Dansk velfærd tilbage til danskerne NU
Kontakt forfatteren af dette andragende
DE har INTET til overs for os ❗️
Europa går under hvis der ikke snart sker en ændring.
Kan kun være enig i, at der bruges alt for mange midler på folk, der kommer her til landet udefra udelukkende af økonomiske årsager. Vil ikke kalde dem flygtninge, men økonomiske immigranter. Det har vi ikke råd til. Danskere, som har slidt og slæbt gennem mange år og betalt skat for at der kunne blive råd til vort velfærd, bliver der ikke taget hensyn til. Der skal spares alle vegne. Det skal simpelthen være SLUT NU. Både kassen og den danske grænse skal lukkes, før det hele ender i et kaos, som sender os ned i et dybt hul uden mulighed for at komme op igen.
Jeg har spinket og sparet, hele mit 62år lange liv, i håb om, at kunne have det godt de sidste år, af mit liv. Med det, som nu sker i Danmark, indser jeg, at der ikke bliver noget til danskerne. Vi bliver røvrendt, af EU, af vores politikkere og af bankerne, vi bliver udpint af kæmpe skatter, afgifter, moms og tvunget til, at forsørge det halve af verden, + tvunget til at komme bagest i køen til boliger, som vi har stået i kø til i årevis, forbydes at vores børn ikke må spise svinekød i institutioner, og blive kaldt racist, fordi man gerne vil stoppe for invasioner af muslimer til vores kristne fredelige land. Det jeg nu kan gøre er, at nyde livet mens jeg kan, for om få år, er det nok slut med pension for de danskere, som har bidraget hele livet til vores fælles kasse. Ja jeg vil da også lige ønske alle en god jul, mens det endnu er tilladt at sige disse ord.
Vi er en familie på 4. Vi var forrest på ventelisten til en lejlighed, og vi glædede os til at få lejligheden. Desværre, såkaldte flygtninge skubbede os væk. Hvordan kan denne hetz imod os, som efterhånden har fået nok, af deres ret til at få alt, uden hensynstagen til os, der har betalt for alt i skat osv., hvorfor skal vi kaldes racister? Jeg kalder det brud på menneskerettigheder overfor etniske danskere.
Dagens.dk, en netavis, skriver idag, at flere ældre efterlades med en fyldt ble. Forestil jer, at I beder om at komme på toilettet, men istedet får en ble på, og skal sidde og tisse og lave afføring i den. Bagefter vente måske i timer, før nogen hjælper dig af med den. Det er vores forældre, mennesker som har arbejdet for landet, der bliver behandlet på denne uværdige måde. Samtlige politikkere, skulle tvinges til at leve sådan i mindst en måned, så blev loven måske ændret. En anden kommune vil afskaffe det, at komme i et dejligt bad, nyde det varme vand, med vådservietter istedet for. Hvor meget skal der pisses på danskerne, før nogen gør oprør? Ingen løfter en finger for os, næh så lad os i det mindste få en kugle i nakken, for jeg ønsker ikke at ende mine dage sådan.
Vi bliver overset og nærmest behandlet som var vi fremmedet i vores eget land, de fremmede derimod får alt på et guld fad, hvad med at tage sig af Danskerne først og fremmest. Men nej siger vi Dansker noget forskere er vi onde..
Re:
Det er ligefør , at du tager fejl, for politikerne har jo foræret næsten alt væk, ti EU og Muslimer. Jeg er glad for, at jeg ikke er her 20-30 år. Jamen er det ikke frygteligt, at vores Lan bliver ødelagt.
Re:
Helt enig. Derfor har jeg også skrevet under på siden. Stop for tålt ophold for udenlandske terrorister og mordere. De får jo også en bolig og bliver forsørget af staten. Hvorfor skal sådanne have alt her?
| This discussion has been closed. |