Folket ønsker omvalg

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Folket ønsker omvalg.

Georg

#51 Ud med hende..

2015-09-16 21:07

Nu har hun siddet i 4 år, det er på tide at lade de andre komme til. få nu udskrevet det valg Helle Thorning


Gæst

#52

2015-09-16 22:17

Det frygtelige er, at vi så vender tilbage til et lyseblåt socialdemokrati. Mon Mette Frederiksen er i stand til at vende skuden?

Gæst

#53

2015-09-16 22:39

Ønsker en anden regering

Gæst

#54 Ellers tak

2015-09-16 23:41

Ingen underskrift herfra.. Havde rød blok med de radigale siddet på magten lige nu, så havde vi fået ½ delen af dem Merkel inviterede via sin annonce i deres aviser. 

I koranen står der, at de skal drage til Vesten, og når de er mange nok, så skal de overtage vores lande, nedlægge vores demokrati og omdanne landet til et Islam styret land. Om de så skal slå alle jøder og vantro ihjel for at få maget over vores land..

De er igang, med alle deres særregler, fri fra arbejde for at ligge og be, forbud svinekød, nægter at arbejde sammen med kvinder og listen kunne blive meget lang... Rasisme kortet bliver smidt hver gang de ikke får deres vilje

NEJ TAK til Islamering af dette land


Gæst

#55 Re: Ellers tak

2015-09-17 08:03


Gæst

#56

2015-09-17 08:11

Lukning af Irakkommission, Skrotning af fattigdomsgrænse, Begrænset udrejsemuligheder for studerende, Accept af GMO i dansk landbrug, Nye fattigdomsydelser, Forhandling om indkøb af nye kampfly, Opstramning af asylpolitik - altsammen for hvad? Topskattelettelser? Billigere dyre biler? Populisme? 15 minutes of fame? Hvad?

Gæst

#57

2015-09-17 08:13

Fordi, jeg i den grad er uenig med den siddende regerings politik. Fordi, jeg væmmes, græmmes og forfærdes over den fremmedfjendske udvikling, der kendetegner vores samfund i 2015, og fordi, jeg absolut ikke har tillid til folk som Lars Løkke, Carsten Holst og Inger Støjberg

Gæst

#58

2015-09-17 09:48

Fordi df's politik er bekymrende.

Gæst

#59

2015-09-17 09:52

Fordi jeg gerne vil markere, at regeringens politik er virkelighedsfjern, ansvarsløs, inhuman, totalitær og naiv, samt apatisk. Det skader Danmarks omdømme, vores natur og vores nationale identitet. Det kan ikke være rigtigt, at folket og politiet selv har måttet træde til for en regering uden handlekraft. Det betyder et eller andet sted, at retsstaten er sat ud af funktion (gudskelov for et politi, der har fastholdt denne, arbejdet indenfor lovgivningen, brugt sin dømmekraft for nationens bedste og holdt hovedet koldt og hjertet varmt), og dette er et demokratisk problem, som jeg frygter kan skabe uroligheder.
Så i bund og grund frygter jeg for vores demokrati.

Gæst

#60

2015-09-17 10:43

Fordi regeringen socks

Gæst

#61

2015-09-17 10:52

Det er da yderst aktuelt og meget vigtigt for sameksistensen

Gæst

#62

2015-09-17 15:40

Katatrofalt syn på naturen katastrofal politik

Gæst

#63

2015-09-17 18:05

Rød blok mangler kun et mandat. Et omvalg kan gøre forskellen, hvis befolkningen stemmer efter fx flygtningesituationen mm.

Gæst

#64

2015-09-17 18:52

Fordi jeg syntes det er bidene nødvendigt!

Gæst

#65

2015-09-17 19:32

På grund af markante forringelse i den offentlige sektor / sygehusene. Totalt uholdbart hvad der forlanges!

Gæst

#66 Re:

2015-09-18 01:07

#24: -  

 Så ingen grøntsager til vegetarerne heller? Jøder og allergikere (mejeri, nødder, bær, og hvad der nu ellers findes) skal der heller ikke tages hensyn til? Der er også mennesker på kur, der ikke spiser bestemte slags fødevarer, og andre igen, der ikke spiser noget tilberedt ved over 42 grader celsius. 

Man skal have lov til at spise efter sin overbevisning. Så vidt jeg ved, kan man lave aftaler med børnhaver/skoler/whatnot i forhold til den slags. Med kommunikation kommer man langt. Jeg er sikker på, at de fleste ikke har noget i mod selv at medbringe en madpakke.

Der er da i hvert fald ingen, der skal strø bacon på min mad, eller nægte mig at spise at spise efter min overbevisning; det jeg mener er sundest for mig selv, min krop og min velvære.


Gæst

#67

2015-09-18 04:28

Fordi det er bidende nødvendigt!

Gæst

#68

2015-09-18 14:49

Jeg kalder det "Folkets Mistillidsvotum"
Roberto

#69 Re: Re: Omvalg

2015-09-18 19:21

#45: - Re: Omvalg 

Har hørt snak om eks Alternativet gerne vil indføre en sådan regel, at samler man 50.000 underskrifter, kan man kræve et lovforslag bliver taget op i folketinget. 

1: Loven er ikke sådan endnu, det er en ide nogle politikere i et helt nyt parti har fået.

2: Hvis det bliver gennemført vil det nok kræve samme metode som underskrifter til opstilling af nye partier, altså hvor CPR mv valideres igennem kommunen og der sendes et fysisk brev hjem til vedkommende mv for at undgå fusk. 

3: Der er tale om at regeringen skal tage behandle et lovforslag, ikke omvalg. Et lovforslag er noget fuldstændigt andet.

Roberto

#70 Nej, man kan ikke opnå noget med 50.000 underksrifter pt.

2015-09-18 19:22

#45: - Re: Omvalg 

Har hørt snak om eks Alternativet gerne vil indføre en sådan regel, at samler man 50.000 underskrifter, kan man kræve et lovforslag bliver taget op i folketinget. 

1: Loven er ikke sådan endnu, det er en ide nogle politikere i et helt nyt parti har fået. Til sammenligning havde alternativet tidligere en ide om at man kunne opstille soldrevne blæsere ved cyelstierne til at sikre medvind. Den ide blev dog ikke ligeså poppulær som denne.

2: Hvis det bliver gennemført vil det nok kræve samme metode som underskrifter til opstilling af nye partier, altså hvor CPR mv valideres igennem kommunen og der sendes et fysisk brev hjem til vedkommende mv hvor man skal sende det tilbage og bekræfte for at undgå fusk. 

3: Der er tale om at regeringen skal behandle et lovforslag, ikke omvalg. Et lovforslag er noget fuldstændigt andet end et omvalg.

Jens - Aars

#71 Ny regering

2015-09-18 19:52

Nu har jeg op til 8 gange bedt om at få ordnet det livsfarlige hul oppe ved krydset på hovedvejen, regeringen må drages til ansvar og gå af, det er uhørt at folk kan komme til skade.


Gæst

#72 Re: Re:

2015-09-19 15:14

#34: - Re:  

 Du er da totalt hjernedød, når du bruger en sådan sammenligning.

Janni F.

#73 Nu må det stoppe

2015-09-19 19:02

Jeg er stadigvæk ærgelig over at de blå vandt valget og efter sagen med Carl Holst må og skal der være omvalg. Der var jo ingen lignende sager med den tidligere regering, de blå politikere er korrupte. Omvalg, ja tak

Margit Jørgensen

#74 Enig

2015-09-20 18:25

Alt den racisme som den nye regering er skyld i, må have konsekvenser, skammer mig over at være dansk..


Gæst

#75

2015-09-21 11:58

For at markere en modstand imod den førte politik og imod de holdninger, der ligger bag...