Skrivunder.net

Vil vil have hæve automaten tilbage til Borup

Kære medborgere

Jeg har indtryk af at vi er en del der gjorde brug af den nyligt nedtagede hæve automat i byen.

Tænker vi må gøre vores for at se om vi kan få den tilbage.

Kontakter man Nordea som enkelt person har det ikke megen effekt.. Såååå hvis du også vil hjælpe med at forsøge at få dem overtalt, må du meget gerne skrive under på dette. Så samler jeg sammen og kontakter Nordea 👍

 

Pft for din hjælp 🙏


Tina Johansen
Kontakt forfatteren