Protest mod byggeri i 2 etager (gælder alle bygningstyper) – i området A1 i Greve

Kontakt forfatteren af dette andragende

STØT (FORTSAT) OP OM ”NEJ TAK TIL BLOKBYGGERI” I STRANDVEJSOMRÅDET

2020-09-09 13:24:54
Vi har nu indsamlet 809 underskrifter mod byggeri i 2 etager (gælder alle bygningstyper) i området A1.

Underskrifterne bliver overrakt til Greve Byråd:

Mandag d. 21. september 2020 kl. 19:00
på Byrådsmødet i Byrådssalen på Greve Rådhus
Kom og støt op !!

Du og din nabo kan også stadig nå at skrive under!!

Magnolia_vej2.png

Bjarne Peter Witthøft, Hundige strandvej 102A og Dorte Søgaard Schrøder, Hundige Strandvej 102b

Høringssvar er netop afsendt til Greve Kommune. Tusind tak for Jeres støtte!

2020-07-01 15:09:09

Bemærkninger til forslag til Lokalplan 12.50

Efter Lokalplan 12.50 blev sendt i offentlig høring den 7. maj 2020, blev der startet en underskriftsindsamling. Vedlagt findes 660 underskrifter (opgjort d. 01.07.20 kl. 16:51), der alle støtter at nedenstående kommentar til Lokalplan 12.50 fremsendes til Greve Kommune Center for Teknik og Miljø.

”Efter massivt pres fra borgerne blev det i byrådet besluttet, at der skulle udarbejdes nye lokalplaner for Strandvejsområdet i Greve. De nye strandvejslokalplaner skulle være mere præcise i forhold til intentionerne for området og den helhedsplan og kulturarven, der er udarbejdet for området. Derfor undrer vi os over, at der nu bliver fremsendt et forslag til en ny lokalplan for Strandvejsområdet i Greve, hvor A1 områderne udlægges som et blandet område med byggeri i 2 fulde etager. Vi mener ikke, at forslaget er udarbejdet under hensyntagen til de mange protester.
En af de væsentligste årsager til de mange protester mod de tidligere lokalplaner for Strandvejsområdet var netop, at det var en mulighed at bygge i 2 fulde etager.
I det nye forslag til lokalplan 12.50 for dette A1 – område (dvs. langs hele Strandvejen) må man bygge i 2 fulde etager.

Dette har aldrig været intensionen med borgerprotesterne og det er heller ikke det, der står i Greve kommunes egen helhedsplan for Strandvejsområdet, som er udarbejdet af byrådet og i dialog med alle kommunens borgere.”

660 borgere siger derfor nej tak til byggeri i 2 etager (gælder alle bygningstyper) hverken med eller uden erhverv i A1-området.

Vedhæftet findes kopi af de 660 underskrifter.

De 660 underskrivere mod byggeri i 2-etager i A-området.

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.