NEJ til nattelukning af Livslinien til forebyggelse af selvmord.
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re:
Dejligt du fik den støtte du havde brug for. Det glæder mig meget. Dine få ord her siger ALT, så tak fordi du delte det på denne side, for det er et argument, vi vil bruge mod de gode politikere. kh "farmor" Dorte
der for skal di ikke lukke sådan noget
Det er fuldstændig ansvarsløst og kan komme til at koste menneskeliv!
Min svigersøn valgte livet fra i en alder af 31 år og tog fra sine 2 små drenge og hans pige ,han magter ikke livet,desværre. Så lad Livslinjen leve,der er brug for dem.
Re:
tak for din støtte og dejligt at høre fra én som også bruger Livslinien og ikke mindst, at det gør en forskel. Tak. kh "farmor" Dorte
Re:
kære svigermor - tak fordi du delte dine oplevelser.Et selvmord eller bare rigtig tunge mørke tanker påvirker det nære netværk rigtig meget. Jeg håber i lærer at leve med savnet og kommer over sorgen. Tak for din støtte. kh "farmor" Dorte
Re:
ja, det kan komme til at koste menneskeliv - flere kommentarer her på underskriftsindsamlingen har allerede gjort det tydeligt, at de er blevet hjulpet på Livslinien - også om natten. Tak for din støtte. kh "farmor" Dorte
Re:
at være overladt til sig selv gør lige præcis det, at tankerne/problemerne vokser, så du har helt ret, derfor skal der være nogle at tale med, og på Livslinen har det støt og sikkert opbygget et kompetent rådgivningteam af frivillige, der ved hvad det handler om. Tak for din støtte. kh "farmor" Dorte
| This discussion has been closed. |
Re:
#46: -
TAK til dig, jeg håber du ved, at dit og dine kollegaers indsats er værdsat. kh "farmor" Dorte