Bevar Museum Ovartaci!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Museet bør bevares, fordi det har en stor betydning for mange menneskers liv! Derudover er der tale om et unikt historisk og kunstnerisk indblik.
Jeg har besøgt det både frivilligt og skolerelateret mange gange, og det er altid en fornøjelse - især som alternativt museum.
I dag studerer jeg Æstetik & Kultur på AU, og kan i perspektiv til min uddannelse se museet relevans, mere end nogensinde før.
Bevar eller flyt til nye lokaler. En lukning ville være en katastrofe for Aarhus' museums-profil.
jeg besøgte museet for år tilbage, det var en stor oplevelse, at se hans værker.
Sikken fantasi og forestillingsevne han rummede i sit hoved.
Det ville være synd hvis det skulle gå tabt.
museum ovartaci
Fordi museum ovartaci er unikt. Kunst skabt af mennesker med psykisk sårbarhed og en del af psykiatriens historie. Ovartacu, museet og de gamle hospitals bygninger hænger godt sammen
Re:
Vi er altid interesserede i flere historier om Ovartaci - hvis du har lyst til at dele og fortælle om ham, må du meget gerne kontakte os på [email protected].
Tak.
Museum Ovartaci
Jeg har været der en gang hvilket var meget interessant og bør genopstå for eftertiden
| This discussion has been closed. |