Giv os skolerne tilbage i Egedal

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Giv os skolerne tilbage i Egedal.


Gæst

#1

2014-06-22 20:08

Husk at underskrive, hvis du er enig. Det er jeg!
Michael

#2 Uanstændige arbejdsforhold

2014-06-23 13:34

Hvori består de uanstændige arbejdsforhold egentlig? Umiddelbart har jeg lidt svært ved at se idéen i denne underskriftsindsamling. Skolereformen bliver ikke bare rullet tilbage her 1½ md inden næste skoleår starter alligevel.

Giv det dog lige en chance og tag udgangspunkt i virkeligheden i stedet for at forsøge at vende tilbage til noget der ikke er realistisk alligevel. Der bliver helt sikkert vanskeligheder ja og nogle ting skal sikkert rettes til undervejs. Sådan må det nødvendigvis være når der sker store forandringer.

Men en underskriftsindsamling der har til formål at afskaffe hele reformen er nogenlunde ligeså realistisk som at Danmark melder sig ud af EU.

Jesper Larsen

#3

2014-06-24 05:53

Jeg forstår din skepsis og jeg tror heller ikke at nogen forventer store ændringer så tæt på det nye skoleår, men vi er nødt til at gøre dem vi har valgt til at træffe beslutninger på vore vegne opmærksomme på at de handler forkert.
Hvis vi ikke gør noget, så sker der jo heller ikke nogen ændringer. Fremadrettet skal Egedal være en attraktiv kommune og ikke et skræmme eksempel.

Gæst

#4 Jesper Larsen

2014-07-01 09:13

Kære Michael, desuden har indsamlingen ikke det formål at afskaffe reformen - det ville jo være formålsløst. Formålet er at sige til vores politikere at de skal lave en bedre aftale for lærerne så de har lyst til at være og arbejde i kommunen istedet for at arbejde i nabokommunerne hvor politikerne godt har kunnet finde ud af at lave en god aftale med lærerne.