Bevar 2 Skolematrikler I Bjerringbro

! Vi har stiftet ny underskriftsindsamling ved navn "Protest mod lukning af skolematriklen på Vestre Ringvej (tidl. Egeskovskolen)" !
Denne underskriftsindsamling ERSTATTER "Bevar 2 Skolematrikler I Bjerringbro", eftersom vi befinder os i en ny høringsperiode, der omhandler andre perspektiver, end dem der lå til grunde for "Bevar 2 Skolematrikler I Bjerringbro".

"Bevar 2 Skolematrikler I Bjerringbro" var aktiv fra 2020 til 2022 ifm. høringsperioden for fusionen af Egeskov- og Bøgeskovskolen, samt den periode i 2022 hvor selve planen for de 2 matrikler skulle færdiggøres.

"Protest mod lukning af skolematriklen på Vestre Ringvej (tidl. Egeskovskolen)" er den nye underskriftsindsamling pr. juni 2023 som er blevet stiftet efter at byrådet pludselig har besluttet at nedlægge Vestre Ringvej-matriklen (Egeskovskolen), efter de ellers i november 2022, besluttede at bevare matriklen...! DERFOR er det vigtigt at alle der fortsat interesserer sig for bevarelsen af matriklen, at underskrive den nye indsamling her: https://www.skrivunder.net/protest_mod_lukning_af_vestre_ringvej

DERFOR er det vigtigt at alle underskriver den nye underskriftsindsamling, for fortsat at have givet sin mening til kende. Datasættet fra den gamle underskriftsindsamling ikke kan indsendes som grundlag for den nye høring.
Det kræver derfor at du underskriver den nye, selvom du tidligere har underskrevet "Bevar 2 Skolematrikler I Bjerringbro".

DET SKAL DU GØRE: Følg linket her til den nye underskriftsindsamling: Protest mod lukning af skolematriklen på Vestre Ringvej (tidl. Egeskovskolen)
Udfyld underskriftsindsamlingen på ny med dine oplysninger og en evt. kommentar.
På ovenstående link kan du også læse mere om begundelsen for den nye undereskriftsindsamling.
DEADLINE er d. 15. juli 2023!

På forhånd tak - og tak for jeres tidligere deltagelse.

Christian Hedelund Jensen
Protest mod lukning af skolematriklen på Vestre Ringvej (tidl. Egeskovskolen)

Christian Hedelund Jensen    Kontakt forfatteren af dette andragende