Bevar ruterne 110/111 som de er nu

Det er kommet frem at Fynbus vil lave nedskæringer på følgende ruter: 111 og 110. Det er selvfølgelig problematisk, når man som forstad til Odense, Assens og Haarby pludselig står til ikke, at kunne komme frem og tilbage som vanligt, hvad enten det gælder arbejde, studie, diverse institutioner eller bare en hyggelig weekendtur herunder også muligheden for at komme sikkert og billigt hjem som ung, der har været ude med venner/veninder.

Grundlaget for nedskæringerne hviler på at der ikke har været nok passagerer til ruterne, men det mener vi ikke er en fair vurdering, eftersom vi lige har været en samfundskritisk sygdom igennem, hvor mange har været særligt forsigtige.
Derudover mener vi ikke at det kan være rigtigt at vi som forstadsby skal nedprioriteres på baggrund af det budget, der fylder ifm. den nye letbane.

Vores mål er helt klart at ruterne bevares som de er nu, og vi vil få budskabet ud via denne underskriftindsamling, og tilslutningen skal øges via de sociale medier hurtigst mulig. Journalister og andre vigtige stemmer er særlig vigtigt for os, og vi håber selvfølgelig på stærk opbakning.

Natascha Kvistlund og Maria Pfeiffer    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Natascha Kvistlund og Maria Pfeiffer tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.