Udskriv Folketingsvalg nu!

Udskriv Folketingsvalg nu! / Beskeder / Besked fra gruppen: udskriv folketingsvalg nu / Kommentarer


Gæst

#1

2014-09-09 07:18

Selvom det går lidt tret med indsamlingen så er vi mange som ønsker en ny regering og helst idag istedet for imorgen så fortsæt med at samle underskrifter det må bære frugt på et tidspunkt

Gæst

#2

2014-09-09 07:54

Hej Jørgen, jeg vil give dig ret i at det kan virke svært at samle folk om dette emne. Men det var lige indtil at jeg lod mærke til hvordan underskrift indsamlinger der egentlig er efterhånden... hvis alle sammen slog sig sammen, så ville vi have haft nok.... så det vi mangler er et sted man kan samle folk så alle underskriver den samme, så ville det have lykkes... ser frem til debatten i kaffe partiet ;-)
Med venlig hilsen
Lars Skov Pedersen

Gæst

#3

2014-09-09 08:42

Hej Jørgen,
Tak for din utrættelige indsats, blot forstår jeg ikke den lave deltagelse, når mere end halvdelen af vælgerne er dybt utilfredse med ikke alene den nuværende regering, men også det samlede folketing.
Landet står i shit til halsen, og ingen tager ansvar.
Jeg er imponeret.
Men igen igen, Som vi reder, ligger vi!
Hilsen
Finn

Gæst

#4

2014-09-09 13:50

Ja tak for indsatsen Jørgen, vi mangle flere af din type

og kan heller ikke forstå der ikke er mere tilslutning ? må være fordi folk ikke ved den existere, eller bare er for sløve/sover

for hvor enten jeg kommer, er der bred opbakning til at skifte hele bundtet ud, men måske mange også bare har opgivet denne korrupte regering og folketing, mange har nok indset at det er pest eller kolera



venstre som højre, ingen forskel, bare en illusion for at tilfredsstill vores behov for at føle vi har medbestemmelse

http://www.wnd.com/files/2012/10/lewis121027.jpg


Gæst

#5

2014-10-20 12:02

Desværre hjælper et valg ikke til forbedring (med mindre man brænder sin stemmeseddel), da partierne er to alen af ét stykke! http://www.youtube.com/watch?v=cuvAwDP-mRQ
Jørgen Mikkelsen
Underskriftindsamleren

#6 Re:

2014-10-21 08:33

#2: -  

 En koridenering af kræfterne kunne være gavnlig

Jørgen Mikkelsen
Underskriftindsamleren

#7 Re:

2014-10-21 08:35

#4: -  

 Tak for de rosende ord, og jeg er enig i at vi savner troværdighed i både rød og blå lejr.


Gæst

#8

2014-12-09 11:37

Valg nu!