Frigiv cannabis. Lad os nå over 50.000 underskrifter.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Frigiv cannabis. Lad os nå over 50.000 underskrifter..


Gæst

#1076

2016-11-16 07:54

Fordi de uduelige Imbecile inkompetente politikere ikke skal bestemme over mig !

Gæst

#1077

2016-11-16 08:39

Min mand har kræft og ville så gerne at han kunne få cannabis olie,måske blive rask.Har ikke råd til at købe det ulovligt

Gæst

#1078

2016-11-16 10:34

Fordi det er vigtigt (y)

Gæst

#1079

2016-11-16 19:35

Det er en menneskeret. Istedet for at kæmpe, så indse at det er en ting der aldrig vil forsvinde. Lad folk tage deres egne valg, og hjælp dem på rette vej. Skadeligt eller ej, der er ingen pointe i at holde det ulovligt.

Gæst

#1080

2016-11-18 17:28

Jag skrev under denna underskrift då jag sett med egna ögon folk som varit mycket sjuka,nära döden,efter att brukat MEDICINSK cannabis blivit friska och fått sitt liv tillbaka. Nu pratar jag inte om 14-åringar som sitter o röker joint eller bong för att bli höga.JAG är för att det brukes på rätt sätt.
Rita Nielsen

#1081 Medicinsk canabis skal frigives til produktion af MOFFE,

2016-12-13 20:32

Medicinsk canabis skal frigives til de patienter der måtte have gavn af at prøve canabisolien.

Produktionen skal IKKE foregå hos medicinalmafiaen, da medicinmafiaen kun har kæmpe fortjeneste for øje og ikke menneskers behov for at blive hjulpet til en bedre form for lindring af forskellig art, det kan være sig kroniske smerter, kvalme, behandlingsrelateret gener, parkinson,ALS m.m

INGEN politiker skal have inflydelse på hvem der skal tilbydes Canabisolie.
Fagprofessionelle skal tilbyde canabisolie til patienter der ønsker at prøve olien til lindring, når få forsøg med lægeordinæret lægemidler har spillet fallit

Christel

#1082

2017-02-20 16:40

24200 har til dags dato skrevet under, og det er PINLIGT få. Kære medmennesker del, del, del. Oplys og sprede budskabet igen og igen og igen. Først når vi KRÆVER det alvorligt nok, vil forandringer ske.


Gæst

#1083 Re:

2017-02-23 14:04

#9: -  

 

gæst

#1084 Stress

2017-03-16 15:57

Godt med cannabis at falde ned på i en stresset hverdag, hjælper syge mennesker ovenikøbet. Det er livskvalitet for mig og andre skal ikke give mig lov til det jeg vil gøre, bestemmer helst selv over min egen krop. Bliver ovenikøbet meget kreativt tænkende og får derved ført mange sjove og spændende ting i hverdagen.

Synes at man istedet for skal se på alkoholrelaterede sygdomme, Fysisk, Psykisk og Socialt. det ville frigive Ressourcer til Politiet som kan tage sig af de farlige forbrydelser istedet for at jagte dem der holder af at ryge en fed for at skrive ud bøder, bedre at legalisere og få penge statskassen den vej.


Gæst

#1085

2017-04-20 20:47

Der er rigtig mange fordele ved at afkriminaliserer cannabis, nogle af disse er f.eks.

- At få flytte en stor indkomst, grundet en stor efterspørgsel, fra det sorte marked til statskassen

- At yde hjælp til dem som ønsker det, på samme vis som ved alkohol

- At skabe mere potentiale inden for forskning, så flere fordele kan opdages

- At gøre det lettere at benytte de medicinske egenskaber

- At give adskillige produktmuligheder til landbruget, samt mindske brugen af pesticider

Gæst

#1086 ?

2017-12-01 00:20

Ja så kan alle de skod vefædsturister sidde og ryge dem skæve hele dagen 

Andet gavner det da ikke

Jens Jensen

#1087 Det er her det sker nu!

2018-02-13 19:03

Underskriftsindsamlingen her er gået død for længst, det hele foregår her lige nu!     https://www.borgerforslag.dk/se-og-stoet-forslag/?Id=FT-00289

coalbenjamineyahoo.com

#1088 coal

2018-03-12 23:17

Jeg er Camelo liva ferja, min mor blev diagnosticeret med brystkræft i september 2017 vi gjorde kemoterapi, men kræften forblev bagud. I de sidste par uger har jeg hørt om cannabisolie og dens helbredende virkning, og jeg kontaktede Rick via e-mail på: Ricksimpsoncannabishemoil gmail.com og min mor startede behandlingen umiddelbart efter at have modtaget cannabisolie. Efter at have brugt cannabisolie til behandling på den fastsatte tid af Rick var hun helt helbredt, og som jeg skriver nu er min mor helt helbredt.

reccabalottigmail.com

#1089 Recca Balotti

2018-04-23 09:21

Jeg er Recce Balotti.Min Far blev diagnosticeret af Kræft i juli 2017 Efter at have gennemgået en større operation, så i hans prostrate. Jeg hørte om cannabisolie og dens helbredende virkning fra en ven, og jeg kontaktede Rick via e-mail på: Ricksimpsoncannabishemoil ()gmail.com og min far startede behandlingen straks efter at have modtaget cannabisolie. Efter at have taget cannabisolie i et par uger på den fastsatte tid af Rick var han helt helbredt. Min far er kræftfri. Tak Rick Simpson. Til din ægte Cannabisolie anbefaler jeg Rick Simpson, med e-mail-adresse: Ricksimpsoncannabishemoil ( )gmail.com

Med venlig hilsen
Recce Balotti

Verdensmester

#1090 Verdensmester

2019-06-05 21:50

Jeg støtter fri hash fri cannabis og det gør jeg 1000% da jeg var ung røg jeg hash jeg stoppede selv og blev verdensmester som metalarbejder uofficielt og begyndte bagefter så på rigtig mange områder kan jeg støtte det fri hash fri cannabis med de bedste hilsner Bjarne Thomsen verdensmester som metalarbejder uofficielt Greve år 90-95


#1091

2019-06-22 09:46

Inside the brain, THC latches on to what are called cannabinoid receptors. These are found in huge numbers in the hippocampus, where THC affects memory; the cerebellum, where it affects coordination; and in the basal ganglia, where THC can also affect movement.

Hippiefrelseren

#1092 Re:

2019-09-26 11:32

Man kan mene hvad man vil om cannabis, men det er kommet for at blive - så lad os få det bedste ud af det, hermed underskrevet. Hvis folk synes det er så forfærdenligt, så burde folk prøve at læse lidt mere herinde: https://highhouse.dk/shop/cms-guides.html

Det er faktisk ikke så slemt, vel?