Dansk velfærd tilbage til danskerne NU

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Dansk velfærd tilbage til danskerne NU.


Gæst

#51

2015-12-05 12:10

Fordi jeg som dansker og far til 2 drenge ikke kan få tag over hovedet og leve som udlænge får.

Gæst

#52

2015-12-07 10:36

Fordi vi danskere bliver gjort rent til grin af vores politikere.
DE har INTET til overs for os ❗️

Gæst

#53

2015-12-07 13:41

Fordi tosserne inde på borgen må se at vågne op.
Europa går under hvis der ikke snart sker en ændring.

Gæst

#54

2015-12-07 17:46

Fordi vi er så højt op i årene , at vi ved , hvad der tales om her. Det vi havde set hen til ,( efter at vi begge har slidt hårdt på arbejdsmarkedet, opfostret 3 børn , til gode samfunds borgere, med gode uddannelser ,)så er det bittert, at se det bare blive foræret væk til "Nassere" fra andre lande.( Ok, med rigtige flygtninge) I 1984 kunne vores datter ikke finde en bolig i Skive , da hun skulle læse videre på handelsskolen. Jeg spurgte så på kommunen, om de evt. havde noget, men nej, da jeg så spurgte , om hvis hun så havde været, flygtning/indvandrer , ja det var noget andet , for dem skulle de finde noget til . Der er åbenbart INTET sket siden. Derfor føler vi os SÅ trætte af de politikere , der lover og lover, og intet er forandret.

Gæst

#55

2015-12-08 10:35

Kan kun være enig i, at der bruges alt for mange midler på folk, der kommer her til landet udefra udelukkende af økonomiske årsager. Vil ikke kalde dem flygtninge, men økonomiske immigranter. Det har vi ikke råd til. Danskere, som har slidt og slæbt gennem mange år og betalt skat for at der kunne blive råd til vort velfærd, bliver der ikke taget hensyn til. Der skal spares alle vegne. Det skal simpelthen være SLUT NU. Både kassen og den danske grænse skal lukkes, før det hele ender i et kaos, som sender os ned i et dybt hul uden mulighed for at komme op igen.


Gæst

#56

2015-12-08 15:29

Fordi jeg føler at vi danskere bliver tilsidesat ,mener vi har første ret til en bolig ,.

Gæst

#57

2015-12-09 11:49

Fordi jeg er så træt og ked af og høre, at man ikk hjælper vores egne først
Dorthe Jørgensen.

#58

2015-12-09 18:56

Jeg har spinket og sparet, hele mit 62år lange liv, i håb om, at kunne have det godt de sidste år, af mit liv. Med det, som nu sker i Danmark, indser jeg, at der ikke bliver noget til danskerne. Vi bliver røvrendt, af EU, af vores politikkere og af bankerne, vi bliver udpint af kæmpe skatter, afgifter, moms og tvunget til, at forsørge det halve af verden, + tvunget til at komme bagest i køen til boliger, som vi har stået i kø til i årevis, forbydes at vores børn ikke må spise svinekød i institutioner, og blive kaldt racist, fordi man gerne vil stoppe for invasioner af muslimer til vores kristne fredelige land. Det jeg nu kan gøre er, at nyde livet mens jeg kan, for om få år, er det nok slut med pension for de danskere, som har bidraget hele livet til vores fælles kasse. Ja jeg vil da også lige ønske alle en god jul, mens det endnu er tilladt at sige disse ord.


Gæst

#59

2015-12-09 19:29

Håber da vi kommer tilbage til det DK står for nemlig at vi som samfund har det velfærd så vi altid har så vi kan hjælpe dem.i bunden
Fam. Andersen

#60

2015-12-12 11:29

Vi er en familie på 4. Vi var forrest på ventelisten til en lejlighed, og vi glædede os til at få lejligheden. Desværre, såkaldte flygtninge skubbede os væk. Hvordan kan denne hetz imod os, som efterhånden har fået nok, af deres ret til at få alt, uden hensynstagen til os, der har betalt for alt i skat osv., hvorfor skal vi kaldes racister? Jeg kalder det brud på menneskerettigheder overfor etniske danskere. 


Gæst

#61

2015-12-12 16:01

Jeg ændrer mit land tilbage

Gæst

#62

2015-12-13 14:27

Fordi emnet er relevant og det er i allerhøjeste grad påkrævet der bliver gjort noget.

Gæst

#63

2015-12-13 16:40

Velfærden er ved at blive godt og grundigt ødelagt, fordi nogle emsige Politikere skal lefle for EUS mål om at ensrette Europa

Gæst

#64

2015-12-14 06:48

Invandrene burde først bevise at de kan og vil integreres...rettigheder skal fortjenes...

Gæst

#65

2015-12-14 06:57

Fordi vi skal tænke på Danmark og danskerne. Vi kan ikke redde hele den muslimske verden.
Hanne Jensen

#66

2015-12-14 07:43

Dagens.dk, en netavis, skriver idag, at flere ældre efterlades med en fyldt ble. Forestil jer, at I beder om at komme på toilettet, men istedet får en ble på, og skal sidde og tisse og lave afføring i den. Bagefter vente måske i timer, før nogen hjælper dig af med den. Det er vores forældre, mennesker som har arbejdet for landet, der bliver behandlet på denne uværdige måde. Samtlige politikkere, skulle tvinges til at leve sådan i mindst en måned, så blev loven måske ændret. En anden kommune vil afskaffe det, at komme i et dejligt bad, nyde det varme vand, med vådservietter istedet for.  Hvor meget skal der pisses på danskerne, før nogen gør oprør? Ingen løfter en finger for os, næh så lad os i det mindste få en kugle i nakken, for jeg ønsker ikke at ende mine dage sådan.


Gæst

#67

2015-12-14 09:02

Hvorfor skal vores egne, have mindre ret end udlændinge!!! Det er ikke fair over for Danskerne hvis forfædre har bygget Danmark. Det brugte være Danskerne der have første ret på alt, det er Jo Danskernes land eller tager jeg fejl???

Gæst

#68

2015-12-14 09:06

Fordi at vi Dansker bliver glemt af Politikerne.
Vi bliver overset og nærmest behandlet som var vi fremmedet i vores eget land, de fremmede derimod får alt på et guld fad, hvad med at tage sig af Danskerne først og fremmest. Men nej siger vi Dansker noget forskere er vi onde..

Gæst

#69 Re:

2015-12-14 10:36

#67: -  

 Det er ligefør , at du tager fejl, for politikerne har jo foræret næsten alt væk, ti EU og Muslimer. Jeg er glad for, at jeg ikke er her 20-30 år. Jamen er det ikke frygteligt, at vores Lan bliver ødelagt.


Gæst

#70

2015-12-15 09:59

Nok er nok, danskerne KAN ikke klare flere nedskæringer.. BASTA!

Gæst

#71

2015-12-15 12:37

Det er utroligt vigtigt at vore politikere forstår alvoren i den krise vi nu står i. Det gøres bla. på denne måde.

Gæst

#72

2015-12-16 08:52

Fordi de sparer de forkerte steder, og de selv sidder og skovler til sig, gad vide hvad der skete hvis deres børn skulle gå i Genbrugstøj der knap nok er til madpakken. De selv skulle gå med en våd ble og hvad der er være de skulle skamme sig der kunne spares på mange ting inde på Borgen luk Deres fine madstede der inde ned med lønnen og det deres børn får skal der lukkes for plus de penge de får når de træder tilbage de skal leve af en alm. Pension lige som alle andre ja jeg kunne blive ved.
Hanne Fischer

#73 Re:

2015-12-21 10:48

#64: -  

 Helt enig. Derfor har jeg også skrevet under på siden. Stop for tålt ophold for udenlandske terrorister og mordere. De får jo også en bolig og bliver forsørget af staten. Hvorfor skal sådanne have alt her?


Gæst

#74

2015-12-28 15:53

Fordi jeg mener vi er kommet dertil at vi skal til at passe på hvrt land, inden vi ser os om er det overtaget af agrasive muslimer og det bare fordi vore politikere sover i timen og tror de er alvidende og åhh så kloge, hvad de ikke er

Gæst

#75

2015-12-28 15:54

Ikke flere muslimer til Danmark