Stop for støjgener fra udendørsbevillinger i København

Kontakt forfatteren af dette andragende

Så rundede vi 200 underskrifter

2020-09-08 12:59:21

Kære underskrivere

Lige så stille og roligt bliver der flere og flere underskrifter. Og det er faktisk ganske råt at læse alle kommentarerne, hvor en stor del af jer, begrunder jeres underskrifter (en del kan ikke læses offentligt, men vil selvfølgelig ligge synlige, når vi på et tidspunkt giver underskrifterne videre til Overborgmesteren og Teknik- og Miljøborgmesteren m.fl.). Mange af os har det til fælles, at vi er kede af at vi ikke længere kan holde ud at have åbne vinduer, at vi ikke kan sove, når vi vil og at vi synes udviklingen i Københavns natteliv er helt skæv!
For at vores indsamling skal gøre indtryk, så skal vi nok op på omkring 500 underskrifter og det skal vi også nok komme! Men det kunne være dejligt, hvis I ville hjælpe med at give et lille skub og sende link til indsamlingen videre til dem I kender, der også er plagede af udendørsserveringernes rovdrift på fortove, pladser og gågader.
Måske f.eks. beboere på Vesterbro?

kærlig hilsen

Gøje Rostrup, Beboerforeningen for Indre Nørrebro

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.