NEJ TAK til råstofudvindelse i Hyllested v/Ebeltoft

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen NEJ TAK til råstofudvindelse i Hyllested v/Ebeltoft.

Morten Larsen
Underskriftindsamleren

#1

2015-03-01 10:03

Det bliver landsby-død hvis dette forslag bliver vedtaget :-(
Marlene Pedersen
Gæst

#2

2015-03-01 10:25

Håber at vi sammen kan få sat en effektiv stopper for den anmodning der ligger. For hyllestedborgernes skyld, for turisternes skyld, for det skønne dyre og plantelivs skyld, for børn omkring rosmus skoles skyld, for de fortidsminder der er på området og ikke mindst for vores drikkevands skyld. vandværket ligger kun få meter fra det angivne område. Så smukt, bevaringsværdigt og skrøbeligt område skal man holde sig fra.
mvh marlene

Marlene Pedersen

#3 link hvis man vil læse mere

2015-03-01 10:37

51 musvit

#4

2015-03-01 12:10

Vi ønsker ikke natur, -kultur og.- landsbyvandalisme fra en grusgrav.

Stop NATURVANDALISMEN, NU

John Hansen

Stenledvej 1A

8400 Hyllested

 


Gæst

#5

2015-03-01 14:15

Et vandvittigt, natur- og menneskefjendtligt projekt.

Gæst

#6 Re:

2015-03-02 13:45

#5: -  

 Ja, her sætter lodsejeren kroner og øre øverst på dagsordenen, i stedet for BEVARINGSVÆRDI OG SMUK NATUR VED HYLLESTED.Men jeg er så naiv at tro at han vågner op og kommer til besindelse!!

Lisbeth

Hyllested

John Hansen

#7 Re: Re:

2015-03-03 17:37

#6: - Re:  

 Jeg tror, at vi i Hyllested og omegn samt ved hjælp af alle gode kræfter skal gøre arbejdet selv. Men hvis han ikke vil betakke sig, så tror jeg, at kommunen - når de ser det folkelige pres mod projektet vil skrive en skarp indsigelse mod projektet til Region Midt.

Anne- Grete og jeg samt flere her af vores naboer og genboer har skrevet meget skarpe indsigelser. Det er det RM respekterer og handler efter; bl.a.


Gæst

#8

2015-03-21 18:46

Råstofudvinding bør ikke ligge lige op af folks boliger