Udskriv Folketingsvalg nu!

Udskriv Folketingsvalg nu! / Beskeder / Tak for underskrifterne / Kommentarer


Gæst

#1

2014-10-20 11:57

helt ærligt så syntes jeg den bedste måde at udtrykke sig på over for politikerne der ikke har nogen interesse i at holde deres løfter et los i måsen i form af at stemme på et parti der hverken er det ene eller andet.. man behøver ikke støtte dem personligt, det er max 4 år det er tale om, de kommer i sidste ende ikke til at tage beslutningerne uden at de skal samarbejde med de andre partier alligevel.. jeg så meget gerne et andet parti end venstre eller socialdemokraterne på toppen næste gang alene for at sende et budskab!

Gæst

#2

2014-10-20 13:48

Du har helt ret hvor intet vover intet vinder:-)

Gæst

#3

2014-10-20 14:26

Nu har vi jo i mange år måttet lægge øre til det helt urimelige udtryk med ældrebyrden, der har medført nedskæringer og forringelser i uhørt omfang.
Så lad os i stedet samles om et mere korrekt udtryk nemlig:
POLITIKERBYRDEN.
vi har fået nok af deres håbløse prioritering
i nævnte rækkefølge: økonomien, systemet, borgeren.
Nu må vi have vendt det om så det bliver: Borgeren, økonomien, systemet.

Gæst

#4

2014-10-20 15:28

Ting tager den tid ting skal tage. Godt kæmpet ildsjæle jeg ønsker i for jeres belønning.
Jørgen Mikkelsen
Underskriftindsamleren

#5 Re:

2014-10-21 08:26

#1: -  

 Det er er dilemma at det, grundet valgperioden på 4 år, er fristende at lyve for at få ret til den politiske magt. Får man held med at lyve og pressen er fraværende eller ikke dygtig nok til at gå in til substansen, ja så skal befolkningen trækkes rundt med disse personer i hele fire år. Det er, som vi siger på jysk, træls. Der burde være en overordnet instans der, hvis ikke valget er gået redeligt til, kunne dømme omvalg.

Jørgen Mikkelsen
Underskriftindsamleren

#6 Re:

2014-10-21 08:29

#3: -  

 Et af problemern er, at der mangler voksne mennersker med livserfaring i Folketinget. Det går ikke at det bliver fritissysler for studerende og folk der aldrig har sat deres ben ude i samfundet.

Jørgen Mikkelsen
Underskriftindsamleren

#7 Re:

2014-10-21 08:31

#2: -  

 Sådan!


Gæst

#8

2014-10-21 18:07

Hvis der skal serveres valgflæsk ved næste valg burde et eller flere partier bestille hele grise, ridse dem som flæskesteg og få nogle kokke til at spidstege dem, så folk kan købe nogle skiver med tilbehør til en passende pris. Det er jo ellers ike sådan at "valgflæsk" skal forstås, men jeg finder denne opfattelse mere appetitlig. Venlig hilsen, Claes Rothe Vejlø
Jørgen Mikkelsen
Underskriftindsamleren

#9 Re:

2014-10-24 22:50

#8: -  

 Jeg kan nu også bedre lide den form for valgflæsk som du her foreslår Claes. Men uanset, så er det jo noget vi igen og igen ser op til valgene, dog med den undtagelse som vi så sidste gang. Valgflæsk kan ikke være at forgøjle værlgerne et projekt hvor der mangler mere end 22 milliarder kr i at det kan hænge sammen. Det er efter min målestog valgbedrag. Hvordan kan sådan noget slippe igennem en, ellers kritisk, presse, hvor eksempelvis Lars Løkkes underbukser ikke kunne slippe igennem? Det spørgsmål har vi ikke fået besvaret.


Gæst

#10

2014-10-26 20:53

Ja det er på tide at de ryger ud dem der sider der inde de laver ikke andet i lort over for borgerne...

Gæst

#11

2014-11-28 07:12

Kys en Venstre-mand og bliv minister