‎Bevar Trællerupskolen - vores sted

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen ‎Bevar Trællerupskolen - vores sted.


Gæst

#1

2015-06-23 10:25

Fordi jeg er imod lukningen af overbygningen på Trællerupskolen.

farmor

#2

2015-06-23 10:41

Selvfølgelig skal vores børnebørns skole være Trællerupskolen.


Gæst

#3

2015-06-23 16:52

Fordi jeg ønsker nærmiljø, tryghed og små læringsmiljøer...

Gæst

#4

2015-06-23 17:31

Som farforældre opfatter Trællerup skolen som et rigtig godt fagligt og socialt sted for vore børnebørn :-)
Ved selv hvor vigtigt det er med en velfungerende skolegang og hvilke betydning den har for resten SF livet, derfor skal det ikke alene være økonomien der bestemmer !!
SÅ bevar og STYRK skolen og lokal samfundet
De bedste hilsner farmor Majbrit og farfar Breno

Gæst

#5

2015-06-23 18:53

Begge mine piger går på Trællerup skole. At lukke overbygningen giver ingen mening. Skolen vil på få år dø ud, da kommende elever lige så godt kan vælge Allerslev skole eller Lynghøj skolen som ligger tætterer på. Rigtig mange forældre kører hver dag mod enten København eller mod Holbæk og så ligger Allerslev jo stik modsat. Udover at skolen vil lukke så dør foreningslivet også. Man kan pludselig ikke længere gå lige fra SFO til fodbold, gymnastik, håndbold osv. Langsomt men sikkert vil byen dø ud og husene umulige at sælge

Gæst

#6

2015-06-23 19:34

Jeg sender min opbakning fordi mine børnebørn går der og er glad og trykke hilsen fra en mormor ☺

Gæst

#7

2015-06-23 19:38

Fordi at Herslev,Kattinge ,Kornerup og Gevninge vil være mindre attraktiv hvis denne beslutning går igennem!
Og fordi der er lang for den enkelte til den nærmeste skole.

Gæst

#8

2015-06-23 19:47

Skolen synes nødvendig. Allerslev har i indskolingen fyldte 3 spor dvs det på sigt bliver til 5 spor i de store klasser = stort og upersonligt. Desuden fylder Trællerup årgangene rimeligt op. Fødselstallet i området er steget igen efter finanskrisen så børnene skal nok komme igen i større antal. Lukning af de store klasser er en insufficient nødløsning.

Gæst

#9

2015-06-24 07:19

Det er et udueligt forslag og aldeles ude af trit med elevernes og forældrenes ønsker. Hertil kommer, at en lukning af overbygningen vil gøre meget stor skade på Gevninge og opland, da området vil blive markant mindre attraktivt at flytte til/bo i. Det er en OMMER, Kommunalbestyrelse!!!!!


Gæst

#10

2015-06-24 20:50

Fordi jeg vil bevare Trællerupskolen til og med 9. klasse

Gæst

#11

2015-06-24 23:52

Jeg er imod at lukke overbygningen på Trællerupskolen.

Gæst

#12

2015-06-25 07:52

Vores by skal ikke ødelægges !!! Vi ønsker at Trællerupskolen skal bevares så vores børn kan gå her fra 0. - 9. klasse.


Gæst

#13

2015-06-26 07:06

Det vil være et alt for stort tab for byen

Gæst

#14

2015-06-29 14:08

Skolereformer osv. er meget op i tiden -¨så hvorfor nu lukke en overbygning her - for at lade børnene bruge rigtigt meget tid på transport til et område, de slet ikke har nogen kontakt til i øvrigt. Det er faktisk muligt at børnene trives bedre og præsterer bedre ved at lade dem forsætte i samme skole de første 10 år. Hvis man som forældre ønsker noget andet - så finder man også selv en løsning. Er familierelateret til 2 børn, der er brugere af denne skole, og ved at alle er meget tilfredse med skolen og dens formålsparagraffer.

Gæst

#15

2015-06-29 17:08

En sikker måde at ødelægge mindre bymiljøer på er at starte med at nedlægge skolerne.Hvordan kan Mette Tauborg SF overhovedet komme i nærheden af at akseptere et sådan tiltag. Aldeles veldrevne
og velfungerende skoler nedlægges blot pga af nogle ' rød tal'........Her er et forslag: .....fyr nogle af alle de Djøffer der i stor stil ansættes i kommunerne, og lad de mindre skoler eksisterer som er så stor aktiv, for såvel det enkelte barn, hele familielivet og det nære bymiljø.

Gæst

#16

2015-06-29 20:34

Jeg har familie i trællerup som har børn der benytter skolen. Jeg og min familie overvejer selv at flytte til området, men det bliver ikke aktuelt uden en skole, da vi selv har 2 skolebørn. Det vil være synd at lukke skolen!

Gæst

#17

2015-06-29 21:11

Jeg underskriver denne indsamling, da vi spm fam. med børn på Trællerupskolen gene vil bevare overbygningen på Trællerupskolen.
gæst

#18

2015-06-30 05:52

Jeg sender min opbakning fordi at vi kan lide Gevninge, og vil ikke flytte væk herfra, men hvis skolen bliver lukket, så er man næsten tvunget til at finde et andet sted, da jeg har 2 børn som skal føles trygt og har det nemt med at komme frem og tilbage til skolen. 


Gæst

#19

2015-06-30 19:18

I fællesskabet, er vi stærkest!!!

Gæst

#20

2015-06-30 19:32

Jeg kender et barn der går på skolen