Dansk velfærd tilbage til danskerne NU

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Dansk velfærd tilbage til danskerne NU.


Gæst

#26

2015-11-08 10:07

Fordi det er på høje tid at den danske befolkning tager det alvorligt angående disse "Turister" der ikke vil os det godt men godt leve på nas. Den danske befolkning må så se på og leve med nedskæringer inden for gamle og syge samt meget andet når der skal være første klasses hjælp til nasserne.

Gæst

#27

2015-11-09 10:40

Jeg er enige med beskrivelsen man skal være blind og døv ikke for at fornærme blinde og døve de ved nok bedst i forhold til resten af befolkningen som har skyklapper på og høreværn hvordan landet ligger idag

Gæst

#28

2015-11-09 22:06

jeg er en gammel folkepensionst, krigsbarn, og efter 2 verdenskrig måtte man arbejde hårdt for at få Danmark op at stå igen, det Danmark jeg nu ser smuldre på grund af svage politikere for mig til at tænke på mine børn og børnebørn, hvad bliver der efterladt til dem i Danmark med alle de migranter der nu kommer, en borgerkrig som det de har efterladt i deres eget land

Gæst

#29 Re: Re: Re:

2015-11-10 11:58

#12: Hanne - Re: Re:  

 Jeg har brevstemt, og gav et kryds i nej rubrikken. Ikke mere afgivelse af magt til EU.


Gæst

#30

2015-11-12 10:56

Det, der er skrevet i underskriftindsamlingen kunne have været skrevet af mig!!!!!! Jeg er fuldstændig enig!

Gæst

#31

2015-11-12 14:43

Når der er store nedskæringer på sygedagpenge, kontanthjælp, på alm menneskers pensioner, på sygehuse, vuggestuer og børnehaver, plejehjem, SU og uddannelser generelt, mm. Så er der slet ikke råd til at lukke alverdens mennesker ind i Dk. Politikerne må prioritere danskernes velfærd først. Ud over det, ingen nation i verden kan klare så voldsom indvandring. Det vil ende galt og skal stoppes nu.
Holger Danske

#32 Hvad vil de her?

2015-11-16 15:02

Syrere i Danmark, vi glemmer aldrig d. 4. februar 2006. I er ikke velkomne her, rejs hjem! | Stop Islamiseringen Af Danmark

Syriske demonstranter afbrænder Danmarks ambassade i Syrien d. 4. feb. 2006  Så hvad vil de her?

Danmark frit

                                                   

 


Gæst

#33

2015-11-19 15:49

skrev under fordi der intet bliver gjort for at hjælpe syge og svage og må nok selv sige farvel til et behandlings forløb pga det

Gæst

#34

2015-11-24 06:15

Fordi jeg synes det er vigtigt at give politikerne besked om folkets mening.

Gæst

#35

2015-11-24 09:41

Jeg er død træt af utilfredse migranter, der bare kræver ind. De skal ud, så vi kan hjælpe alle de danskere der har brug for hjælp.

Gæst

#36

2015-11-24 21:24

et gorde jeg fordi, nu synes jeg det er ok, med al de hensygtagen til flygtnige som for de flestes vedkommende ikke er flygtninge, og nu vil regeringen også til og skære i boligdelse til pensionister,som i fovejen ikke har for meget at rutte med, nu er det ok derfor

Gæst

#37

2015-11-25 07:34

Pensionen har ikke fulgt inflationen i de 25 år jeg har fået pension grundet påkørsel af spritbilist.

De brænder vores stolthed vores flag og vores ambasader, men de vil gerne have vores velfærd og således bliver der taget fra de ældre der idag er årsag til Danmark kan fremstå som velfærds stat


Gæst

#38

2015-11-25 17:45

Fordi det er så rigtigt, som skrevet står. Kan ikke udtrykke det, bedre selv.

Gæst

#39

2015-11-26 15:47

Fordi den danske velfærd er oparbejdet af generationer af danskere. Og skal ikke foræres væk til de såkaldte flygtninge og migranter. Når man ikke har råd til at sørge for vores svage og syge arbejdsløse mm. Skal man ikke lege rig onkel overfor fremmede der kommer rendende og råber asyl. Det er bedragere og ikke flygtninge
Holger Danske

#40

2015-11-27 21:29

MØD OP! LUK GRÆNSEN NU ! MØD OP!

– GENINDFØR GRÆNSEKONTROLLEN

Vores drenge har blødt ved grænsen i 1864 og igen ved Dybbøl, og mere end 5.000

kom aldrig hjem fra slagene. Disse unge mænd gav det dyrebareste de havde - for

de kommende generationer - for OS. De blødte ihjel i de vinterkolde skyttegrave og

de der kom hjem, havde ofte mistet både arme og ben .. og de fleste blev aldrig

mennesker igen. De ofrede sig ikke bare for Danmark - de ofrede sig for dit og mit

land ... Danmark .. Danernes Land !

Millioner af danskere har slidt og slæbt for Danmark - og igennem tusinder af år, har

vi opbygget "verdens lykkeligste" og et af verdens rigeste lande.

NU har Danmark brug for os igen. Nu er det VORES tur til at stå op for vores

land, at beskytte det og værne om det, så VORES kommende generationer kan

nyde den tryghed og frihed, vi har kunnet nyde, fordi tidl. generationer gav deres liv

for det! Terrorangrebet i Paris viser med al tydelighed, at vi skal kunne afvise folk

ved grænsen.

Mød op sammen med andre danskere, der vil Danmarks frihed NU og i fremtiden.

Lad os sammen sende et stærkt signal til vores politikere om, at de skal lukke

grænserne og genindføre grænsekontrollen.

Tid: Søndag d. 6. december kl. 13.00.

Mødested: Padborg ved Gendarmhaven på Nørregade

(p-plads ved Nørregade 3 lige før viadukten)

Vi går en tur til grænsen og tilbage igen og synger

nationalsange. Medbring gerne dannebrogsflag og fakler.

Der vil blive afholdt taler

Demonstrations-varighed ca. 2 timer

Arrangør: ”Luk grænsen NU!” – find os på facebook

 


Gæst

#41

2015-11-28 10:54

DANMARK FOR DANSKERE...

Gæst

#42

2015-11-30 21:44

Fordi Danmark skal forblive dansk.
Holger Danske

#43 Hvorfor går de ikke bare hjem igen?

2015-11-30 22:40

 

 

En gruppe flygtninge beskriver, hvordan deres ophold i en lille sjællandsk landsby føles som et 'fængsel'. Både transportmuligheder og vejrforhold er for dårlige, mener de. 

»Det er ni måneder siden jeg kom til Hammer. Det regner og regner. Jeg kommer ikke ud og har ikke hus,« fortalte Omar Husein søndag til et tv-hold fra.

Han er en af de 17 syriske flygtninge, som siden marts måned i år har boet i en nedlagt skolefritidsordning i landsbyen Hammer i Næstved Kommune. Dengang blev de budt velkommen af flere af landsbyens beboere, med blomster og åbne arme.

Læs også:

Siden da har forholdene i den lille landsby dog ikke levet op til flygtningenes forventninger, og kontakten med de omkring 150 lokale beboere i byen er nærmest ikke eksisterende.

Læs også:

Flere af de lokale beboere fortæller således til tv2, hvordan flygtningene holder sig meget for sig selv og undgår kontakt. Samtidig mener flygtningene ikke, at lokalbefolkningen udviser interesse for dem, og at de ikke engang bliver hilst på, selvom de passerer hinanden på gaden.

Læs også:

Transportforholdene lever heller ikke op til forventningerne, og de syriske flygtninge er utilfredse med, at Hammer ikke har sin egen busforbindelse, mens flere af de lokalebeboere har egen bil, nogle endda to.

»Det er ikke rart at bo her i Hammer. Det føles som om vi lever i et fængsel, og vi føler os helt isolerede,« siger en af flygtningene Mohammed Tosun til tv2.

Læs også:

Ifølge tv2 siger flere eksperter, at integrationen af netop syrere går dårligt. Det skyldes blandt andet, at mange af dem kommer fra rimeligt gode kår, og derfor har høje forventninger til deres ophold i Danmark.

Læs også:

Kritikken af flygtningeforholdene i Danmark er ikke ny, og i sidste uge rasede debatten også. Her handlede det om en teltlejr for flygtninge i Nordjylland.

Den 37-årige flygtning Eric Arpanani beskrev over for et tv-hold fra DR, hvordan teltene var kolde, og uden varmt vand og lægehjælp.

»Vi troede Danmark var et rigt land, men vi skal vente her i den kolde luft. Vi er chokerede,« fortalte han til DR.

( citat fra BT )
 
Og staklerne havde ikke noget hus ligesom Danskerne og heller ikke en bil som mange Dansker har 2 af Hvad troede de at vi dyrkede dem på træer?
Velfærds turister som bare er her på nas ikke andet
Man skulle jo tro nu da de var i sikkerhed de ville være lidt tilfredse men nej
Ja selv vejret btokker de sig over
 
 
Jeg fatter ikke hvorfor de ikke bare går hjem igen?
Jeg husker tydeligt den 4 februar 2006 så de er ikke velkommen her
Hanne Fischer

#44 Re: Hvorfor går de ikke bare hjem igen?

2015-12-02 12:15

#43: Holger Danske - Hvorfor går de ikke bare hjem igen? 

 Jeg så også den udsendelse. Du har ikke overdrevet eller skrevet noget usandt. Det bekræfter jo bare igen og igen, de er griske, kræver ind, vil have alt, uden at de har ydet en skid, til samfundet. Der er ikke andre religioner her i DK, som har krævet det mindste af samfundet, bortset fra muslimer og jøderne. Jøderne har altså også meget ondt af sig selv, og kræver en del af samfundet.


Gæst

#45

2015-12-03 09:13

Politikerne svigter DANSKERNE, nu er det nok med deres MIGRANTER.

Gæst

#46

2015-12-03 12:47

Syntes det er skræmmende alle de goder vores forfædre har kæmpet for..giver politiker blot ud til immigranter og vores ældre får ingen pleje..


Gæst

#47

2015-12-04 16:20

Fordi den er VIGTIG!!!

Gæst

#48

2015-12-04 19:49

Det er fuldstændig rigtigt hvad der står.
Holger Danske

#49 Stem Danmark hjem

2015-12-05 00:01

Den 3-12-2015 talte Danskerne Danskernes sag lad os nu få lukket de grænse og se at komme af med det EU

Man kan jo hører fra feks. Uffe Elleman at Dansker ikke ved hvad der er godt for dem lad os vise dem hvad vi vil, og kan, os der ikke har vores gang på Christiansborg ( nu hænger hans skuffe vist helt nedad )

Og staklen Søren Pind kan ikke få en aftale om Europol Hvad er han for en handelsmand? Nej der er kun et argument mod det og det er hvis vi ikke kan få det kan vi jo spørge Danskerne om vi overhovedet skal værer med i EU Men det tør han jo slet ikke bringe på bane den stakkel der kun kan stå med hatten i hånden

Stem Danmark hjem og denne gang hele Danmark ikke kun sønderjylland

Danmark frit

MØD OP! LUK GRÆNSEN NU ! MØD OP!

– GENINDFØR GRÆNSEKONTROLLEN

Vores drenge har blødt ved grænsen i 1864 og igen ved Dybbøl, og mere end 5.000

kom aldrig hjem fra slagene. Disse unge mænd gav det dyrebareste de havde - for

de kommende generationer - for OS. De blødte ihjel i de vinterkolde skyttegrave og

de der kom hjem, havde ofte mistet både arme og ben .. og de fleste blev aldrig

mennesker igen. De ofrede sig ikke bare for Danmark - de ofrede sig for dit og mit

land ... Danmark .. Danernes Land !

Millioner af danskere har slidt og slæbt for Danmark - og igennem tusinder af år, har

vi opbygget "verdens lykkeligste" og et af verdens rigeste lande.

NU har Danmark brug for os igen. Nu er det VORES tur til at stå op for vores

land, at beskytte det og værne om det, så VORES kommende generationer kan

nyde den tryghed og frihed, vi har kunnet nyde, fordi tidl. generationer gav deres liv

for det! Terrorangrebet i Paris viser med al tydelighed, at vi skal kunne afvise folk

ved grænsen.

Mød op sammen med andre danskere, der vil Danmarks frihed NU og i fremtiden.

Lad os sammen sende et stærkt signal til vores politikere om, at de skal lukke

grænserne og genindføre grænsekontrollen.

Tid: Søndag d. 6. december kl. 13.00.

Mødested: Padborg ved Gendarmhaven på Nørregade

(p-plads ved Nørregade 3 lige før viadukten)

Vi går en tur til grænsen og tilbage igen og synger

nationalsange. Medbring gerne dannebrogsflag og fakler.

Der vil blive afholdt taler

Demonstrations-varighed ca. 2 timer

Arrangør: ”Luk grænsen NU!” – find os på facebook


Gæst

#50 Re: Stem Danmark hjem

2015-12-05 11:40