forvejen er blevet lukket så mange !