Vis politikkerne i kommunen og Region Sjælland at vi kæmper imod lukning af busrute 120 mellem Køge - Karlslunde

Region Sjælland skal spare penge hvilket betyder lukning af rute 120 mellem Køge - Karlslunde som er eneste bus der kører på denne rute. Hvis regionen ikke vil betale må kommunerne ind og tage over på dette, så de berørte områder ikke ender som landzone hvor beboere uden bil ikke har mulighed for transport! Vis din støtte!

Jeg giver med min underskrift Mette Rasmussen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )