UNGES RET TIL STUDIEPLADS I HJEMKOMMUNEN

Kontakt forfatteren af dette andragende

1000 tak for støtten

2022-05-15 18:42:31

Kære alle jer der har underskrevet "UNGES RET TIL STUDIEPLADS I HJEMKOMMUNEN,

jeg lukker nu underskriftsindsamlingen med 1535 underskrifter.

Det er vanvittigt at det er blevet så stort et tema i medierne - det havde jeg ikke i min vildeste fantasi forestillet mig da jeg for 2 uger siden startede denne. Men støtterne har været enorme - og jeg takker jer alle fordi I har samme mening som jeg (og min kone) i denne sag. Jeg har læst hver enkelt kommentar på underskrifterne - og 1000 tak for jeres støtte.

I morgen (mandag 16. maj) afleverer jer personligt ALLE underskrifter, sammen med en del individuelle klager fra mange af de unge der er direkte ramt af dette, først i Herning til Formanden for Fordelingsudvalget (Momme Mailund), her vil jeg blive ledsaget af både Herning Folkeblad og TV-Midt Vest som rigtig gerne følge denne sag helt til dørs, dernæst i Århus til Formanden for Regionsrådet (Anders Kühnau) og slutteligt tager jeg turen til Lemvig til Formanden for Regional Udvikling (Bent B. Graversen). Samtidig sender jeg de samme dokumenter til samtlige byrådsmedlemmer i Herning, til alle uddannelsesordfører i Folketinget og sidst men absolut ikke mindst til Børne- og Undervisningsminister Pernille Rosenkrantz-Theil.

Herefter er det ude af mine/vores hænder - så kan vi kun krydse fingre for at vi har lavet så meget larm omkring dette at de rette folk kommer til deres fornuft og omstøder denne beslutning om at sende de unge ud af egen kommune.

Endnu engang - 1000 tak for støtten

Michael Wiese

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.