Opsig ikke Henrik Winther!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Opsig ikke Henrik Winther!.


Gæst

#1

2014-08-24 22:02

Let there be no doubt about Henrik's integrity. It is a cold hearted business decision.

Gæst

#2

2014-08-25 14:24

Forstår på ingen måde fitness dk's opsigelse af Henrik. Disse personer der har taget denne latterlige beslutning må have været frosset ned. Han er det bedste der er sket fitness dk og han er allerede savnet. Vågn op for fanden og få ham tilbage igen.
#3

#3

2014-08-25 14:56

Henrik Winther var ikke bare en medarbejder hos Fitness dk, han var en person der brændte for sit job og gav liv og sjæl til sit arbejde. Han var nærvær og tilstede for sine kunder. Han var en person der arbejdede overtid, kom i sine fridage, ferie dage og måtte af og til lave handyman jobs, når maskiner, lys, musik mm. ikke virkede. 

Henrik Winter var grunden til mange valgte at komme til Fitness dk i Birkerød og jeg tror næppe den samme sjæl og nærvær vil længere være tilstede dernede.

Jeg var en dag i dame omklædningen og overhørte en samtale mellem to kvinder, de snakkede om hvor god Henrik Winther var til sit job, hvor glade de var for ham, som chef og instruktør.

FITNESS DK har virkelig taget en vanvittig beslutning!

 


Gæst

#4

2014-08-25 19:03

Han kan navnene på ALLE medlemmerne, hvilket gør at man altid får en dejlig, varm og personlig velkomst når man ankommer til centeret!!


Gæst

#5

2014-08-25 19:44

Ja jeg har også skrevet under hvad med alle jer andre

Gæst

#6

2014-08-26 09:30

Det er et godt initiativ. Jeg kommer flere gange om ugen i fitnessdk i Birkerød og oplever en rigtig god stemning mellem brugerne og personalet. Det skyldes ikke mindst Henriks måde at lede centret på. Det var med stor undren, jeg hørte om omstruktureringerne. Jeg frygter, det vil går ud over søgningen til fitnessdk i Birkerød. Vi er mange brugere om formiddagen på hverdage, der vil opleve disse ændringer som en forringelse af det gode miljø, der hidtil har præget centret. På den baggrund vil jeg opfordre til at revurdere denne omstrukturering og fastholde Henrik som centerleder i Birkerød. Ellers frygter jeg, at fitnessdk Birkerød vil miste mange kunder.

Gæst

#7

2014-08-26 10:27

Det er den mest latterlige beslutning fitnessdk har truffet. Henrik er jo samlingspunktet i Birkerød centret både som daglig leder og aktiv instruktør. Hans altid gode humør smitter af når man kommer i centret. TAG JER SAMMEN FITNESSDK

Gæst

#8

2014-08-26 11:20

Hvorfor kan Henrik ikke blive i centeret som manager ???


Gæst

#9

2014-08-26 12:58

Det er en meget beklagelig handling, der er sket fra Fitness.dks side. Jeg antager, at det sker fordi ledelsen i administrationen ikke selv har føling med HVOR vellidt Henrik er i centret i Birkerød. Ud fra et rent kundesynspunkt, kan jeg kan dog forstå, hvis Henrik er tilbudt stillingen som distriktschef. Men dette vil faktisk også kompromitere hans gode balance mellem at være tilstede som instruktør og centerleder. Øv hvor ærgerligt for Fitness.dk

Gæst

#10

2014-08-27 07:32

Fitness Dk er et af landets dyreste centre at træne i. Kæden markedsfører sig med medlemspleje og god service. Hvordan hænger dette sammen med at fyre en centerchef som skaber den gode stemning og forvalter centerets indimellem stramme regler og mange centrale beslutninger på en jovial og positiv facon.
Henrik Winther er et stort aktiv for Fitness Dk.

Gæst

#11 Kommentarer fra Facebook

2014-08-27 10:17

Det er helt bizart! Henrik ER jo Birkerød Fitness.dk...


Gæst

#12 Kommentar fra Facebook

2014-08-27 10:18

Det må være en rigtig dårlig forsinket aprilsnar
Fitness, Birkerød vil ikke være det samme sted uden Henrik


Gæst

#13 Kommentar fra Facebook

2014-08-27 10:20

Henrik Winther, du ER Fitnessdk Birkerød punktum - noget er da gået HELT galt...


Gæst

#14 Kommentar fra Facebook

2014-08-27 10:20

Fitnessdk ved ikke hvad de har gang i -:( . Du gjorde en forskel med din måde at være på !


Gæst

#15 Kommentar fra Facebook

2014-08-27 10:21

Til alle.
Det er da kun dårlig stil at fyre sådan en super god chef, hvem kan opfylde hans energi og glæde som han ejer utrolig meget af. Ingen kan overhovedet måle sig med Henrik, han er verdens bedste chef ever.
Dem som har fyret ham burde forbydes i at være i fitness dk. Føj siger jeg bare.


Gæst

#16

2014-08-30 08:37

Det er et stort tab at miste Henrik som daglig centerleder af Fitnessdk i Birkerød.
Aldrig er der blevet gjort så meget for at skabe en "PERSONLIG"kontakt til medlemmerne og det er et must , når man har et arbejde hvor medlemmerne er i fokus. RENT og ordentlig var en ting som vi der daglig satte stor pris på og der var Henrik ligeledes den PERFEKTE leder i dette center .Jeg har været medlem siden dag 1 i åbnede og de år Henrik har været centerleder har vi fået optimal betjening .Ligeledes er det en underlig måde at fyre en leder på UDEN OPSLAG EL LIGNENDE OG EN ANSAT FORTÆLLER HAN ER PÅ 3 MÅNEDERS FERIE .............. der står ikke idiot på ryggen af medlemmerne ...............