Forlæng med Åge Hareide

Åge Hareide har skrevet sig ind i historiebøgerne som en af de bedste og mest succesfulde trænere i spidsen for det danske landshold.

Grundet den nuværende Corona-krise er det forestående EM udskudt et år. Dette gør desværre at Åge mister sin mulighed for at føre Danmark ved slutrunden 2021 da hans kontrakt udløber 31. juli i år.

Bør DBU vise ham den respekt at forlænge ham 1 år? Ja, gu' bør de så! I forevejen har han ikke fået den bedste behandling af DBU vedr. skifte af landstræner. Vi mener, som mange andre fodboldglade danskere, at DBU skal give Åge et ekstra år, så han kan få sit EM på hjemmebane, som han og drengene har gjort sig fortjent til sammen.

Er du enig? Underskriv her Det tager 1 minut. Får vi tilstrækkeligt med underskrifter, så går vi videre til DBU.

Jeg giver med min underskrift Casper Bull Esbjørn tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.