Begræns Bestrålingen af Befolkningen

Kontakt forfatteren af dette andragende

Høring d. 12. april om mobilstråling, trådløse netværk og anden ikke-ioniserende stråling

2018-04-16 04:53:56

Kære Underskrivere

D. 12. april blev vore underskrifter igen afleveret til Sundhedsstyrelsen og Sundhedsministeren på dagen med den vigtige høring.

EHS Foreningen, MayDay og Helbredssikker Telekommunikation følger tæt med i, hvad der sker på området og vi håber, at denne høring, og det pres mange organisationer og privatpersoner har lagt på vore landspolitikere, nu kan føre til gavnlige politiske processer rundt om i landet.

Dog vil vi fortsat opfordre alle til fortsat at arbejde for ændringer på området i jeres eget regi; skolebestyrelser, børnehaven, kommunen, arbejdspladsen mm. Skriv læserbreve, ring til jeres lokalpolitikere, snak med naboen......Vi skal fortsætte med at gøre opmærksom på helbredsskader fra trådløs og elektrisk teknologi.

Der arbejdes på højtryk for at etablere samarbejde med de øvrige nordiske lande. Bevågenheden og kritiske holdninger til smartmetere, wifi i vuggestuer, Ipads i indskolingen, 5G osv. er begyndt at rumstere rundt omkring i verden, og vi skal være med til at skabe en global synergieffekt.

Følg gerne med på:

www.ehsf.dk

www.mayday-info.dk

www.helbredssikker-telekommunikation.dk/

På vegne af de 3 organisationer, som står bag underskriftindsamlingen

Formidlingskoordinator i EHS Foreningen

Pernille Schriver

EHS Foreningen, Rådet for Helbredssikker Telekommunikation og May Day

Spred ordet og del denne underskriftsindsamling!

Fortæl så mange folk som muligt om denne underskriftsindsamling. Jo flere folk der underskriver denne underskriftsindsamling, desto mere opmærksomhed vil den få fra medierne og beslutningstagerne.

Sponsorer reklameplads for denne underskriftsindsamling for at få den vist i bunden af siden. Vi har tusindvis af besøgende hver dag, så dette er en meget effektiv og billig måde til at skabe mere opmærksomhed om din indsamling.