Bevar asylcentret i Auderød
Kontakt forfatteren af dette andragende
Leif Johannesen
Dundasvej 15
3390 Hundested
Iøvrigt synes jeg, det er uanstændigt at jage flygtninge fra lejr til lejr. Jeg kender en und iraner, som var i 6 danske lejre - til sidst Auderød - før han fik en lejlighed her i byen.
Vi protesterer mod lukningen af Auderød lejren som asylcenter i en tid hvor vi virkelig mangler pladser til vores flygtninge.
This comment has been removed by the person who wrote it.
tak!
Tak for jeres underskrifter og medmenneskelige kommentarer. Håber vi ses til demonstrationen i morgen i Frederiksværk (vi mødes kl. 17 på stationen og går via nørregade til rådhuset)
Re: avderødlejren
hvor var alle modstanderne om lukning af centret henne da afstemningen gav flertal for afvikling.
er stedet solgt ?
er en handel ikke lige på trapperne, mener jeg helt sikkert at man skal forlænge centrets levetid
det er familier man river om endnu engang med rode.
millioner flygter, verden står i brand.
kom nu se på denne sag en gang mere.
jonna kirkegaard frederiksen
Stephan Pedersen
Re:
Måske har det noget at gøre med kriminalitet og deres kulturelle/religiøse afvisning af Danmark og danskerne. Men åben da blot dit hjem for 5 somaliere og vis os andre, hvor let og ukompliceret det er at redde den islamiske verden fra sig selv.
Når i har så ondt af dem kan i jo tilbyde dem jeres hjem.. Sidst en kvinde gjorde det blev hun voldtaget...
| This discussion has been closed. |
Viis din solidaritet
Støt dine medmennesker, i nødensstund
Hjælp dem videre, på livets vej
Gi´ en smule, du får tifold igen