Dansk velfærd tilbage til danskerne NU

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Dansk velfærd tilbage til danskerne NU.


Gæst

#176

2016-04-09 13:26

fordi vi har fåret nok berigelses fra venstrefløjen der pisse på dansk borger og føgler sig frelste når de hjælper kulturberiger

Gæst

#177

2016-04-09 14:56

Jeg er selv kommet i klemme pga sygdom

Gæst

#178

2016-04-09 21:41

Fordi teksten stort set giver udtryk for mine holdninger i hele problematikken.

Gæst

#179 Hjælp nu

2016-04-09 23:05

 

Partiet SIAD er stærkt utilfreds med, at regeringen giver 40.000 kr. i tilskud til hver flygtning man ansætter, og dermed holder en dansker ude af arbejde i 2 år, når man tænker på at samme partier forringede dagpengeydelsen, så over 40.000 måtte gå på kontanthjælp, men først efter at have solgt alt hvad de ejede.

Partiet SIAD opfatter dette som et angreb på danskerne og på danskernes ret til at have fortrinsret til dette land.

Dyne-Larsen er ikke den eneste der fyrer og fravælger danske medarbejdere og ansætter flygtninge med løntilskud, det er der mange andre arbejdsgivere der gør, men vi har valgt dyne-Larsen til at være et eksempel til skræk og advarsel for de andre arbejdsgivere om, hvad der kan ske, hvis man boykotter danskerne.

Måden vi vil gribe det an på er indenfor lovens rammer men helt ud til kanten af rammen, for det skal kunne mærkes.
AKTION mod Jysk kommer til at bestå af mange ting, faktisk alt hvad der kan genere dem. Vi får trykt klistermærker og plakater der kan sættes op, og vi får produceret bannere, så vi kan lave blokader, demonstrationer og events udenfor Jysk. Der bliver oprettet telefonkæder, så vi kan ringe til Jysk og spørge dem om de er enige med deres ejer om at fyre danskere og antage flygtninge med guld i røven.

SIAD overtager nu faktisk fagforeningernes rolle i den sag. De har spillet totalt fallit, når de tillader såkaldte flygtninge uden tilhørsforhold til Danmark at få fortrinsret i forhold til danskere, der troligt har betalt deres fagforeningskontingent og troede de havde en hel fagforening i ryggen.

DONER til bannere, plakater og klistermærker i “Boykot Jysk” kampagnen på dette kontonummer, mærket “Jysk”:
Reg nr: 9346 Kontonr: 4580116774


Gæst

#180 Re: Hjælp nu

2016-04-09 23:37


Gæst

#181

2016-04-13 10:56

Det har taget fuldstændig overhånd. Danmark har længe skullet spare og der skæres hele tiden ned på ydelser til de svageste danskere. Hvordan skal der pludselig være råd til at forsørge alle disse fremmede, som i øvrigt er både unge, sunde og raske.

Gæst

#182 Sådan behandler de såkalde flygtninge Danmark

2016-04-13 12:22

Et fuldstændigt hærget feriecenter ved Varde i Brøns. Det er ifølge udlejer Alice Lauridsen resultatet af, at hun siden november har lejet sin feriebolig ud til omkring 100 asylansøgere igennem Udlændingestyrelsen.

»Madrasserne er der blevet hoppet på og tisset i. Der er lavet bål på mine guldtæpper, så der er store brændemærker, og der er tis i hjørnerne. Mit store spisebord er brækket i stykker som pindebrænde. Alt er revet fuldstændigt fra hinanden, og kun lamperne har overlevet,« fortæller hun til BT.

Da Alice Lauridsen besluttede at leje sit feriecenter ud, virkede det som en win-win-situation, men endte som et mareridt.

»Jeg følte både, jeg gjorde en god gerning, og at jeg samtidig kunne tjene nogle penge, og jeg følte mig tryg ved det, da jeg kun lejede ud til børnefamilier. Men allerede efter fem dage, var alle møbler ødelagt. Venner har fortalt mig, at der i weekenderne kom asylansøgere fra centre i nærheden og holdt kæmpe fester. Stuen blev brugt til cykelbane og rulleskøjteløb.« 

Vinduerne blev knust så tit, at der blev sat plexiglas i, så de ikke gik i stykker igen.

»Jeg har grædt mange tårer«

Udlejeren har lejet huset ud i omkring fem måneder, og hun har selv regnet sig frem til, at skaderne vil koste hende 1,3 millioner at udbedre, mens Udlændingestyrelsen vurderer, at det drejer sig om en halv million.

Lige nu kæmper hun for at få dækket alle skader. Men det er ikke det allerværste ved hele forløbet, fortæller hun.

»Jeg har grædt mange tårer over det. Det har gjort ondt, at jeg er blevet tvunget til at se på, at mit hus blev ødelagt uden at kunne gøre noget ved det. For jeg måtte ikke forhindre dem i at ødelægge huset for Udlændingestyrelsen, Jeg skulle bare være glad for, at jeg fik nye møbler, når de rejste, sagde de.«

Det er ifølge Alice Lauridsen kommet så vidt, at hun har måttet rykke Udlændingestyrelsen for husleje og har truet med at lukke for strømmen, hvis de ikke betalte. Men huslejen kom mange dage for sent ind på hendes konto.

»Jeg sad en dag og græd nede på asylcentret og fortalte, at det gjorde ondt, at de ødelagde mit hus, men den ansatte dernede var bare ligeglad, da jeg fortalte, at jeg ikke kunne finde mine seks lædersofaer, som det viste sig, de havde ødelagt og flyttet ind på deres værelser,« siger hun.

BT har kontaktet Udlændingestyrelsen for at få deres version af sagen, og de arbejder på at vende tilbage, oplyser styrelsen.

»Penge kunne være brugt på syge og ældre«

Alice Lauridsen fortæller, at hun har meget svært ved at komme igennem til Udlændingestyrelsen, og at de ofte ikke svarer, når hun henvender sig.

Imens sidder hun tilbage og føler, at forløbet har kostet skatteborgere værdifulde penge.

»Alle de skattekroner der bliver brugt på det her, som kunne være brugt på gamle og syge mennesker i stedet. Asylansøgere er gæster i vores land og burde værdsætte det, de kommer til og passe på vores ting. Det ville jeg også gøre, hvis jeg kom til deres land.«


Gæst

#183

2016-04-15 13:24

Jeg ser hver dag, igennem mit arbejde, hvor mange penge vi forære væk til folk der ikke gider arbejde. De melder sig syge hele tiden. Jeg har simpelthen fået nok.

Gæst

#184

2016-04-15 19:53

Der skal være lige vilkår for folki DK. Noget ynk at immigranter kan få 1500kr mere i mdr ved dansk2. Alle danskere taler sproget og burde have samme ekstrabeløb

Gæst

#185 Stødt det søndag d 1 maj

2016-04-16 15:56

www.youtube.com/watch?v=dDu4iPiY8BQ

Sæt X i kalenderen d 1 maj Da er der en ny luk grænsen demonstration i Kruså kl 13,00 ved bingohallerne.

Kom nu med der er pladst til mange flere.

Jeg ser da langt over 300 underskrifter fra sønderjylland og bare et par timer kan i vel søtte af til det :) Husk at invitere naboen :)


Gæst

#186

2016-04-16 15:57

MØD OP! LUK GRÆNSEN MØD OP!

ASYLSTOP NU!

Søndag d. 1. maj kl. 13-16

Mødested: Kruså, Flensborgvej 13B, (ved

p-pladsen foran Bingohallen)

Vi er mange helt almindelige danske borgere, der er rigtig bange for den

udvikling, der sker lige nu. Folk vandrer direkte ind i vores land, uden vi ved

hvem de er og hvad de vil her.

Allerede nu siger de fleste af kommunerne, at det vil sprænge deres budget at

sørge for migranterne. Hvad sker der så, når der kommer familiesammenføring?

Der skal foregå en sortering ved grænsen, så bekvemmelighedsflygtningene

kan blive i det sikre land Tyskland. Så må det være op til dem at sende dem

videre tilbage.

Så kom og vær med til at støtte initiativet til at vække vores politikere. Man gør

ingenting ved at blive hjemme, så vær med til at gøre en forskel.

Det gælder om at være så mange som muligt, så invitér alle dem du kender og

alle dem du ikke kender. Stå f.eks. i et indkøbscenter og del ud eller hvis det er

på landet din lokale landhandel.

FOR DANMARKS FRIHED OG FREMTID

Demonstrationen er lovlig og anmeldt til politiet. Vi går en tur til grænsen og tilbage

igen og synger nationalsange. Medbring gerne dannebrogsflag og fakler. Der vil blive

afholdt taler og der vil være levende musik i teltet. Så kom og vær med!

Arrangør: Initiativet ”Luk Grænsen – Asylstop Nu!” - Find os på eventsiden Luk Grænsen – Asylstop NU! på Facebook.

 


Gæst

#187

2016-04-17 11:27

Jeg har underskrevet, fordi jeg er dødtræt af blå bloks velfærds- og samfundsnedbrydende social- og beskæftigelsespolitik, som har været ensidigt målrettet på at gøre livet så surt som muligt for samfunds svageste siden 1980'erne.

Gæst

#188

2016-04-18 17:47

eftersom de er flugtet fra et land, kan jeg ikke se, hvorfor de skal på ferie der. Kan de holde ferie i landet, kan de også blive boende.. Vi danskere skal i hvert fald ikke finansiere deres ophold her eller nogen andre steder.

Gæst

#189

2016-04-19 15:13

Fordi jeg er bekymret for samfundets videre udvikling.

Gæst

#190

2016-04-20 13:04

Det er efterhånden pinligt at være Dansker. Har virkelig ond af mine efterkommere, alt det vi skatteydere har været med til at bygge op, brydes ned

Gæst

#191

2016-04-20 13:52

Jeg syntes det er forfærdelig hvordan de behandler syge mennesker. De bli'r ikke raske ved at blive trukket rundt. Lad dem få et rimeligt Liv.

Gæst

#192

2016-04-23 10:58

Der skal være meget strenge regler for dem når de kommer til danmark

Gæst

#193

2016-04-23 16:58

fordi jeg samen med alle de andre der har skrevet under er hamrende utilfredse med den nuværende regering og fordi dem der sider der har hamrende huld i hovedet

Gæst

#194 Husk det nu

2016-04-23 23:48

www.youtube.com/watch?v=dDu4iPiY8BQ

Sæt X i kalenderen d 1 maj Da er der en ny luk grænsen demonstration i Kruså kl 13,00 ved bingohallerne.

Kom nu ud af starthullerne alle i som vil have grænsen lukket kom og vær med så kan i jo måske få jeres ønske opfyldt om ikke andet så for nogel få øjeblikke vi har før gjort det og kan igen bare vi er mange nok

Så kan i ved selvsyn se hvor og hvad de bruger vores politi til

Jeg fatter ikke at der bare er nogle af de betjente som forbyder os at lave en fredelig demonstration Som gør ligesom de østtyske grænsevagter da muren blev nedbrudt i Berlin

Det er jo da trods alt også deres børn og børnebørns fremtid der er på spil

Kom nu med der er plads til mange flere. Der er også pladst til politibetjente der har fri :)

Der er også sendt invitation til Inger Støjberg Mon hun tør komme?

 


Gæst

#195

2016-04-24 11:07

Skriver under fordi vi Danskere betaler for høj en pris vi må først sørge for dem der har bygget landet op og tænke på vores børn og kommende generationer da de Muslimer overhovedet ikke kan indrette sig efter vores kultur

Gæst

#196

2016-04-26 13:15

Jeg vil gerne have en forståelse for at de "fremmede"indretter sig efter de love der nu er i DANMARK. Vi vil leve i et fredeligt land.

Gæst

#197

2016-04-26 16:26

Noget må der gøres inden det hele går af h...... til

Gæst

#198 Kom og vær med

2016-04-27 12:36

www.youtube.com/watch?v=dDu4iPiY8BQ

Sæt X i kalenderen d 1 maj Da er der en ny luk grænsen demonstration i Kruså kl 13,00 ved bingohallerne.

Kom nu ud af starthullerne alle i som vil have grænsen lukket kom og vær med så kan i jo måske få jeres ønske opfyldt om ikke andet så for nogel få øjeblikke vi har før gjort det og kan igen bare vi er mange nok

Så kan i ved selvsyn se hvor og hvad de bruger vores politi til

Jeg fatter ikke at der bare er nogle af de betjente som forbyder os at lave en fredelig demonstration Som gør ligesom de østtyske grænsevagter da muren blev nedbrudt i Berlin

Det er jo da trods alt også deres børn og børnebørns fremtid der er på spil

Kom nu med der er plads til mange flere. Der er også pladst til politibetjente der har fri :)

Der er også sendt invitation til Inger Støjberg Mon hun tør komme?

 


Gæst

#199

2016-04-28 10:00

179 medlemmer af folketinget er handlings lammede - måske de lider af angst - så de alle skal behandles - Angst for de har også sagt ja til at være med i en krig og der er 300.000 af anden etnisk herkomst som går rundt som tiggende bomber, vi ved jo ikke hvornår terroren bryder ud i lys lue. Tåbelighedernes land der på ingen måde har vist at de kan gribe hurtigt ind og lukke grænsen NU.

Gæst

#200

2016-04-29 10:58

Fordi nu er det nok
Jeg vil ikke have krig i Danmark