Bevar traditionen om 3.g showet på Rybners.

Som de fleste nok allerede har hørt, er det traditionelle 3.g show blevet rykket fra fredag d. 3/5 til onsdag d. 8/5. Ledelsen har besluttet sig for dette, for at forhindre eventuelt pjækkeri og alkoholindtagelse inden showet. Udvalget har forsøgt sig med flere forhandlinger, men er gang på gang blevet slået ned af den totalitære ledelse. Dette har alt sammen ledet til udvalgets opgivelse, da et 3.g show en onsdag morgen ikke kan forventes at blive den samme oplevelse, som traditionen førhen har leveret.

For at udtrykke elevernes utilfredshed med ledelsens beslutning, synes jeg at den bedste metode for at opnå dette, er igennem en underskriftindsamling.

Derfor opfordrer jeg til at man efterlader sin underskrift her, givet at man selvfølgelig er utilfreds.

Underskriftindsamlingen blive fremvist for administrationen, hvis et tilstrækkeligt antal underskrifter bliver indsamlet.

Jeg giver med min underskrift Patrick Kirk tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke din e-mailadresse offentligt online.