Automatisk organdonor fra man fylder 18 år!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Automatisk organdonor fra man fylder 18 år!.


Gæst

#701

2016-11-19 18:14

Fordi det er det eneste rigtige!

Gæst

#702

2016-11-19 20:16

Jeg mener vi alle skal være doner , som udgangspunkt !
Hvis det strider mod ens tro eller , hvad det måtte være- skal , det selvfølgelig være muligt , at fravælge det .

Gæst

#703 Sludder og vrøvl

2016-12-30 13:36

FAKTA

  • 85% af danskerne går ind for Organdonation
  • Kun 21% af danskerne har taget stilling til organdonation
  • Hver 2. uge dør en dansker af organsvigt!
  • Danmark og Tyskland er nogle af de få lande i Norden og Europa, som endnu ikke har indført formodet samtykke.
  • Alle lande der har indført formodet samtykke har en betydelig højere donorrate end fx. Danmark.
  • I Wales har man netop indført formodet samtykke. Det forventer man giver 25% flere organdonorer!

Hvor kommer de oplysninger fra?

Det er jo ikke andet end et forsøg på en skræmme kanpanje det her

Vi skal og må aldrig få det sådan at man automatis skal være tilmeldt men kun sådan at man skal melde sig til og okke omvendt ellers sætter man demokratiet ud af spil


Gæst

#704 Re:

2017-01-19 10:34

#5: -  

 Har du så gjort det nu


Gæst

#705 Re:

2017-04-07 21:49

#6: -  

 Hvad bliver det næste så at du også skal fraskrive dig at købe rundstykker ved bageren hver dag?

Aldrig har man hørt magen til tåbelighed

Det kan da kun blive den enkeltes sag om man vil eller ej man skal og må da kunne forlange at hvis man ikke melder sig til så er man ikke tilmeldt eller vorker demokratietda ikke og bliver til diktatur.

Ingen skal da nogen sinde bestemme hvad jeg skal andet end det som loven i et demokrati tillader


Gæst

#706 Re: Sludder og vrøvl

2017-04-24 20:33

#703: - Sludder og vrøvl 

 Så enig med dig, i dit synspunkt. Jeg vil sætte det op imod, at man IKKE vil opkræve licenc , automatisk hos alle borgere. Visse partier mener ikke, at det skal være sådan. Man stoler på, at borgerne melder sig frivilligt. Skal man så, automatisk tvinge alle til at være donorer? Nej tak. Endnu har vi retten til at bestemme over vores eget liv. Hvis vi bare skal være et reservelager , nej tak. 

sådan

#707 jRe:

2018-02-26 09:30

#1: -  

ja. Dem der ikke er donorer må automatisk sidst på venteliste