Skovbørnehaverne på Frederiksberg

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Skovbørnehaverne på Frederiksberg.

Gæst

2015-09-02 07:40

Børn fortjener det bedste. Det vil præge dem resten af livet.

Gæst

2015-09-02 07:52

Det er mine børnebørn der bliver berørt af dette. Og generelt mener jeg at det er af stor betydning for børn at være ude i skoven og især når de bor i en storby.

Gæst

2015-09-02 11:25

Mine børn har gået i skovbørnehave og har haft stor glæde deraf samt blevet mere robuste i forhold til de jævnaldrende, der ikke fik den mulighed.

Gæst

2015-09-02 11:42

Jeg er uddannet pædagog og har arbejdet som sådan i 30 år.Jeg har således set adskillige børn gennemgå forandringsprocesser i skovbørnehaven, som formentlig ikke var sket i en almindelig børnehave.

Gæst

2015-09-02 16:34

Jeg har et barnebarn der går i skovbørnehave på Frederiksberg og hun elsker det.

Gæst

2015-09-02 18:18

Børn har brug for disse oplevelser

Gæst

2015-09-02 18:52

Børnene er vores fremtid!

Gæst

2015-09-02 20:53

Har selv barn i skovbørnehave på Frederiksberg, og ved derfor af egen erfaring, hvilken stor gave det er og den positive indflydelse det har på mit barn.
Med den type besparelsesforslag er Frederiksberg kommune meget langt fra at være en kommune med fokus på familie og børn som de eller bryster sig af at være.

Gæst

2015-09-02 20:57

Min søn går i børnehuset Mariendal og har utrolig stor glæde af den turnusordning Mariendal tilbyder børnene, som betyder at børnene på skift befinder sig 2 uger i byen på Dronning Olgas vej og 2 uger i naturbørnehaven på Lejrvej. Dette er en fantastisk mulighed og en af hovedårsagerne til, at jeg ønskede, at min søn skulle gå på Mariendal. Min datter er netop startet i vuggestuen på Mariendal og jeg vil være meget ked af det, hvis hun ikke får den samme glæde som sin storebror over at kunne komme ude i naturen og nyde så godt af de muligheder, som han fik.

Gæst