Bevar akutbilen i Skagen

Bevar akutbilen i Skagen / Beskeder / underskriftsindsamlingen fortsætter / Kommentarer


Gæst

#1

2014-09-15 05:44

Jeg bor på Fyn, så kan desværre ikke deltage, ellers ville jeg deltage. Håber der er nogen, som evt har en fridag, og kan være med til at deltage og bakke op om denne vigtige sag!! Stort held og lykke herfra!

Gæst

#2

2014-09-15 07:36

Mathias, super initiativ. Bliver underskriftsindsamlingen ikke koordineret med de lister, der er lagt ud i butikkerne? Det vil da give mere vægt, hvis alle underskrifter bliver afleveret sammen.

Gæst

#3

2014-09-15 08:18

Skriv en kommentarhåber vo får lov at beholde akutbilen. For til tider er der jo ingenambulancer tilstede. De kommer udenbys fra, kæmpe godt intiativ mathias

Gæst

#4

2014-09-15 10:34

Jeg kan desværre ikke da jeg skal ned og arbejde i Frelsens Hær, hvor jeg er både tirsdag og torsdag.
Hejsa fra Ingrid

Gæst

#5

2014-09-15 13:48

Er frisk på at tage med den 30 sep.
Så sig til med tid og sted :)
Mathias R. Hansen

#6 Re:

2014-09-15 16:39

#5: -  

 Det foregår i Aalborg kultur og kongres center kl. 13.00 men vær der i hvert fald en halv time før. Du kan evt søge på BEVAR AKUTBILEN I SKAGEN på Facebook, så skulle der gerne komme en begivenhed frem ;)


Gæst

#7

2014-09-16 09:56

I kan regne med min opbakning - men jeg har ikke mulighed for at deltage.

Gæst

#8

2014-09-18 16:35

Spørg erhvervslivet om støtte til at leje en bus.
Det har jeg gjort i forbindelse med nedlæggelse af vores sygehus og massiv fremmøde af borgere til møde i Region Midt
Håber der vil være mange som bakker op omkring sagen, men desværre er det jo også sådan at flere borgere er på arbejde og derfor kan det knibe med fremmøde herfra, men så tag fat i efterlønnere/pensionister/hjemmegående/ ledige
Jeg og min mand kommer ofte i Skagen, da min mand er født og opvokset i Skagen
God kamp
Esther Jakobsen