Underskriftindsamlig til støtte for Julius.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Underskriftindsamlig til støtte for Julius..


Gæst

#1

2015-08-18 12:25

Jeg havde aldrig drømt om, at man kan behandle borgere så dårligt , som i dette tilfælde. Og kommunen laver lovbrud på lovbrud, uden det får konsekvenser for dem. Hvad sker der dog for dem ?

Gæst

#2

2015-08-18 12:29

For at vise div læsere...
dette er DK:

Tjek GRUNDLOVENs 56

Gæst

#3

2015-08-19 05:55

Fordi det simpelthen er så grotesk en sag, og der desværre er RIGTIG MANGE lignende sager

Gæst

#4

2015-08-19 13:06

Fordi barnets tarv bliver tilsidesat fuldstændig, det er skammeligt

Gæst

#5

2015-08-19 17:01

Vores familie har været i en lignende sitation grundet vores yngste datter med aspergers syndrom, som var tæt på at blive tvangsfjernet pga vores kommune ikke ville lytte til os forældre.

Gæst

#6

2015-08-19 19:56

Efter møde i psykiatrien i dag, kan jeg blot konstatere, at Julius tarv er fuldstændig tilsidesat i forvaltningens "jagt" på mig. Det er fuldstændig grotesk, at det kan få lov ar foregå i Danmark, - Danmark som bryster sig af velfærd og meget, meget andet.

Min søn lider og hans sygdom forværres, altimens man forsøger at lukke munden på en mor, der vil sikre en søn den rigtige behandliing, støtte og et værdigt liv med mugligheder frem for begrænsninger.

Takker mange gange for jeres underskrifter


Gæst

#7

2015-08-20 07:14

Fordi det er så fuldstændig vanvittigt hvad kommunen efterhånden kan gøre uden nogen griber ind. Forfærdeligt !

Gæst

#8

2015-08-20 12:46

Føler dybt med denne familie som skal kæmpe så meget mod systemet når det er værst.

Gæst

#9

2015-08-20 18:25

Fordi der alt for ofte handles hen over hovedet eller skjult dagsorden i lignende sager.
Og i forhold til Julius alder, så er han gammel nok til at blive straffet men ikke til at blive hørt!! Og det er skammeligt at juryen i den grad virker uinteresseret i sagen, virker klart som en skjult dagsorden hvor udfaldet er afgjort på forhånd.

Gæst

#10

2015-08-20 20:15

Det gør helt ondt i mit hjerte at læse om din totalt uretfærdige kamp mod systemet...

Gæst

#11

2015-08-21 05:58

Hold op hvor er det dog en forfærdeligt historie. Og hvor er det synd for dem. At systemet svigter dem igen og igen. Kom ind i kampen Danmark, håber meget for familien at dette får nogle til at kigge på sagen med nye øjne. Held og lykke.

Gæst

#12

2015-08-23 20:26

Retfærdighed til de mennesker der fortjener bedre behandling

Gæst

#13

2015-08-24 22:54

Det er under al kritik, at man ikke har lyttet til hverken Julius, hans mor eller advokaten i denne sag. Jeg begriber ikke, hvordan man kan sidde fakta overhørig? Det er ikke Julius tarv man varetager, men det ser mere ud til, at man ønsker at dække over Systemets egne fejl og mangler, samt at man nægter at se i øjnene, at man har truffet den forkerte beslutning, da man flyttede drengen fra det opholdssted, hvor han rent faktisk trivedes.
Mor og søn samarbejder, men samme kan ikke siges om systemet. Lyt til drengen. Hans motivation og trivsel er vigtigere end noget andet.

Gæst

#14

2015-08-26 19:13

Det er rystende som almindelige menneskerettigheder synes at være på tilbagetog her i landet.

Gæst

#15

2015-08-29 15:10

Jeg skrev under fordi det er en måde at os "alm." Mennesker kan gøre en forskel...

Gæst

#16

2015-09-02 07:57

Fordi jeg ved, at juliuses mor er et fantastisk menneske, og hun kæmper en kamp for sin søn HVER dag uden at blive hørt.

Gæst

#17

2015-09-05 04:57

Jeg kender det alt for godt selv.... har kæmpet siden 2006 for mine to børn hvor den ene har adhd... og ja det er skisme et mærkeligt system og myndighederne prøver at dække over deres fejl i stedet for at stå ved dem når de bliver opdaget og de har en mærkelig holdning til det hele... og yderlig siger loven at børn skal høres fra 8 års alderen jo jo det gør de så men lægger det bagefter i skraldespanden og det var det.... jo der er noget helt galt med systemet det er sikkert....

Jeg håber at det bliver gennemført at hvis man har en sag og med et hvis antal underskrift at det så skal op til debat i regeringen og der håber jeg når en sag kommer der at man selv bliver inviteret der ind for at fremlægge det for dem... for jeg mener at især på børne området skal der gribes ind for der er mange børn og forældre der bliver svigtet og ladt i stikke af myndigheder og systemet på det groveste....


Gæst

#18

2015-09-05 06:24

Fordi retfærdighed skal høres. Det skal sluttes at systemet er så korrupt og ødelægger folks liv, hvorefter advokater, fuldmægtige, psykologer i sagsbehandlere tager i sommerhus med hunden og kæresten medens andres liv ligger i traumatiserede ruiner. Det er da overhovedet ikke i orden. Svineri. Inkompetence!

Gæst

#19

2015-09-05 14:49

Jeg har selv et barnebarn med diagnose, og vil nødig se ham i samme situation, når han bliver voksen, så noget må gøres

Gæst

#20

2015-09-10 09:35

Danmark er et land med mange store problemer på børn og familieområdet, bl.a. mht. unødvendige og ulovlige tvangsfjernelser og omhandlende fejlvurderinger og usandheder. Det er meget godt at lave sådanne videofortællinger om det. 


Gæst

#21

2015-09-12 11:45

Det drengens fremtid og muligheder fremover i livet , der er på spil. Kun en taber og det Julius hvis hans behov ikke bliver taget alvorligt.

Gæst

#22

2015-09-14 07:11

Jeg vil godt støtte børnene

Gæst

#23

2015-11-01 21:22

Fordi vores og børnenes retssikkerhed i den grad er sat ud af spillet. Lokalpolitikerne, direktører m.v. må snart træde i karakter. Tænk på hvor meget hjælp Julius kunne have fået for alle de mandetimer der er brugt på at undgå at sikre barnets tarv. Uden af SE eller LYTTE til Julius eller mor.

Gæst

#24

2015-11-02 07:37

Fordi jeg ku og ville...

Gæst

#25

2015-11-06 00:14

Det er det mest utrolige, der foregår på udsatte menneskers bekostning.
Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan det er muligt at tilsidesætte menneskerettigheder og Grundlov.
Total ignorance.