Bevar Almegårds Kaserne

Kontakt forfatteren af dette andragende

Beslutningen om kasernelukningerne blev udskudt!

2013-02-28 15:43:15

Beslutningen om kasernelukningerne blev udskudt!

Dette betyder at vi endnu har tid til at få de sidste underskrifter med.

Det sidste døgn op til afleveringen af underskrifterne fik vi rigtig mange henvendelser fra folk der gerne ville vise deres støtte. Herudover har vi modtaget underskriver i vores postkasse og mange har været inde og skrive under på hjemmesiden efterfølgende.

Jeg vil gerne takke for al den opbakning som vi har fået indtil videre, og vil gøre opmærksom på at en udskydelse af beslutningen om hvilke kaserne der skal lukkes, vil betyde at vi fortsætter vores indsamling!

De underskrifter vi får samlet yderligere vil blive eftersendt til Forsvarsministeren.

Jeg synes det er vigtig at melde ud at de over 50 kuverter der lå i min postkasse i går bliver talt med, og til dem der ikke har nået det endnu, så er der stadig tid!

Vi stopper ikke kampen, før de folkevalgte på Christiansborg har truffet en beslutning!

Ianto Gerdes

TAK!

2013-02-24 17:53:40

Til alle de mange, flere end 2650, som har skrevet under på underskriftsindsamlingen for at bevare Almegårds Kaserne.

I skal alle have en stor tak fordi I har taget jer tid til at gå ind på linket og sætte jeres underskrift på opfordringen til vores folkevalgte politikere, om at genoverveje om Almegårds Kaserne skal være med i puljen af lukningstruede kaserne i Danmark.

Hvis kasernen lukker, så er det jo ikke kun de omkring 400 ansatte på kasernen der bliver berørt, men også deres familier, ægtefæller og børn, som bliver berørt. Især hvis det resulterer i at man skal flytte fra øen for at finde arbejde igen.

Derudover så berører det også det bornholmske erhvervsliv. Butikkerne får mindre omsætning når der er færre handlende og håndværkerne skal heller ikke servicere de mange hundrede familier, som så er flyttet fra øen.

Det betyder også, at der kommer til at stå endnu flere huse tomme på Bornholm. Og det er jo i forvejen svært at få solgt et hus på øen i dag, og med så mange flere huse på markedet, så bliver det nok ikke nemmere.

Der skal derfor lyde en stor opfordring til jer alle, om at bede jeres nabo og genbo, kollegaer, venner, bekendte mfl. om at gå ind på linket (http://www.skrivunder.net/bevar_almegards_kaserne) og give sin underskrift. Man behøver ikke at være på Facebook for at gøre dette, da det er en helt selvstændig hjemmeside.

Og det haster faktisk lidt, da alle underskrifterne skal samles sammen og derefter sendes til alle de implicerede landspolitikere senest på onsdag d. 27. februar.

På forhånd mange tak, både til dig, og til dem du opfordrer til at skrive under.

Ianto Gerdes

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.