Nej tak til giftreklamer på TV2

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej tak til giftreklamer på TV2.


Gæst

#1

2014-07-05 06:01

Danmark er i undtagelsestilstand ! Vi er under angreb fra nogle extremi farlige yderligtgående kræfter ! Prøv at læg mærke til at politikerne intet foretager sig trods bedre vidende ! Vores biodiversitet er på et historisk lavt niveau ! Landskabet er efterhånden præget af fuldkommen døde kornørkner ! Frederikshavn kommune har lige erklæret krig mod resten af Vensyssel ved at tillade nogle franske miljøterroister at bore 4 kilometer dybe huller i jorden og hælde kemikalier direkte ud i grundvandet ! 1 De er komplet ravende sindssyge ! Jeg mener at rigets tilstand er i sådan en forfatning at det er på sin plads med en revolution ! Parolerne skal være : stop den konventionelle svineproduktion øjeblikkeligt ! Total stop for brug af gift og kemikalier i hele Danmark øjeblikkeligt ! Naturen og landbrugsjorden skal gives tilbage til folket og dyrkningsmetoden skal være Biodynamisk !

Gæst

#2

2014-07-05 07:07

Der var stor opstandelse hos mine bedsteforældre, en gang naboen havde sprøjtet sin hæk - og ungerne i fuglekassen derfor var døde - forfærdelig trist. Jeg havde en moster, som havde så travlt med kampen ude i haven, så hun nær havde forgiftet sig selv - og kommet af dage - på grund af sprøjtning med bladan. Nu er det jo så blevet ulovligt i Dk; så så kan det vel i stedet for sælges til u-landene? Vi har fået nye regler vedr. sprøjtning i haver og parker, da det forgifter grundvandet, pattedyrene og fuglene - og f.eks. også bierne, hvis bestøvning vi er 100% afhængige af - og så kan det jo altså også give fosterskader og kræft m.v. - Det står enhver frit for at google de nye regler, som så forhåbentligt popper op - eller vi kunne også blive orienterede via TV2's oplysnings-kampagner.

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2014-07-05 07:10



Gæst

#4

2014-07-05 19:58

Nej Tak til giftstof-reklamer fra Monsanto, roundup, diet-sodavand, Cheasy, vitaminer til både børn og voksne og andre mediciner, & andre fødevarer med Aspartam - E951 nu også kaldet Amino Sweet og naturlige sødestoffer, plus alle andre giftstoffer såsom frø der er GMO!

Gæst

#5 Re:

2014-07-05 20:00

#1: -

Spot on (y)


Gæst

#6

2014-07-05 21:29

Monsanto er en af de største trusler mod vores økosystem . Der fødes allerede masser af deforme svin pga Roundup . Antallet af børn med Autisme stiger meget voldsomt . Den Amerikanske regering gør INTET fordi Monsanto kontrollerer mange politikere . Vi har stadig mulighed for at redde Europa . Men det kræver et totalt forbud mod både GMO fra Monsanto og forbud mod Roundup og andre masseødelæggelses kemi fra det svinske firma . STOP dem NU !

Gæst

#7

2014-07-06 05:29

jeg bliver dybt fustreret, nå jonalister sider og føler med folk på tv ,over deres m,c,s, milliø svineri raundop ,de laver den ene udsendelse efter den anden som er fantastisk, over de værste giftprodukter, og så bliver der reklemeret i pausen ,vær lige lidt mere kridisk ,i har den største magt til at ændre folks adfær ....mvh s.bregenborg

Gæst

#8

2014-07-06 07:44

Så utrolig megen forskning viser at..Roundup bør forbydes !!!

Gæst

#9

2014-07-06 10:57

Se så, da venter jeg bare på neste aksjon, som kanskje bør være mot giftige tilsetninger - for eksempel formaldehyd (metanal) - til alskens parfyme-/duftblandinger.

Gæst

#10

2014-07-08 14:16

Har også undret mig over de reklamer. Kan I slet ikke tænke selv?

Gæst

#11

2014-07-09 14:42

Økonomiske interesser skal ikke gå forud for SUND fornuft!