Fingrene væk fra vores vand og varme!

Vores folkevalgte sælger nu igen vores egendom bag vores ryg. Sidst var det DONG. Før det var det TDC.

Nu er det din og min vand- og varmeforsyning, som de vil stjæle fra os og sælge til multinationale selskaber. Med denne underskriftsindsamling vil vi styrke, at vand ikke er en ejendom, som politikerne kan sælge.

Vores vand- og varmeforsyning tilhører det danske folk!

Tilfældigt valgte politikere i Folketinget har ikke ret til at sælge noget så vitalt bag om det danske folks ryg uden en folkeafstemning, hvor danskerne kan sige nej tak til, at man sælger vores vand. Vand og varmeforsyningen er basisinfrastruktur.

Kære politikere - husk vi er også vælgere. Dette tyveri vil ikke blive glemt!

Er der nogen, der har hørt om, at nonprofit kan gøres billigere? Langt det meste vand og varme i Danmark er faktisk ejet af små, private andelsselskaber, som har ét formål. Nemlig at levere varme eller vand til os, så billigt og effektivt som muligt. Hvor vi solidarisk deler udgiften og søger at gøre dette nonprofit. Derfor giver vi ikke mange bøjede 25-ører for at det kan gøres billigere end det er gjort nu.

Hvem har betalt for rapporten fra McKinsey? Og hvorfor må vi almindelige danskere ikke se den?

Vores vand og varmeforsyning er ikke jeres egendom til at sælge.

Vores (facebookgruppe og twitter kommer senere)

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.

Du vil modtage en e-mail med et link til at bekræfte din underskrift. Tjek din indbakke (og spam-mappe).